Przetargi.pl
„Rozbudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku gospodarczego na garaż dla Ochotniczej Straży Pożarnej w miejscowości Jarnołtówek”

Gmina Głuchołazy ogłasza przetarg

  • Adres: 48-340 Głuchołazy, Rynek
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 774 092 100 , fax. 774 092 101
  • Data zamieszczenia: 2018-03-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Głuchołazy
    Rynek 15
    48-340 Głuchołazy, woj. opolskie
    tel. 774 092 100, fax. 774 092 101
    REGON: 531412792
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.nowe.glucholazy.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Rozbudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku gospodarczego na garaż dla Ochotniczej Straży Pożarnej w miejscowości Jarnołtówek”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia dotyczy wykonania robót budowlanych polegających na wykonaniu rozbudowy i zmiany sposobu użytkowania budynku gospodarczego na garaż dla Ochotniczej Straży Pożarnej w miejscowości Jarnołtówek na działce nr ewid. 350/10 wraz z usunięciem kolizji ze słupem elektrycznym oraz wykonaniem drzwi zewnętrznych w budynku dz. nr 350/12 w Jarnołtówku. 1) Do wykonawcy będzie należało m. in.: a) wykonanie rozbudowy i zmiana sposobu użytkowania budynku gospodarczego na garaż dla Ochotniczej Straży Pożarnej b) budowa pomieszczeń gospodarczych przy ww. budynku, c) zmiana lokalizacji słupa energetycznego, d) budowa niezbędnej infrastruktury technicznej (kanalizacji sanitarnej, przyłącza wodociągowego, przyłącza energetycznego), e) wykonanie otworu drzwiowego w zewnętrznej (południowej) ścianie budynku nr 73d zlokalizowanego na dz. nr 350/12 w Jarnołtówku, Wymienione elementy stanowią wyłącznie wyszczególnienie głównych robót budowlanych. Szczegółowy zakres robót znajduje się w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. Dokumenty te stanowią załącznik nr 1 do SIWZ – dokumentacja projektowa. UWAGA: 1) Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany technologii wykonania stropu z monolitycznego na gęstożebrowy (w przypadku wycenienia stropu gęstożebrowego Wykonawca musi dostosować pozycje nr 60-62 w przedmiarze robót), a ponadto Zamawiający wyłącza z wykonania instalację elektryczną w pomieszczeniach gospodarczych. 2) Z uwagi na rozbieżność zapisów w przedmiarze i projekcie, Wykonawca zobowiązany jest do przyjęcia materiału wyszczególnionego w przedmiarze, tj. - w przedmiarze występuje styropian EPS 70040 gr. 7 cm, a w projekcie XPS gr. 7 cm - należy przyjąć materiał wyszczególniony w przedmiarze robót w poz. 130 tj. styropian EPS 70040 gr. 7cm. - w przedmiarze występuje styropian EPS 70040 gr. 7 cm, a w w projekcie XPS gr. 7 cm. - należy przyjąć materiał wyszczególniony w przedmiarze robót w poz. 137 tj. styropian EPS 70040 gr. 7cm. 3) W ramach zadania Wykonawca zobowiązany jest m. in.: a) wszelkie roboty wykonywać zgodnie z dokumentacją techniczną, uzyskanym pozwoleniem na budowę, zasadami sztuki budowlanej oraz przepisami bhp, b) do stosowania materiałów posiadających atesty, świadectwa i certyfikaty c) do realizacji robót zgodnie ze sporządzonym przez niego harmonogramem rzeczowo-finansowym zaakceptowanym przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest przedstawić do akceptacji Zamawiającemu harmonogram przed terminem zawarcia umowy. 3) Dodatkowe koszty Wykonawcy, które mogą wystąpić w trakcie realizacji zamówienia: a) geodezyjny koszt obsługi budowy, b) koszty badań i sprawdzeń (wskaźniki zagęszczenia gruntu, warstw podbudowy itp.), c) koszty związane z organizacją ruchu w czasie trwania robót wraz z opracowaniem i zatwierdzeniem projektów organizacji ruchu, montażem oznakowani, d) koszty ubezpieczenia budowy w czasie trwania robót, e) koszty organizacji zaplecza budowy /placu budowy wraz z kosztami energii, wody itp., f) koszty dozoru budowy, g) koszty wywozu odpadów na wysypisko , h) koszty opracowania i przygotowania dokumentacji powykonawczej, i) koszt wykonania mapy powykonawczej, j) inne koszy, które pojawią się w trakcie realizacji zamówienia. Istnieje możliwość dokonania wizji lokalnej, w celu uwzględnienia wszystkich uwarunkowań mających istotny wpływ na kształtowanie ceny ofert. 2. Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. 3. Warunek równoważności Wszystkie wskazane z nazwy materiały i przyjęte technologie użyte w dokumentacji w załączniku do SIWZ należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, że Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych dla nazwanych materiałów i urządzeń, wymienionych w dokumentacji z zachowaniem ich wymogów w zakresie jakości. Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego i będą stanowiły podstawę oceny ewentualnych materiałów równoważnych. Materiały przed wbudowaniem będą przedstawione Zamawiającemu do akceptacji. W przypadku przywołania w opisie przedmiotu zamówienia norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust.1-3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest zobowiązany wykazać, ze oferowane przez niego wyposażenie i materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 4. Gwarancja i rękojmia wykonania przedmiotu zamówienia Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę min. 36-miesięcznej a maks. 60-miesięcznej gwarancji na wykonane roboty budowlane, a na zamontowane materiały i urządzenia Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji producenta licząc od daty odbioru końcowego bez zastrzeżeń. Wykonawca ponosi odpowiedzialność z tytułu rękojmi przez okres 60 miesięcy, licząc od dnia odbioru końcowego robót bez zastrzeżeń.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz Oferty, sporządzony na podstawie wzoru (wzór - załącznik nr 2 do SIWZ), 2. Stosowne Pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z wpisu we właściwym rejestrze, 2. Zobowiązania wymagane postanowieniami pkt 10.2. SIWZ, w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ, 3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego 4. Informacja o wystąpieniu tzw. mechanizmu odwróconego (odwrotnego) obciążenia podatkiem VAT – w przypadku wystąpienia sytuacji o której mowa w art. 91 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych. 5. Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. 6. W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy pzp, Wykonawca zobowiązany jest złożyć Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – zgodnie z treścią załącznika nr 8 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 7. Zaleca się złożenie przez Wykonawcę wraz ofertą uproszczonego kosztorysu ofertowego poglądowego, który będzie stanowił jedynie udokumentowanie podanej ceny ryczałtowej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach