Przetargi.pl
"Rozbudowa i przebudowa oczyszczalni ścieków" w ramach projektu pn. Rozbudowa i przebudowa oczyszczalni ścieków wraz z rozbudową sieci kanalizacyjnej w aglomeracji Hyżne

Gmina Hyżne ogłasza przetarg

  • Adres: 36024 Hyżne, Hyżne
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 172 295 002
  • Data zamieszczenia: 2018-07-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Hyżne
    Hyżne 103
    36024 Hyżne, woj. podkarpackie
    tel. 172 295 002
    REGON: 69058208000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: hyzne.pl , www.bip.hyzne.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    "Rozbudowa i przebudowa oczyszczalni ścieków" w ramach projektu pn. Rozbudowa i przebudowa oczyszczalni ścieków wraz z rozbudową sieci kanalizacyjnej w aglomeracji Hyżne
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot niniejszego zamówienia stanowi: 1) wykonanie robót budowlanych z zakresu Rozbudowy i przebudowy oczyszczalni ścieków, 2) zapewnienie ciągłości pracy obiektów, Wszelkie prace w ramach realizowanego przedsięwzięcia będą prowadzone podczas ciągłej pracy obiektów oczyszczalni ścieków. Wykonawca zapewni prowadzenie wszelkich prac w sposób pozwalający na ciągłą i prawidłową eksploatację istniejących i działających obecnie obiektów oczyszczalni ścieków. W przypadkach, w których wymagane będą jakiekolwiek przerwy w pracy obiektów i urządzeń oczyszczalni, Wykonawca uzgodni z Zamawiającym sposób przeprowadzenia prac i zapewni ich przeprowadzenie bez naruszenia stabilności prowadzonych na oczyszczalni procesów technologicznych. W pierwszej kolejności zostaną wykonane nowe obiekty, a następnie po przeniesieniu procesu oczyszczania na te obiekty rozpoczną się prace modernizacyjne i remontowe istniejących obiektów. 3) uzyskanie Pozwolenia wodnoprawnego na odprowadzanie oczyszczonych ścieków do odbiornika, tj. potoku Tatyna, 4) przygotowanie do zatwierdzenia przez Zamawiającego harmonogramu oraz wytycznych dla przeprowadzenia rozruchu, 5) osiągnięcie efektu ekologicznego Zamawiający definiuje osiągnięcie efektu ekologicznego poprzez osiągnięcie jakości ścieków oczyszczonych na wylocie z oczyszczalni ścieków, po wykonanych robotach objętych Umową, spełniających parametry określone w aktualnym pozwoleniu wodno-prawnym. Wskaźniki jakości ścieków należy potwierdzić co najmniej dwukrotnymi średniodobowymi badaniami wykonanymi przez akredytowane laboratorium w odstępach co najmniej pięciodniowych. 2. Skrócony opis przedmiotu zamówienia 1) Inwestycja będzie realizowana na terenie istniejącej Oczyszczalni Ścieków w Hyżnem, na działkach o nr ew. 2438, 2439. Przepustowość istniejącej oczyszczalni wynosi Qśrd=480 m3/d (RLM=4000), po rozbudowie będzie wynosić Qśrd=700 m3/d (RLM=7600). 2) Zakres prac przy rozbudowie i przebudowie oczyszczalnia ścieków w miejscowości Hyżne: a) budowę nowej pompowni głównej z automatycznym sitem pionowym, b) przebudowę istniejącej przepompowni poprzez wymianę kraty koszowej oraz zmianę dotychczasowej funkcji obiektu na pompownię wewnętrzną dla ścieków dowożonych i własnych, c) budowę stacji mechanicznego oczyszczania ścieków, d) budowę budynku technicznego z reaktorem biologicznym zblokowanym z innymi niezbędnymi obiektami (zbiornikiem buforowym, osadnikiem wtórnym, komorą stabilizacji osadu), e) montaż rurociągów technologicznych do nowego reaktora biologicznego, f) przebudowę i modernizację istniejącego ciągu oczyszczania biologicznego poprzez zmianę funkcji poszczególnych komór, wymianę układu napowietrzania, g) wymianę urządzeń do odwadniania osadu, h) montaż mikrosita na odpływie z reaktora (w ciągu laguny hydroponicznej), i) montaż mikrosita dla nowego ciągu oczyszczania ścieków, j) montaż biofiltra neutralizującego odory, k) budowę zadaszonej wiaty na składowanie skratek i piasku, l) budowę zadaszonej wiaty na osad odwodniony, m) montaż instalacji fotowoltaicznej, n) budowę punktu pomiarowego ścieków oczyszczonych, o) wymianę agregatu prądotwórczego, p) budowę sieci i instalacji wewnętrznych (instalacja wodociągowa, instalacja kanalizacji sanitarnej, instalacja kanalizacji deszczowej wraz z osadnikiem i separatorem, rurociąg ścieków oczyszczonych, rurociąg ścieków surowych, kable elektryczne i sterowania), q) dostosowanie układu zasilania, sterowania i monitoringu oczyszczalni, r) dojścia dojazdy z kostki brukowej, s) przebudowę ogrodzenia, 3. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, zgodnie z wiedzą techniczną i osiągnąć wymagany efekt końcowy, opisany we wskazanych opracowaniach. 4. Wskazanie nazw zwyczajowych czy producentów w zamieszczonych elementach opisu przedmiotu zamówienia (OPZ) służy wyłącznie określeniu standardu. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usług, roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, potwierdzających spełnienie wymagań. 5. Zakres robót budowlanych obejmuje: ROBOTY BUDOWLANE 1) Reaktor biologiczny – roboty ziemne i przygotowanie terenu pod budowę 2) Reaktor biologiczny – roboty konstrukcyjne 3) Reaktor biologiczny – roboty wykończeniowe 4) Reaktor biologiczny – stolarka okienna 5) Budynek techniczny – roboty ziemne 6) Budynek techniczny – roboty konstrukcyjne 7) Budynek techniczny – roboty wykończeniowe 8) Budynek techniczny – stolarka okienna 9) Konstrukcja dachu 10) Pompownia ścieków surowych 11) Fundament pod biofiltr 12) Wiata na kosze na odpady komunalne 13) Wiata stalowa ROBOTY TECHNOLOGICZNE 14) Budynek istniejącej oczyszczalni ścieków 15) Zbiornik buforowy 16) Komora beztlenowa KB I 17) Komora beztlenowa KB II 18) Komora stabilizacji 19) Osadnik wtórny 20) Budynek techniczny 21) Przepompownia ścieków surowych 22) Studnia pomiarowa 23) Biofiltr 24) Wewnętrzna instalacja wod - kan, c.w.u., ogrzewania elektr. I wentylacji 25) Rozruch oczyszczalni ROBOTY ELEKTRYCZNE 26) Zasilanie podstawowe i roboty elektryczne zewnętrzne 27) Prace elektryczne wykonywane na nowoprojektowanym obiekcie 28) Instalacja oświetlenia i gniazd 29) Instalacja odgromowa i połączeń wyrównawczych 30) Monitoring 31) AKPiA 32) Wizualizacja i rozruch AKPiA 33) Roboty pomiarowo – kontrolne MONITORING ISTNIEJĄCYCH PRZEPOMPOWNI INSTALACJE FOTOWOLTAICZNE 34) Montaż i dostawa paneli 6. Roboty należy wykonać zgodnie z przedmiarem robót, projektami oraz specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót. 7. Prowadzone roboty budowlane przy rozbudowie i przebudowie oczyszczalni ścieków powinny zapewnić ciągłość pracy oczyszczalni. 8. Wykonawca zobowiązany jest na przekazanym mu terenie budowy: 1) Chronić mienie oraz zabezpieczać dostęp na teren budowy osobom nieupoważnionym przez całą dobę, 2) przestrzegać norm wynikających z obowiązujacych przepisów prawa, w szczególności z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy, p.poż, oraz zapewniać bezpieczeństwo osobom przebywajacym w otoczeniu terenu budowy, 3) ustalać i utrzymywać ogólny porządek na terenie budowy, w szczególności poprzez utrzymywanie terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz bieżące usuwanie zbędnych maszyn, urządzeń, materiałów, odpadów, śmieci. 9. Wykonawca zobowiązany jest uporządkować i oczyścić teren budowy po zakończeniu na nim robót budowlanych. 10. Wykonawca zobowiązany jest wykonać roboty budowlane używając własnych materiałów, maszyn i urządzeń. Wykonawca powinien dysponować potencjałem maszynowym oraz potencjałem ludzkim posiadającym wiedzę, doświadczenie i odpowiednie kwalifikacje do należytego wykonania zobowiązań (wykonania robót zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowego ich ukończenia). 11. Używając własnych materiałów według postanowień ustępu poprzedzającego, Wykonawca zobowiązany jest stosować materiały, zgodnie z warunkami przewidzianymi w SIWZ, które będą odpowiadać wymogom statuowanym w SIWZ oraz przedmiarze, a także w obowiązujących przepisach prawa, w szczególności ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2018 r., poz. 1202), ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 roku o wyrobach budowlanych (Dz.U. z 2016 r., poz. 1570) w zakresie dopuszczalności wprowadzania ich do obrotu i stosowania w budownictwie tzn. posiadania wymaganych atestów, certyfikatów oraz specyfikacji technicznych. 12. Na każde żądanie Zamawiającego (wyrażone również przez inspektora nadzoru inwestorskiego) Wykonawca zobowiązany jest okazać w stosunku do wskazanych materiałów dokumenty potwierdzające dopuszczalność wprowadzania materiałów używanych (użytych) do wykonywania robót budowlanych do obrotu i stosowania w budownictwie, oraz wszystkich innych dokumentów związanych z używanymi (użytymi) materiałami, które na mocy obowiązujących przepisów prawa zobowiązany jest posiadać Wykonawca. Żądający zastrzega sobie prawo skopiowania okazanych mu dokumentów. 13. Wykonawca zobowiązuje się ponieść wszelkie koszty związane z utrzymaniem i konserwacją zaplecza budowy oraz tymczasowych obiektów na placu budowy. 14. Wykonawca zobowiązuje się opracować i wdrożyć plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia zgodnie z zasadami zawartymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 roku w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz.U. z 2003 r. nr 120, poz. 1126). 15. Odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady fizyczne każdego z elementów przedmiotu zamówienia w tym na wbudowane urządzenia i materiały wynosi 5 lat, licząc od dnia odbioru końcowego całego przedmiotu umowy. Realizacja uprawnień wynikających z rękojmi będzie wykonywana zgodnie z przepisami Kodeksu Cywilnego. 16. Integralną część w zakresie opisu przedmiotu zamówienia stanowią również postanowienia Projektu umowy – w zakresie nieuregulowanym zapisami Rozdziału III SIWZ. Uszczegółowienie opisu przedmiotu zamówienia zawarte zostało w Projektach budowlanych, projektach wykonawczych, przedmiarach robót oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych. 17. Postępowanie jest prowadzone w ramach projektu pn.: „Rozbudowa i przebudowa oczyszczalni ścieków wraz z rozbudową sieci kanalizacji w aglomeracji Hyżne” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi priorytetowej IV Ochrona środowiska naturalnego i dziedzictwa kulturowego, Działanie 4.3 Gospodarka wodno-ściekowa, Poddziałanie 4.3.1 Gospodarka ściekowa Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020. 18. Zamawiający zaleca odbyć wizję lokalną na terenie oczyszczalni ścieków. Termin wizji lokalnej należy ustalić z przedstawicielem Zakładu Usług Komunalnych i Rekreacyjnych „GOSIR” w Hyżnem, nr tel. 533 345 095 lub Wioletą Czaplą, nr tel. 535 953 966. 19. Wymagania dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności 1) Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp oraz art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U z 2018 r., poz. 917 z późn. zm.), wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: a) Robót budowlanych b) Robót technologicznych c) Robót elektrycznych i AKPiA d) Robót konstrukcyjnych e) Robót instalacyjnych f) Robót wykończeniowych 2) Zamawiający wymaga, aby osoby, o których mowa powyżej posiadały odpowiednie kwalifikacje oraz aktualne badania lekarskie i szkolenie BHP. 3) W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez niego lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 19 pkt 1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 4) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu określone przez niego, spośród wskazanych poniżej, dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w ust. 19 pkt 1 czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; c) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; d) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. 21. Wykonawca udzieli gwarancji na wady fizyczne każdego z elementów przedmiotu umowy licząc od dnia odbioru końcowego całego przedmiotu umowy na zasadach określonych w § 12 Projektu umowy (Załącznik nr 8). Okres obowiązywania gwarancji Wykonawca określi w złożonej ofercie, przy czym okres ten nie może być krótszy niż 60 miesięcy i podlegać będzie ocenie na podstawie kryterium oceny ofert: gwarancja – 40% 1) Oferta Wykonawcy, który nie określi w złożonej ofercie okresu gwarancji potraktowana zostanie jak oferta z gwarancją 60-miesięczną; 2) Oferta Wykonawcy, który zaproponuje okres gwarancji krótszy aniżeli 60 miesięcy – podlegać będzie odrzuceniu. 22. Przy realizacji zamówienia Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia dowolnego producenta pod warunkiem, że materiały te i urządzenia posiadają parametry nie gorsze od opisanych w dokumentacji przetargowej, a w przypadku zastosowania systemu, technologicznych rozwiązań systemowych lub zespołu urządzeń pochodzić będą od jednego producenta lub posiadać autoryzację jednego producenta. Wszelkie wskazania konkretnych producentów, poprzez podanie nazw firm, znaków towarowych, opisów – jeżeli występują – określone w dokumentacji przekazanej wykonawcom wraz z SIWZ, należy traktować jako przykład na określenie podstawowych, minimalnych wymagań, parametrów i oczekiwań Zamawiającego, odnoszących się do przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych, jakościowych i eksploatacyjnych nie gorszych od założonych w dokumentacji, z zastrzeżeniem zapisów dotyczących ponownego wykorzystania materiałów, o ile takowe występują. 23. Mając na uwadze, że szczegółowy opis przedmiotu zamówienia odnosi się do dokumentów wskazanych w art. 30 ust. 4 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 24. Stosownie do art. 30 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca powołujący się na zastosowanie rozwiązań równoważnych winien wykazać, iż spełniają one wymogi Zamawiającego w szczególności poprzez udokumentowanie załączonymi do oferty informacjami na temat parametrów techniczno-wytrzymałościowych, szczegółowych rysunków technicznych, atestów, aprobat, deklaracji zgodności, kartami katalogowymi urządzeń i materiałów zamiennych. Niniejsze dokumenty muszą w sposób jednoznaczny stwierdzać równoważność proponowanych materiałów, urządzeń i rozwiązań w stosunku do przyjętych w dokumentacji Zamawiającego. Brak w ofercie dokumentów potwierdzających równoważność rozwiązań stanowić będzie domniemanie zaoferowania rozwiązań wskazanych przez Zamawiającego w dokumentach przetargowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45100000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: na kwotę/wartość: 20.000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100); 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359 i 2260 oraz 2017 r. poz. 1089). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek Zamawiającego prowadzony przez Bank Spółdzielczy w Błażowej o/ Hyżne nr 06 9158 1011 2002 2000 0013 0005 – z adnotacją „wadium w postępowaniu na „Rozbudowa i przebudowa oczyszczalni ścieków” 4. Za termin wniesienia wadium w pieniądzu uznaje się termin wpływu pieniędzy na rachunek Zamawiającego. Przelew powinien więc być dokonany w takim terminie, aby Zamawiający mógł uzyskać potwierdzenie z banku, w którym posiada rachunek, że do upływu terminu składania Ofert kwota wadium wpłynęła na rachunek bankowy Zamawiającego. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu do Oferty należy dołączyć dokument potwierdzający dokonanie przelewu. 5. Potwierdzeniem wniesienia wadium w formach określonych w ust. 2 pkt 2-5 jest oryginalny dokument wystawiony przez ubezpieczyciela, bank, poręczyciela – dokument powinien zostać umieszczony w ofercie w sposób umożliwiający jego bezproblemowe wyjęcie celem dokonania zwrotu. 6. Złożone poręczenie lub gwarancja muszą zawierać w swojej treści zobowiązanie zgodne z treścią art. 46 ust 4a oraz ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 7. Niedopuszczalne jest wprowadzanie jakichkolwiek warunków ograniczających Zamawiającemu wypłacenie wadium. 8. Wadium wnoszone w postaci niepieniężnej musi mieć datę początkową ważności równą co najmniej terminowi złożenia Oferty określonej w SIWZ, a datę końcową ważności upływającą najwcześniej w ostatnim dniu związania Ofertą wymaganą zapisami SIWZ. 9. W przypadku składania Oferty wspólnej, wadium wniesione przez jednego z Wykonawców uważa się za wniesione prawidłowo, z tym że jeżeli wadium wnoszone jest w formie innej niż pieniężna, w treści gwarancji powinno w treści takiego dokumentu powinna znaleźć się informacja, które podmioty zabezpieczają zapłatę wadium. 10. Pozostałe postanowienia dotyczące wadium, w tym zasad jego zatrzymania i zwrotu określa ustawa Pzp, w szczególności art. 46
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunków udziału w przedmiotowym postępowaniu w powyższym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: formularz ofertowy, ew. pełnomocnictwo w oryginale lub jako kopia notarialnie potwierdzona za zgodność z oryginałem, dowód wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach