Przetargi.pl
Rozbudowa i przebudowa Szkoły Podstawowej w Woli Zgłobieńskiej

Gmina Boguchwała ogłasza przetarg

  • Adres: 36-040 Boguchwała, Suszyckich
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 8755201 , fax. 017 8755209
  • Data zamieszczenia: 2019-03-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Boguchwała
    Suszyckich 33
    36-040 Boguchwała, woj. podkarpackie
    tel. 017 8755201, fax. 017 8755209
    REGON: 69058200000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.boguchwala.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa i przebudowa Szkoły Podstawowej w Woli Zgłobieńskiej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa i przebudowa budynku Szkoły Podstawowej w Woli Zgłobieńskiej. Obiekt zlokalizowany jest przy drodze powiatowej nr 1391, z którą skomunikowany jest zjazdem. Jest to budynek o prostej bryle, dwukondygnacyjny, z rozbudowaną częścią szkoły z salą gimnastyczną w roku 2000, niepodpiwniczony, pokryty stropodachem płaskim, w części sali gimnastycznej, dachem dwuspadowym. Wymiary budynku to: części starszej: 27,10 m x 16,30 m, części nowszej: 24,20 m x 30,70 m. Powierzchnia zabudowy wynosi 1056,92 m2, powierzchnia po rozbudowie wynosić będzie 1416,08 m2, projektowana powierzchnia użytkowa wynosi 1753,07 m2, projektowana kubatura 10911,80 m3. Wysokość budynku 9,40 m, wysokość maksymalna elewacji 9,80 m. W ramach inwestycji projektuje się wyburzenie istniejącego wejścia do pomieszczenia kotłowni, przebudowę wewnętrzną i rozbudowę budynku w kierunku północno- wschodnim oraz rozbudowę od strony zachodniej (rozbudowa na planie prostokąta uzupełniającego istniejący obrys szkoły). Łączna rozbudowa budynku wynosi 359,16 m2. Fundamenty projektowanej rozbudowy: monolityczne, żelbetowe, ściany zewnętrzne i wewnętrzne: murowane z pustaka ceramicznego. Stropy prefabrykowane gęstożebrowe typu „DMS” oraz z płyt kanałowych typ „S”, schody żelbetowe. Dach nad nową częścią zaprojektowano jako stropodach wentylowany z płyt korytkowych, nad starą częścią- częściowa wymiana na stropodach pełny niewentylowany. Przewidziano roboty wykończeniowe: tynkowanie ścian, malowanie, wykonanie posadzek i sufitów podwieszanych, wykonanie wewnętrznych instalacji, montaż stolarki okiennej, drzwiowej oraz ślusarki. Roboty związane z przebudową polegać będą między innymi na: robotach demontażowych ścianek działowych i ścian zewnętrznych w niezbędnym zakresie, przebudowie ścian wewnętrznych, robotach demontażowych instalacji: elektrycznej i sanitarnej oraz wykonaniu nowych instalacji: elektrycznej, wodociągowej, kanalizacji sanitarnej, teletechnicznej, telewizji dozorowej. Zaprojektowano w ramach przebudowy: wymianę stolarki okiennej i drzwiowej w niezbędnym zakresie, dostawę i montaż podnośnika dla osób niepełnosprawnych oraz roboty wykończeniowe. W ramach inwestycji, na części istniejącej budynku, przewiduje się także wykonanie docieplenia elewacji budynku, częściową zmianę pokrycia dachu, montaż daszku systemowego z aluminium, malowanie blachy dachu oraz docieplenie dachu sali gimnastycznej wełną granulowaną. W ramach robót zewnętrznych, instalacyjnych przewiduje się: przebudowę i wykonanie przyłączy kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej i sieci wodociągowej wraz z montażem hydrantu, przebudowę sieci i przyłącza gazu, budowę WLZ energii elektrycznej i budowę słupa oświetleniowego oraz budowę przyłącza telekomunikacyjnego. W ramach zagospodarowania terenu przewiduje się: przebudowę i przeniesienie placu zabaw, wykonanie podjazdu zewnętrznego dla osób niepełnosprawnych, przebudowę chodników i drogi dojazdowej oraz przebudowę ogrodzenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 51112000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości: 50 000,00 zł ( pięćdziesiąt tysięcy złotych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Podpisany i wypełniony formularz ofertowy wg załącznika nr 1 do SIWZ 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, wypełniony druk oświadczenia, wg Załącznika Nr 3 do SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia, 3. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieścił informację o tych podwykonawcach w oświadczeniu stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. 4. W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, należy przedłożyć: Zobowiązanie podmiotów trzecich do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów (Załącznik nr 10 do SIWZ) 3. Jeżeli uprawnienie dla osób podpisujących ofertę nie wynika z załączonych dokumentów rejestrowych, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo udzielone przez osoby uprawnione, figurujące w rejestrze handlowym lub innym dokumencie. 4. Oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej www.bip.boguchwala.pl informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1pkt 23 ustawy Pzp. Kosztorys ofertowy (traktowany pomocniczo)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach