Stołeczne Centrum Opiekuńczo-Lecznicze sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 03-131 Warszawa, ul. Mehoffera
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 811 06 88 , fax. 22 811 06 88
- Data zamieszczenia: 2018-12-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Stołeczne Centrum Opiekuńczo-Lecznicze sp. z o.o.
ul. Mehoffera 72/74
03-131 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 811 06 88, fax. 22 811 06 88
REGON: 14661326400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.scol.warszawa.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Rozbudowa infrastruktury ITI w Stołecznym Centrum Opiekuńczo Leczniczym Sp. z o.o.” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego oraz innych materiałów, a także urządzeń wraz z montażem potrzebnych do rozbudowy infrastruktury ITI Zamawiającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30200000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium: Część nr 1 – 600,00 złotych Część nr 2 - 250,00 złotych Szczegóły zostały zawarte w rozdziale XI SIWZ.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: - Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW POTWIERDZAJĄCYCH SPELNIANIE WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ BRAK PODSTAW WYKLUCZENIA 1. W celu wstępnego wykazania braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 oraz 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp oraz w celu wstępnego wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu należy dołączyć aktualne na dzień składania ofert, udziału w postępowaniu oświadczenie - załącznik nr 3 do SIWZ. 1.1. W przypadku wspólnego wbiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie załącznik nr 3 do SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 2. Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. Powyższy dokument Zamawiający samodzielnie pobierze z ogólnodostępnego rejestru. 2.1 Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w pkt. 2 ppkt. 2.1 składa: Dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 3. Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzania działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzeczy których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (zaleca się sporządzić wykaz dostaw zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SIWZ – Wykaz dostaw). 4. Dokumentów lub oświadczeń potwierdzających, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego. • Katalogi oferowanego sprzętu/towaru lub inne dokumenty np. zestawienie sporządzone przez Wykonawcę potwierdzające spełnienie parametrów określonych w Załączniku nr 1.1-1.2 do SIWZ – Szczegółowy opis przedmiotu Zamówienia. Każdy Wykonawca przystępujący do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zobowiązany jest zgodnie z art. 24 ust 11 ustawy do złożenia w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej (www.ipzp.pl) informacji dotyczącej nazw i adresów wykonawców, którzy złożyli oferty, przekazać zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej (w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów). W przypadku przynależności do grupy kapitałowej wykonawcy wraz ze złożeniem oświadczenia, powinni przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa infrastruktury informatycznej do wytworzenia oraz obsługi urządzeń NIRS i DCS działających w warunkach symulowanych oraz rzeczywistych przeciążeń do 9G na potrzeby IBIB PAN.
Dodano: 2024-04-22 - Zakup, dostawa i montaż wyposażenia do Filii Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej w Markach przy ul. Gen. Zajączka 26” – urządzenia komputerowe
Dodano: 2024-04-15 - Dostawa sprzętu komputerowego
Dodano: 2024-04-10 - Dostawa infrastruktury informatycznej do wytworzenia oraz obsługi urządzeń NIRS i DCS działających w warunkach symulowanych oraz rzeczywistych przeciążeń do 9G na potrzeby IBIB PAN.
Dodano: 2024-03-25 - Dostawa sprzętu komputerowego, akcesoriów sieciowych oraz spawarek światłowodowych dla Zespołu Szkół Technicznych w Płocku w ramach Budżetu Obywatelskiego
Dodano: 2024-03-05 - ZAKUP I DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO NA POTRZEBY STAROSTWA POWIATU WARSZAWSKIEGO ZACHODNIEGO – część 2
Dodano: 2024-02-13 - Dostawa sprzętu komputerowego
Dodano: 2024-01-11 - Dostawa sprzętu komputerowego z oprogramowaniem i urządzeń wielofunkcyjnych
Dodano: 2023-12-22 - Dostawa sprzętu elektronicznego w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 dotycząca realizacji konkursu grantowego „miniPAKT - gminne pracownie komputerowe”
Dodano: 2023-12-22 - Zakup i dostawa komputerów oraz drukarek dla potrzeb nowej siedziby Muzeum Wojska Polskiego w Warszawie
Dodano: 2023-12-17