Przetargi.pl
Rozbudowa i przebudowa Sali Obsługi Klienta oraz remont 6-cio kondygnacyjnego budynku biurowego I Inspektoratu ZUS we Wrocławiu przy ul. Reymonta 4/6

Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 50-930 Wrocław, ul. Pretficza
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 713 606 000 , fax. 713 606 497
  • Data zamieszczenia: 2019-02-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział we Wrocławiu
    ul. Pretficza 11
    50-930 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 713 606 000, fax. 713 606 497
    REGON: 17756002600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa i przebudowa Sali Obsługi Klienta oraz remont 6-cio kondygnacyjnego budynku biurowego I Inspektoratu ZUS we Wrocławiu przy ul. Reymonta 4/6
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: 1) rozbudowa i przebudowa Sali Obsługi Klientów (SOK) budynku I Inspektoratu ZUS we Wrocławiu przy ul. Reymonta 4/6, 2) remont 6-cio kondygnacyjnego budynku biurowego I inspektoratu ZUS we Wrocławiu przy ul. Reymonta 4/6, 3) wykonywanie przeglądów serwisowo-konserwacyjnych zamontowanych urządzeń instalacji wentylacyjnej i chłodniczej. 2. Zakres prac objętych przedmiotem zamówienia obejmuje: 1) w przypadku rozbudowy i przebudowy Sali Obsługi Klientów (SOK) budynku I Inspektoratu ZUS we Wrocławiu przy ul. Reymonta 4/6: a) roboty rozbiórkowe, b) roboty budowlane, c) instalacje i przyłącza sanitarne, d) wentylację i klimatyzację, e) instalacje i przyłącza elektroenergetyczne oraz teletechniczne, f) drogi wewnętrzne i place, 2) w przypadku remontu 6-cio kondygnacyjnego budynku biurowego I inspektoratu ZUS we Wrocławiu przy ul. Reymonta 4/6: a) docieplenie stropodachu, b) wykonanie izolacji przeciwwilgociowej ścian piwnicznych podczas wykonywania drenażu opaskowego, c) wymianę posadzek w piwnicy, d) wymianę zewnętrznej stolarki okiennej i drzwiowej, e) wymianę instalacji kanalizacji sanitarnej podposadzkowej, f) wykonanie kanałowej instalacji wentylacji mechanicznej piwnic, g) wymianę opraw oświetleniowych, 3) w przypadku przeglądów serwisowo-konserwacyjnych zamontowanych urządzeń instalacji wentylacyjnej i chłodniczej - wykonywanie, co 4 miesiące, w terminach ustalonych przez Zamawiającego i zleconych Wykonawcy, przeglądów w zakresie określonym w SIWZ. Szczegółowy zakres prac budowlano - instalacyjnych niezbędnych do wykonania opisuje dokumentacja opracowana (w lutym 2017 r.) przez firmę: B.R.H. Zakład Budownictwa, ul. Tapicerska 26, 53-205 Wrocław.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do niniejszego postępowania zobowiązany jest do wniesienia - przed upływem terminu składania ofert - wadium w wysokości 100.000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku z poniższych form: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110 ze zm.). Złożone wadium musi zabezpieczać ofertę w terminie związania ofertą. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr 35 1020 5590 0000 0502 9400 7010 z dopiskiem: „WADIUM, znak sprawy: 470000/271/8/2018-ZAP”. 4. Wadium w formie pieniężnej musi znaleźć się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej, jako ostateczny termin składania ofert). Wadium w pozostałych dopuszczalnych formach niepieniężnych (oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium) należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego we Wrocławiu przy ul. Pretficza 11, w pok. 435, w oddzielnej kopercie niż oferta. 5. Dokument wadium wnoszonego w formie niepieniężnej musi zawierać w swej treści w szczególności: a) wskazanie gwaranta lub poręczyciela, b) wskazanie Zamawiającego - ZUS Oddział we Wrocławiu, ul. Pretficza 11, 50-930 Wrocław - jako uprawnionego z gwarancji lub poręczenia (beneficjenta), c) określenie przedmiotu przetargu, d) kwotę zobowiązania - kwotę wadium, e) termin obowiązywania gwarancji lub poręczenia obejmujący okres związania ofertą, łącznie z datą składania ofert, f) zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a lub 5 uPzp w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie Zamawiającego. 6. Od Wykonawcy nie wymaga się dołączania do oferty kopii (kserokopii) dowodu wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowych wymagań w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) formularz ofertowy, b) pisemne zobowiązanie innego(ych) podmiotu(ów) do udostępnienia Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (wg wzoru zawartego w załączniku nr 4 do części IV SIWZ), c) pełnomocnictwo do podpisania oferty, d) pełnomocnictwo Wykonawców występujących wspólnie, e) informacja o przynależności do grupy kapitałowej, f) dokumenty wskazane w pkt III.4) niniejszego ogłoszenia - w odniesieniu do podmiotów, na zasobach których Wykonawca polega.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach