Przetargi.pl
Rozbudowa infrastruktury wodno – kanalizacyjnej w Gminie Brodnica

Gmina Brodnica ogłasza przetarg

  • Adres: 87-300 Brodnica, Mazurska
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 564 941 612 , fax. 564 941 640
  • Data zamieszczenia: 2019-02-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Brodnica
    Mazurska 13
    87-300 Brodnica, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 564 941 612, fax. 564 941 640
    REGON: 87111839400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.brodnica.ug.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa infrastruktury wodno – kanalizacyjnej w Gminie Brodnica
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na rozbudowie infrastruktury wodno – kanalizacyjnej w Gminie Brodnica, obejmujące budowę trzech odcinków sieci wodociągowych w miejscowościach Nowy Dwór, Wybudowanie Michałowo i Gorczenica, budowę odcinka sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Gorczenica oraz budowę dwóch zbiorników retencyjnych na terenie stacji uzdatniania wody w miejscowości Szymkowo. 2. Zamawiający dokonuje podziału przedmiotu zamówienia na trzy następujące części: 1) cześć I – budowa trzech odcinków sieci wodociągowych o łącznej długości 685,1 m w miejscowościach Nowy Dwór, Wybudowanie Michałowo i Gorczenica, 2) cześć II – budowa odcinka sieci kanalizacyjnej grawitacyjnej DN 200 o długości 379,6 m w miejscowości Gorczenica, 3) część III – budowa dwóch stalowych zbiorników retencyjnych o pojemności użytkowej 700 m3 każdy na terenie stacji uzdatniania wody w miejscowości Szymkowo. 3. Część I zamówienia obejmuje budowę odcinka sieci wodociągowej Dn 90 o długości 68,1 m w miejscowości Nowy Dwór, budowę odcinka sieci wodociągowej Dn 90 o długości 417,4m (w tym odcinek o długości 272 m do wykonania przewiertem sterowanym) w miejscowości Wybudowanie Michałowo oraz budowę sieci wodociągowej DN 110 o długości 199,6 m (w tym wymiana istniejącej sieci o długości 4,5 m) w miejscowości Gorczenica. Sieci wodociągowe należy wyposażyć w hydranty i zasuwy. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia obsługi geodezyjnej tj. wytyczenia obiektu oraz sporządzenia inwentaryzacji powykonawczej, przestrzegania uzgodnień i warunków zawartych w projektach budowalnych, przeprowadzenia próby ciśnieniowej i dezynfekcji rurociągu, uzyskania pozytywnych wyników badania bakteriologicznego wody, ponoszenia kosztów związanych z zajęciem pasa drogowego ulicy Krańcowej w Brodnicy (dotyczy sieci wodociągowej w m. Nowy Dwór), uzyskania wskaźnika zagęszczenia miejsc zasypanych wykopów co najmniej Is=0,97, przywrócenia do stanu pierwotnego terenu prowadzenia robót. 4. Część II zamówienia obejmuje budowę odcinka sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej Dn 200 o długości 379,6 m w miejscowości Gorczenica (w tym odcinek o długości 34,7 m do wykonania przewiertem sterowanym, przejście pod drogą i pod rowem metodą przebicia) z włączeniem do istniejącej studni betonowej w ul. Pliszki w Kominach oraz ze studniami inspekcyjnymi PVC dn 400 z włazami żeliwnym B125 (14 sz.) i D400 (2 szt.). Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia obsługi geodezyjnej tj. wytyczenia obiektu oraz sporządzenia inwentaryzacji powykonawczej, przestrzegania uzgodnień i warunków zawartych w projekcie budowalnym, uzyskania wskaźnika zagęszczenia miejsc zasypanych wykopów co najmniej Is=0,97, przywrócenia do stanu pierwotnego terenu prowadzenia robót. 5. Część III zamówienia obejmuje budowę zbiorników retencyjnych na terenie stacji uzdatniania wody w miejscowości Szymkowo. W celu uzyskania miejsca na posadowienie nowych zbiorników należy zdemontować w pierwszej kolejności dwa istniejące zbiorniki. Dwa pozostałe wykonawca odłączy od stacji uzdatniania wody i zdemontuje po posadowieniu i podłączeniu nowych zbiorników. W związku z ograniczoną ilością retencjonowanej wody po usunięciu dwóch zbiorników Zamawiający zakłada możliwość rozpoczęcia prac przez wykonawcę od połowy września 2019 r., uznając ten czas jako początek zmniejszonego rozbioru po okresie letnim. Zamawiający dopuszcza zarówno wcześniejsze, jak i późniejsze rozpoczęcie prac z uwagi na panujące warunki pogodowe, które wpływają na rozbiór wody (temperatura, ilość opadów). Dopuszczenie rozpoczęcia prac przez zamawiającego w terminie późniejszym niż połowa września 2019 r. stanowić będzie podstawę do zmiany umownego terminu realizacji zadania. Podczas prowadzenia prac musi być zapewniona ciągła dostawa wody do sieci wodociągowej. W przypadku konieczności przerwy w dostawie wykonawca z co najmniej 4 - dniowym wyprzedzeniem poinformuje o tym zamawiającego. W ramach części III zamówienia wykonawca musi wykonać następujący zakres prac: 1) Demontaż czterech istniejących zbiorników retencyjnych (dwuetapowo), 2) Niwelacja terenu, 3) Wykonanie żelbetowych płyt fundamentowych pod nowe zbiorniki po uprzednim zasięgnięciu opinii uprawnionego geologa, 4) Montaż dwóch naziemnych, stalowych zbiorników retencyjnych o pojemności użytkowej 700 m3, średnicy około 10,14 m i wysokości całkowitej 10,0 m każdy, 5) Wykonanie nowych przewodów zasilających, ssących, przelewowych i spustowych do nowych zbiorników, 6) Wykonanie uzbrojenia przewodów, 7) Wpięcie nowowybudowanych zbiorników do istniejącego układu, 8) Wykonanie układu sterowania pompy – zbiorniki oraz systemu alarmowego zbiorników, 9) Zagospodarowanie terenu poprzez wykonanie chodników i wysiew trawy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45231300-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium: 1) Dla części I zamówienia w wysokości 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100). 2) Dla części II zamówienia w wysokości 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100). 3) Dla części III zamówienia w wysokości 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100). 4) W przypadku składnia oferty na dwie lub trzy części zamówienia wadium należy wnieść odrębnie dla każdej części. 2. Wadium należy wnieść w jednej lub kilku następujących formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2016 r. Nr 42, poz. 359 z poźn. zm.). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium w pieniądzu należy przelać na konto Zamawiającego w Banku Gospodarki Żywnościowej Nr 87203000451110000002022250 z adnotacją „Wadium na przetarg pn. „Rozbudowa infrastruktury wodno – kanalizacyjne sieci kanalizacyjnej w Gminie Brodnica - cześć I lub część II lub część III”. 4. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wpłynięcia wadium uznaje się termin jego „wniesienia”. Przez „wniesienie” rozumie się uznanie kwoty wadium przez rachunek Zamawiającego. Do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający przelew (wniesienie) środków na rachunek Zamawiającego. Wadium wnoszone w pieniądzu powinno fizycznie znajdować się na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert pod rygorem odrzucenia oferty. 5. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu należy dołączyć do oferty. 6. Wadium wniesione w formie innej niż pieniężna musi spełniać następujące wymagania: a) odpowiadać co do wartości wysokości wadium określonej w niniejszej SIWZ, b) odpowiadać co do terminu ważności terminowi związania ofertą określonemu w niniejszej SIWZ, c) zawierać w swej treści okoliczności (zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP) w których gwarant (poręczyciel) wypłaci kwotę wadium zamawiającemu, wraz z klauzulą mówiącą, że wypłata nastąpi na pierwsze żądanie zamawiającego bez protestu gwaranta (poręczyciela), 7. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na zasadach określonych w art. 46 ustawy PZP. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art.25a ust.1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawie omyłki, o której mowa w art.87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszą. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 10. Wykonawca lub podmiot wystawiający gwarancję bankową/ubezpieczeniową nie może uzależnić dokonania zapłaty od spełnienia jakichkolwiek dodatkowych warunków lub wykonania czynności, jak również od przedłożenia dodatkowej dokumentacji, dodatkowych oświadczeń złożonych przez wykonawcę lub inny podmiot pod rygorem wykluczenia Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta musi zawierać: 1)Wypełniony wzór formularza oferty 2) Kosztorys ofertowy 3) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia pełnomocnictwo określające zakres umocowania pełnomocnika do ich reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub do ich reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego 3) W przypadku wykonawców polegających na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia 2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dokumenty bądź informacje, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach