Przetargi.pl
Rozbudowa instalacji hipoksji w internacie sportowym Zakopane

Centralny Ośrodek Sportu - Ośrodek Przygotowań Olimpijskich w Zakopanem ogłasza przetarg

  • Adres: 34-500 Zakopane, ul. Bronisława Czecha
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 182 012 274 , fax. 182 014 906
  • Data zamieszczenia: 2019-06-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centralny Ośrodek Sportu - Ośrodek Przygotowań Olimpijskich w Zakopanem
    ul. Bronisława Czecha 1
    34-500 Zakopane, woj. małopolskie
    tel. 182 012 274, fax. 182 014 906
    REGON: 14273335600042
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.cos.pl/65/zakopane
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja Gospodarki Budżetowej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa instalacji hipoksji w internacie sportowym Zakopane
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych związanych z rozbudową instalacji hipoksji w internacie sportowym Zakopane w systemie zaprojektuj i wybuduj. W ramach zadania planowane jest wykonanie robót budowlanych opisanych w programie funkcjonalno-użytkowym. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: Zaprojektowanie robót budowlanych na podstawie programu funkcjonalno-użytkowego. Wykonanie robót budowlanych związanych z rozbudową instalacji hipoksji w internacie sportowym Zakopane, zgodnie z wytycznymi zawartymi w programie funkcjonalno – użytkowym oraz zgodnie z wymaganiami Zamawiającego. W ramach zamówienia przewiduje się między innymi następujące prace: • Prace związane z rozbudową instalacji hipoksji w pokojach (10 pokoi), • Prace związane z rozbudową instalacji hipoksji w salce treningowej (1 pokój), Dokumentację techniczną stanowią w szczególności: • Program funkcjonalno – użytkowy. • SIWZ wraz z wszystkimi załącznikami. • Dokumentacja techniczna. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności roboty budowlane opisane w dokumentacji przetargowej. Przy kalkulowaniu oferty należy bezwzględnie uwzględnić poniższe wytyczne: • Roboty rozpoczną się wyłącznie w terminie uzgodnionym z Zamawiającym w zakresie pokoi. Planowane rozpoczęcie: szacunkowo październik 2019 r. (termin ostateczny zostanie uzgodniony przez Strony). • Roboty mogą rozpocząć się w dowolnie uzgodnionym terminie z Zamawiającym w zakresie salki treningowej. Planowane rozpoczęcie: wrzesień 2019 r. • Wszystkie Roboty mają się zakończyć nie później niż do dnia 18.12.2019 r. • Poprzez zakończenie robót rozumie się wykonanie wszystkich prac na podstawie dokumentacji oraz ostatecznej decyzji zezwalającej na rozpoczęcie robót oraz przeszkolenie z obsługi oraz uzyskanie pozwolenia na użytkowanie w formie decyzji administracyjnej. • W dniu zawarcia Umowy (jednak nie później niż do 7 dni od dnia jej zawarcia) można przeprowadzić inwentaryzację budowlaną na miejscu. • W złożonej wycenie przedmiotu zamówienia należy uwzględnić wszystkie elementy wymienione w dokumentacji dla prawidłowego zrealizowania przedmiotu umowy oraz ująć wszystkie prace i czynności niezbędne do należytego wykonania umowy. • Niedoszacowanie, pominięcie lub brak właściwej oceny zakresu przedmiotu umowy nie może być podstawą do żądania zmiany wynagrodzenia umownego ustalonego na podstawie oferty złożonej w postępowaniu przez Wykonawcę. • Wykonawca sporządzi pełną dokumentację wykonawczą i powykonawczą a także przedłoży dokumenty jakościowe w tym atesty i deklaracje, z uwzględnieniem dokumentów potwierdzających dopuszczenie do stosowania w budownictwie. Wykonawca po ukończeniu robót przedstawi program przeglądów gwarancyjnych obejmujący instrukcję użytkowania wraz z podaniem ich częstotliwości. • Wykonawca zobowiązany jest do wykonania umowy zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, wiedzą techniczną i sztuką budowlaną oraz obowiązującymi przepisami techniczno-budowlanymi, w szczególności dla obiektów sportowych dla kadr narodowych. • W przypadku wątpliwości lub niejasności co do zakresu SIWZ należy kierować do Zamawiającego pytania zgodnie z terminem ustalonym w procedurze przetargowej. • Materiały rozbiórkowe, o ile takie wystąpią Wykonawca utylizuje na własny koszt. Materiały które mogą okazać się dla Zamawiającego przydatne Wykonawca złoży i przewiezie/przeniesie we wskazane miejsce przez Zamawiającego (transport do 1 km). • Zaplecze placu budowy może być zlokalizowane obok internatu sportowego Zakopane, pod warunkiem niekolidowania z innymi robotami lub ruchem technologicznym lub normalnym funkcjonowaniem pozostałych obiektów sportowych. • Wykonawca w przypadku zniszczenia infrastruktury Zamawiającego zobowiązany jest odtworzyć wykorzystywane miejsce po zapleczu budowy, • Wykonawca odpowiednio zabezpieczy front robót a także odpowiednio oznakuje i zabezpieczy teren robót, mając na uwadze, że miejsce prowadzenia robót zlokalizowane jest w kompleksie obiektów, które będą czynne w trakcie prowadzenia prac. • Jeżeli Wykonawca zamierza realizacje części przedmiotu umowy powierzyć podwykonawcom, to powinien wskazać zakres robót przewidzianych do zlecenia podwykonawcom w ofercie i wskazać z nazwy firmy podwykonawcze. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność wobec zamawiającego za prace wykonane przez podwykonawców. • Umowy z podwykonawcami/dalszymi podwykonawcami podlegają akceptacji Zamawiającego, zgodnie z treścią SIWZ. • W terminie do 14 dni od dnia zawarcia Umowy Strony uzgodnią harmonogram rzeczowo-finansowy realizacji zadania. W tym celu Wykonawca przedłoży propozycję, która podlegać będzie korekcie/sprawdzeniu przez Zamawiającego. Wersja poprawiona przez Zamawiającego (po wprowadzeniu korekt/sprawdzeniu) będzie wiążąca. • Wykonawca winien uwzględnić w cenie wykonanie wszelkich tłumaczeń dokumentów zagranicznych na język polski, w tym wszelkich atestów, deklaracji i instrukcji, jakie mogą być wystawiane w języku innym niż polski. • Wykonawca winien zastosować materiały o parametrach nie gorszych niż wskazane w dokumentacji projektowej, • Pozostałe zapisy w treści SIWZ oraz w programie funkcjonalno-użytkowym a także we wzorze umowy. • Wszędzie tam, gdzie w w/w dokumentach przetargowych przedmiot zamówienia opisany jest poprzez wskazanie: znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty, usługi, dostawy lub roboty budowlane dostarczane przez konkretnego Wykonawcę lub, norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i 3 ustawy, należy je rozumieć jako przykładowe – w celu jak najdokładniejszego określenia ich charakterystyki. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie rozwiązań równoważnych oraz gwarantujących realizację robót i uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w w/w dokumentach przetargowych. Jakiekolwiek materiały i rozwiązania równoważne nie mogą powodować opóźnień w realizacji przedmiotu Umowy ani też jakichkolwiek ograniczeń w pracy urządzeń/instalacji. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, zobowiązany jest wykazać w ofercie, że oferowane przez niego materiały i rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. • W przypadku, gdy zastosowanie zaoferowanych w ofercie materiałów lub urządzeń równoważnych w toku realizacji robót będzie wymagać zmiany dokumentacji wykonawczej, Wykonawca uzyska na dokonanie tych zmian zgodę Zamawiającego oraz poniesie koszty związane z przeprojektowaniem, a także poniesie ryzyko związane z koniecznością uzyskania wszelkich ewentualnych decyzji administracyjnych (o ile będą konieczne). Konieczność przeprojektowania nie skutkuje zmianą wynagrodzenia należnego Wykonawcy. • Zaleca się, aby Wykonawca przed przygotowaniem oferty, zapoznał się z miejscem robót budowlanych, tj.: poprzez dokonanie wizji lokalnej czy też poprzez zadanie wszelkich pytań związanych z realizacją zamówienia. Wizja lokalna przed składaniem ofert nie jest obowiązkowa, ale ze względu na charakter prac Wykonawca powinien rozważyć jej wykonanie (przed złożeniem oferty).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45331200-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 9.1. Ustala się wadium w wysokości 20.000,00 złotych (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100 zł) 9.2. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej uznaje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. 9.3. Zamawiający zwróci wadium w sytuacjach określonych w art. 46 Pzp – w związku z tym należy do oferty dołączyć informacje, na jaki numer konta ma być dokonywany zwrot. 9.4. Wykonawca dołączy do oferty dowód potwierdzenia przelewu. Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału, razem z ofertą. 9.5. Uwaga, termin wniesienia wadium upływa w dniu składania ofert. 9.6. Dokumenty, o których mowa w powyższym punkcie muszą zachować ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. 9.7. Polisa, poręczenie, gwarancja ubezpieczeniowa lub bankowa lub inny dokument stanowiący formę wadium winno zawierać stwierdzenie w zakresie zgodnym z ustawą Prawo zamówień publicznych. 9.8. Oferta niezabezpieczona wadium w jednej lub kilku z podanych wyżej form lub zabezpieczona w kwocie mniejszej niż określona przez Zamawiającego, zostanie wykluczona bez rozpatrywania. 9.9. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i zawierać następujące elementy : • nazwę Wykonawcy, • nazwę Zamawiającego, • nazwę gwaranta – banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielającej gwarancji ze wskazaniem siedziby, • określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, • kwotę gwarancji, • termin ważności gwarancji, • zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, nieodwołalnie i bezwarunkowo, jeżeli zajdzie jedna z okoliczności wymienionych w ustawie Prawo zamówień publicznych. 9.10. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego nr. 94 1130 1017 0020 1470 8620 0021 - rachunek bankowy Zamawiającego przeznaczony na kaucje, wadia i zabezpieczenia oraz depozyty) z dopiskiem -WADIUM-hipoksja.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wraz z ofertą: 5.1.1. Wypełniony i podpisany Formularz oferty – zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 1 do SIWZ stanowiącym ofertę, zawierający niezbędne dane. 5.1.2. Oświadczenia w zakresie wskazanym w załączniku nr 2 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 5.1.3. Pełnomocnictwo do podpisania oferty (w przypadku, gdy ofertę podpisuje przedstawiciel Wykonawcy) określające jego zakres. Pełnomocnictwo należy przedłożyć w oryginale lub kopii poświadczonej „za zgodność z oryginałem” przez notariusza. 5.1.4. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie), ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której wynikać będzie przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo należy przedłożyć w oryginale lub kopii poświadczonej „za zgodność z oryginałem” przez notariusza. 5.1.5. Dowód wniesienia wadium. 5.2. Wykonawcy, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej www.bip.cos.pl informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z postępowania Wykonawców, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, zobowiązani są przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 3 do SIWZ – grupa kapitałowa. Wraz ze złożeniem oświadczenia, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, Wykonawca może przedstawić dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. 5.3. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia może wezwać Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia:

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach