Przetargi.pl
Rozbudowa i przebudowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Żdanówek

Gmina Zamość ogłasza przetarg

  • Adres: 22-400 Zamość, Peowiaków
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 84 639-29-59 , fax. 84 639-23-64
  • Data zamieszczenia: 2018-12-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Zamość
    Peowiaków 92
    22-400 Zamość, woj. lubelskie
    tel. 84 639-29-59, fax. 84 639-23-64
    REGON: 54068200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://ugzamosc.bip.lubelskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa i przebudowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Żdanówek
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w zakresie rozbudowy i przebudowy świetlicy wiejskiej wraz z uzbrojeniem usytuowanej na działce o nr geodezyjnym nr 253 w m. Żdanówek nr 92. Opis stanu istniejącego budynku Obiekt istniejący będący przedmiotem zamówienia to wolnostojący budynek użyteczności publicznej, dwukondygnacyjny, niepodpiwniczony. Bryła budynku w formie prostopadłościanu na planie prostokąta kryta dachem dwuspadowym o kącie nachylenia połaci około 22º. Wejście do budynku od strony południowo – wschodniej od drogi wojewódzkiej nr 849. Parametry projektowanego zagospodarowania - powierzchnia zabudowy wszystkich obiektów na działce - 299,78 m2, w tym powierzchnia rozbudowywanej świetlicy - 292,34 m2, a) powierzchnia zabudowy części dobudowanej - 106,3 m2 b) powierzchnia zabudowy części istniejącej przebudowywanej - 186,04 m2 powierzchnia utwardzona - 550,43 m2, wysokość okapu od poziomu terenu - 3,42 – 4,60 m, wysokość kalenicy od poziomu terenu - 7,78 – 7,83 m, 2. Przedmiotem zamówienia są prace budowlane związane z przebudową i rozbudową budynku w zakresie: a) br. budowlana rozbudowa budynku świetlicy o nowe skrzydło od strony północno - zachodniej, roboty budowlane (fundamenty, posadzki, ściany, stropy, izolacje , tynki), częściowe roboty rozbiórkowe istniejącego obiektu, zmiana konstrukcji dachu i pokrycia, zmiany na poziomie parteru części istniejącej obejmują wprowadzenie nowej funkcji pomieszczeń oraz wydzielenie i przebudowa, stolarka okienna i drzwiowa, elewacja, opaska, mur oddzielenia P.POŻ, parking, dojścia, budynek na odpadki, b) br. sanitarne: przyłącze wodociągowe oraz przyłącze kanalizacyjne, wewnętrzne instalację: wod – kan, CWU, ppoż, CO zasilaną z projektowanej kotłowni gazowej,  wentylacja wywiewna mechaniczna, przebudowa wewnętrznej instalacji gazu, c) branża elektryczna wewnętrzne instalację: oświetlenie ogólne, oświetlenie awaryjne, oświetlenie kierunkowe, instalacje siłowe i gniazd wtyczkowych, instalacje zasilające wentylatory, instalacja do systemu grzewczego, instalacja LAN oraz do projektorów multimedialnych, instalacja odgromowa, instalacja fotowoltaiczna, oświetlenie terenu, d) obiekt małej architektury - ławki solarne Szczegółowy zakres prac budowlanych został wyszczególniony w projekcie budowlano wykonawczym i przedmiarach robót dołączonych do przedmiotowego postępowania. 1) Na etapie realizacji zadania Zamawiający może żądać harmonogramu rzeczowo – finansowego oraz kosztorysów powykonawczych pod faktury częściowe, 2) W przypadku nie podpisania umowy na dofinansowanie projekt z PROW 2014 – 2020 Zamawiający może odstąpić od podpisania umowy z Wykonawcą robót, 3) Zamawiający będzie wymagał od Wykonawcy protokołów badań i sprawdzeń (opinia kominiarska, protokoły instalacji elektrycznej wewnętrznej i zewnętrznej, protokoły instalacji wodnej, gazowej, c.o., dokumentacji powykonawczej, geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej), 4) Za wszelkie zdarzenia wynikłe z powodu braku zabezpieczenia terenu budowy lub niewłaściwego jego zabezpieczenia odpowiedzialność ponosi Wykonawca. ZAMÓWIENIE BĘDZIE ROZLICZANE KOSZTORYSOWO. WRAZ Z FORMULARZEM OFERTOWYM NALEŻY ZŁOŻYĆ KOSZTORYS UPROSZCZONY, A PRZED PODPISANIEM UMOWY WYKONAWCA BĘDZIE ZOBOWIĄZANY ZŁOŻYĆ KOSZTORYS SZCZEGÓŁOWY. BRAK ZAŁĄCZNIKA NR 2 - KOSZTORYSU- SPOWODUJE ODRZUCENIE OFERTY. Minimalny okres gwarancji wynosi 36-miesięcy, maksymalny 60 miesięcy. W przypadku gdy Wykonawca poda dłuższy niż 60-miesięczny okres gwarancji, ocenie będzie podlegał okres 60-miesięczny. W przypadku, gdy Wykonawca poda krótszy niż 36-miesięczny okres gwarancji, oferta Wykonawcy będzie podlegała odrzuceniu. Zamawiający wymaga, aby okres udzielonej rękojmi był równy okresowi gwarancji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45223200-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: - Podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych, - aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia określonych w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. W przypadku gdy rejestr jest dostępny publicznie nie wymaga się złożenia tego dokumentu (dotyczy np. rejestru przedsiębiorców KRS, CEIDG).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: formularz ofertowy, kosztorys uproszczony, Zobowiązanie do oddania do dyspozycji zasobów – jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach innych podmiotów, którego wzór stanowi załącznik nr 5 do SIWZ, Wykonawca, którego oferta zostanie uznana jako najkorzystniejsza jest zobowiązany przed podpisaniem umowy do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości: 10 % ceny całkowitej brutto podanej w ofercie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach