Przetargi.pl
Rozbudowa i wyposażenie Centrum Kultury w Dobrej celem adaptacji pomieszczeń na potrzeby prowadzenia edukacji kulturalnej

Gmina Dobra ogłasza przetarg

  • Adres: 62-730 Dobra, plac Wojska Polskiego
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-63 279-90-11 , fax. 0-63 279-90-11
  • Data zamieszczenia: 2019-10-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dobra
    plac Wojska Polskiego 10
    62-730 Dobra, woj. wielkopolskie
    tel. 0-63 279-90-11, fax. 0-63 279-90-11
    REGON: 52819000000000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa i wyposażenie Centrum Kultury w Dobrej celem adaptacji pomieszczeń na potrzeby prowadzenia edukacji kulturalnej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego polegającego na, dostawie i montażu wyposażenia Centrum Kultury w Dobrej w następujące elementy: I część zamówienia: a) Krzesła – ilość 120 szt., o następujących parametrach: - stalowa rama min. szerokość profilu 20 mm, profil stalowy - wysokość całkowita ok. 92 cm - wysokość do siedziska ok. 46 cm - głębokość siedziska ok. 40 cm - szerokość siedziska ok. 40 cm - grubość siedziska ok. 6 cm - sztaplowanie - nierysujące podłogi stopki na nogach krzesła - wytrzymałość do obciążenia min. 150 kg - wybarwienie do uzgodnienia z zamawiającym b) Stoły – ilość 30 szt., o następujących parametrach: - rozmiar 100/100 cm, - płyta meblowa, - blat o grubości 3,5 cm, - nogi proste drewniane, noga wpuszczona min. 15 cm od krawędzi blatu, - wybarwienie do uzgodnienia z zamawiającym. II część zamówienia: a) Scena z wyposażenie i montażem tj.: - rozmiar 6 x 4 m - podesty sceniczne 2 x 1m (12 szt.), - blenda do podestów, - zasłona do podestów, - poręcze aluminiowe na scenę 5 x 2m (5 szt.) i 2 x 1m (2 szt.), - schody modułowe uniwersalne z poręczami (2 kpl.), - nogi regulowane 40 x 60cm (48 szt.), - kratownica do oświetlenia scenicznego dł. 4,5 mb do montażu do drewnianych filarów (1kpl.), - oświetlenie sceniczne (8xLED PAR 7x12W RGRBW; 5x ruchoma głowa prism, gobo 130W; 2x statyw oświetleniowy +8LED PAR RGBW; 6 x LED BAR 24x3; 1x sterownik oświetlenia DMX; 1x komplet okablowania; 1x konfiguracja i uruchomienie systemu oświetleniowego. - wytwornica dymu z pilotem (1sz.). - montaż. III część zamówienia: a) Sprzęt nagłośnieniowy wraz z montażem: 1.Kolumna aktywna 700W+200W/2 x 6,5” 2szt. 2. Kolumna aktywna basowa 700W/ 15” 2szt. 3.Mikser audio 16 kanałów 1szt. 4. Statyw kolumnowy 2szt. 5. Statyw mikrofonowy 8szt. 6. Mikrofon przewodowy z włącznikiem 4szt. 7. Mikrofon bezprzewodowy 4szt. 8. Przewód XLR-XLR 6m 6 szt. 9. Przewód XLR-XLR 10m 8szt. 10.Kolumna odsłuchowa aktywna 12” 300W 3szt. Mikrofony bezprzewodowe/ specyfikacja: - Dostępne częstotliwości pracy radiowej: Między 524 a 865 MHz - praca w paśmie UHF - automatyczny wybór częstotliwości i synchronizacji z nadajnikiem - wyjście sygnału w odbiorniku - symetryczne: XLR i niesymetryczne: jack - blokada częstotliwości roboczych - wskaźnik LED grupy i numeru kanału w nadajniku i odbiorniku - dioda LED audio w odbiorniku wskazująca odbiór sygnału audio i sygnał przesterowany z nadajnika - dioda LED ready w odbiorniku wskazująca załączenie nadajnika - wskaźnik LED zasilania i stanu baterii w nadajniku - układ ARC poprawiający brzmienie, redukujący szumy i zakłócenia - przełącznik czułości mikrofonu w nadajniku - zasięg ok. 90 m - moc nadajnika - 10 mW - pasmo przenoszonych częstotliwości przez system - 50Hz-15.000Hz - zniekształcenia - mniejsze niż 0,5% - dynamika - 100dB - zasilanie nadajnika - 2 x ogniwo AA (R6) Mikrofony przewodowe: Specyfikacja: Typ przetwornika : Dynamiczne Wykres kierunkowości: Kardioidalna Pasmo przenoszenia: 50 Hz - 15 kHz Czułość (1 kHz): -54,5 dBV/Pa / 1,88 mV/Pa dodatkowo: Obrotowy adapter statywu Pokrowiec/futerał. 1. W przypadku gdy Zamawiający użył w dokumentacji przetargowej nazw znaków towarowych, patentów lub innych wskazujących na konkretny produkt, należy te nazwy rozumieć jako zobrazowanie niezbędnych do wykonania robót materiałów i określenie przykładowych parametrów minimalnych robót oczekiwanych przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza użycie produktów lub przedmiotów równoważnych, o ile ich zastosowanie jest zgodne z prawem polskim oraz jeżeli ich zastosowanie wraz pozostałymi materiałami i urządzeniami pozwoli uzyskać oczyszczalnię ścieków i system kanalizacji o parametrach przewidzianych w zadaniu. 2. W przypadku gdy Zamawiający użył w opisie przedmiotu zamówienia oznaczeń norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust., 1-3 Ustawy Pzp należy je rozumieć jako przykładowe. Zamawiający zgodnie z art. 30 ust. 4 Ustawy Pzp dopuszcza w każdym przypadku zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanym w treści SIWZ. Każdorazowo gdy wskazana jest w niniejszej SIWZ lub załącznikach do SIWZ norma, należy przyjąć, że w odniesieniu do niej użyto sformułowania „lub równoważna”.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39114000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: Dla części I: 700 zł (siedemset złotych); Dla części II: 700 zł (siedemset złotych); Dla części III: 700 zł (siedemset złotych);
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 8.2. wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego (odpowiednio do warunku określonego w pkt 6.1.2.2 SIWZ, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu osób stanowi załącznik nr 6 do SIWZ; w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca winien wykazać się minimum 3 osobami (monterami), posiadającymi kwalifikacje do wykonywania dostaw stanowiących przedmiot zamówienia. 8.3. informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy wskazaną w warunku określonym w pkt 6.1.1 SIWZ, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert; Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć dokumentów dotyczących sytuacji finansowej lub ekonomicznej wymaganych przez Zamawiającego, może złożyć inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku udziału w postępowaniu; 8.4. Ponadto w terminie 3 dni od zamieszczenia przez zamawiającego informacji z otwarcia ofert na stronie internetowej, na której udostępniana jest SIWZ, wykonawcy składają bez wezwania oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ 8.5. Zamawiający wymaga, aby w sytuacji, gdy oferta wykonawcy, który wykazując się spełnieniem warunków udziału w postępowaniu polegał na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a Pzp, została uznana za najkorzystniejszą, Wykonawca przedstawił w odniesieniu do tych podmiotów dokumenty wymienione w ust. od ust. 8.4 do ust.8.12, potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 8.6. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 8.7. Wszystkie oświadczenia dotyczące Wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca na zasadach określonych w art. 22a Pzp oraz dotyczące Podwykonawców składane są w oryginale. Dokumenty inne niż oświadczenia wskazane w zdaniu poprzedzającym, składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. 8.8. W przypadku złożenia przez Wykonawców dokumentów zawierających dane wyrażone w innych walutach niż PLN, Zamawiający jako kurs przeliczeniowy waluty, w której oszacowano daną wartość, przyjmie średni kurs Narodowego Banku Polskiego (NBP) obowiązujący w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Dzienniku Urzędowym UE, a jeżeli w tym dniu kurs nie był publikowany, Zamawiający zastosuje kurs opublikowany w pierwszym dniu następującym po dniu publikacji ogłoszenia, w którym NBP taki kurs opublikował. 8.9. Jeżeli zdolności zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa podmiotu,na zasoby którego powołuje się Wykonawca, nie potwierdzą spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, zamawiający żąda, aby wykonawca w terminie 10 dni od otrzymania stosowanego wezwania: 8.9.1. zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami, lub 8.9.2. zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeliwykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną, na których polegał korzystając z potencjału podmiotu trzeciego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną