Gmina Tuchów ogłasza przetarg
- Adres: 33170 Tuchów, ul. Rynek
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 0146525218 w. 12
- Data zamieszczenia: 2018-05-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Tuchów
ul. Rynek 1
33170 Tuchów, woj. małopolskie
tel. 0146525218 w. 12
REGON: 52780700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.tuchow.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rozbudowa i przebudowa Szkoły Podstawowej w Piotrkowicach o oddział przedszkolny – ETAP I - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa i przebudowa budynku Szkoły Podstawowej w Piotrkowicach o oddział przedszkolny w zakresie: - demontaż istniejącego ogrodzenia od strony północnej budynku szkoły, - niwelacje terenu pod planowana rozbudowę, - wykonanie wykopów pod fundamenty części dobudowywanej obiektu, - przebudowę istniejących sieci i instalacji zewnętrznych, - wykonanie fundamentów żelbetowych, - rozbiórkę części murowanych ścianek działowych, - rozbiórkę części starych posadzek w istniejącym budynku szkoły, - rozbiórkę murowanych części ścian konstrukcyjnych istniejącego budynku w celu wykonania przejścia z części dobudowanej do części istniejącej, - demontaż części instalacji wod – kan i instalacji elektrycznej, - budowę i rozbudowę części szkoły o oddział przedszkolny, - wykonanie konstrukcji dachu i jego pokrycia blachą powlekaną, - wykonanie robót izolacyjnych wewnętrznych i zewnętrznych w części dobudowanej obiektu, - montaż stolarki okiennej zewnętrznej, - montaż drzwi wejściowych, wewnętrznych i zewnętrznych - wykonanie odwodnienia budynku, - wykonanie izolacji termicznej przegród zewnętrznych części dobudowanej szkoły, - wykonanie izolacji poziomej podposadzkowej w części dobudowanej, - wykonanie posadzek cementowych i rulonowych PCV, - wykonanie tynków wewnętrznych w części dobudowanej, - przygotowanie podłoża i malowanie pomieszczeń wewnętrznych, - wykonanie ścianek działowych, - montaż zdemontowanych grzejników c.o, - montaż instalacji wod – kan c.o. i armatury sanitarnej, - montaż instalacji elektrycznej i osprzętu elektrycznego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45214210-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Wykonawca obowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy 00/100 PLN) w terminie wyznaczonym do składania ofert. Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto: Bank Spółdzielczy Biecz nr rachunku: 75 8627 0001 2023 9000 2645 0004 z dopiskiem na przelewie (tytułem: „Modernizacja zabytkowego budynku SOKOŁA w Tuchowie wraz z dostosowaniem do funkcji muzealnych” 3. Wadium musi znaleźć się na rachunku bankowym Zamawiającego nie później niż w dniu i w godzinie składania ofert. Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty.Jednocześnie Zamawiający informuje, iż przesądzającym o wniesieniu wadium jest zaksięgowanie kwoty wadium na koncie Zmawiającego, a nie dołączenie dowodu jego uiszczenia. 4. W razie wyboru formy wniesienia wadium innej niż pieniądz oryginał dokumentu należy złożyć do dnia i godziny składania ofert w Urzędzie Miejskim w Tuchowie, ul. Rynek 1, 33-170 Tuchów, Biuro Obsługi Klienta - parter, natomiast kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium dołączyć do oferty lub też oryginał załączyć do składanej oferty. Kopię Wykonawca poświadcza za zgodność z oryginałem. 5. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejszą, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy. 6. Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 7. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 8. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwróci wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było przechowywane, pomniejszone o koszty pro-wadzenia rachunku bankowego oraz koszty prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachu-nek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 10. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego, w przypadkach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące doświadczenia: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy w sposób należyty, zrealizowali (prawidłowo ukończyli) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie – minimum 2 zamówienia polegające na budowie, rozbudowie, nadbudowie, przebudowie lub remoncie obiektu użyteczności publicznej o wartości min. 150 000,00 PLN każda. W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o zamówienie Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli przynajmniej jeden z tych wykonawców wykaże się wykonaniem min. 2 zamówień spełniających opisane wyżej warunki. W przypadku polegania przez wykonawcę na doświadczeniu innego podmiotu na zasadach określonych w pkt VI.3 SIWZ Zamawiający wymagana, aby przynajmniej jeden z innych podmiotów wykazał się wykonaniem min. 2 zamówień spełniających opisane wyżej warunki.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę zgodnie z art. 82 ust. 1 ustawy. Formularz ofertowy powinien być podpisany (oryginał) przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze sądowym lub innym dokumencie, właściwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy albo przez osobę umocowaną przez osobę uprawnioną. Wraz z ofertą (formularz ofertowy) powinny być złożone: 1. Kosztorys ofertowy przygotowany zgodnie z zapisami pkt. XIV 1d 2. Oświadczenie wstępnie potwierdzające brak podstaw do wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu (według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ); 3. Dokumenty potwierdzające uprawnienie do podpisania oferty, w szczególności odpis z KRS, pełnomocnictwo; 4. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy; Z treści tego pełnomocnictwa powinno jednoznacznie wynikać: - którego postępowania dotyczy, - kto jest ustanowiony pełnomocnikiem, - jakie podmioty wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, - jaki jest zakres umocowania (do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego). W przypadku spółki cywilnej wystarczająca będzie umowa spółki, pod warunkiem, że pełnomocnictwo takie będzie wynikać z jej zapisów. Umowę spółki należy przedstawić w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 1 w Dobczycach
Dodano: 2024-03-22 - Modernizacja schodów (....) w Zespole Szkolno Przedszkolnym nr 6 w Nowym Sączu ”, realizacja w ramach programu pn. ,,Dostępna Szkoła”
Dodano: 2023-08-25 - Proces dostosowawczy do obowiązujących przepisów w zakresie BHP, ppoż. i dostępności dla osób ze szczególnymi potrzebami w budynkach oświatowych ZS im. ks. Józefa Tischnera w Dobczycach
Dodano: 2023-08-08 - Remont pokrycia dachu w Szkole Podstawowej w Sierczy
Dodano: 2023-05-26 - Przebudowa budynku Szkoły Podstawowej im. Stefana Kardynała Wyszyńskiego w Stadnikach w zakresie bezpieczeństwa pożarowego” w ramach zadania ”Modernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Stadnikach
Dodano: 2023-05-11 - Modernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 1 w Dobczycach
Dodano: 2023-05-11 - Modernizacja schodów (....) w Zespole Szkolno Przedszkolnym nr 6 w Nowym Sączu ”, realizacja w ramach programu pn. ,,Dostępna Szkoła”
Dodano: 2023-04-13 - Modernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Nowej Wsi
Dodano: 2023-03-30 - „Przebudowa budynku Szkoły Podstawowej im. Stefana Kardynała Wyszyńskiego w Stadnikach w zakresie bezpieczeństwa pożarowego” w ramach zadania ”Modernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Stadnikach”
Dodano: 2023-03-24 - „Budowa przyszkolnego krytego kortu tenisowego z zapleczem sanitarno-szatniowym oraz infrastrukturą techniczną przy Zespole Szkół w Radłowie”
Dodano: 2023-03-22