Przetargi.pl
Rozbudowa i przebudowa obiektów szpitalnych na potrzeby oddziałów rehabilitacji Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. dr E. Warmińskiego w Bydgoszczy w formule "zaprojektuj - wybuduj"

Wielospecjalistyczny Szpital Miejski im. dr Emila Warmińskiego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 85-826 Bydgoszcz, Szpitalna
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. +48523709124 , fax. +48523709125
  • Data zamieszczenia: 2017-09-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wielospecjalistyczny Szpital Miejski im. dr Emila Warmińskiego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    Szpitalna 19
    85-826 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. +48523709124, fax. +48523709125
    REGON: 092354746
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.bydgoszcz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: SPZOZ

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa i przebudowa obiektów szpitalnych na potrzeby oddziałów rehabilitacji Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. dr E. Warmińskiego w Bydgoszczy w formule "zaprojektuj - wybuduj"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie dokumentacji projektowej (ZAPROJEKTUJ) i robót budowlanych (WYBUDUJ) dla zadania polegającego na: 1) Rozbiórce istniejącego budynku tzw. "Starej Kuchni"; 2) Przebudowie, remoncie i zmianie sposobu użytkowania pomieszczeń biurowych zlokalizowanych na części I pietra budynku tzw. "Nowej Kuchni" na potrzeby Oddziału Rehabilitacji Neurologicznej; 3) Rozbudowie kompleksu szpitalnego o nową część (w lokalizacji po budynku tzw. "Starej Kuchni") przeznaczoną dla Oddziałów Rehabilitacji Neurologicznej i Kardiologicznej; 4) Przebudowie dróg dojazdowych (w tym służących dla celów pożarowych) i dojść utwardzonych, wycince istniejącego drzewostanu oraz innych pracach związanych z zagospodarowaniem terenu. Przedmiotowa inwestycja mieści się w zakresie działki 17/2 przy ul. Szpitalnej 19 w Bydgoszczy. Budynek przeznaczony do rozbiórki mieści się na styku budynku tzw. "Nowej Kuchni" i budynku głównego Szpitala. Inwestycja zakłada rozbudowę kompleksu szpitalnego o nowoprojektowaną część, w lokalizacji budynku poddanego rozbiórce. Nowoprojektowana część posiadać będzie 3 kondygnacje nadziemne i podpiwniczenie. Funkcjonalnie podzielona będzie na: a) Strefę szatniowo- sanitarną, magazynową i techniczną zlokalizowaną w piwnicy; b) Salę rehabilitacyjną ("open space") z niezbędnym zapleczem sanitarnym, w poziomie parteru; c) Oddział Rehabilitacji Neurologicznej (wraz z częścią istniejącej kondygnacji budynku tzw. "Nowej Kuchni" - przebudowywanej i remontowanej na cele tego oddziału ) w poziomie I piętra (27 łóżek); d) Oddział Rehabilitacji Kardiologicznej w poziomie II piętra (13 łóżek). Nowoprojektowana rozbudowa będzie powiązana z istniejąca kubaturą Szpitala: a) w poziomie piwnicy; b) w poziomie parteru z Zakładem Fizjoterapii; c) oraz w poziomie I piętra z projektowanym Oddziałem Rehabilitacji Neurologicznej. Parametry wskaźnikowe inwestycji: CZĘŚĆ PRZEZNACZONA DO ROZBIÓRKI Powierzchnia zabudowy ok. 297 m2 Powierzchnia użytkowa ok.750 m2 Wysokość budynku ok.10,30 m Długość 18,80 m Szerokość 17,00 m Ilość kondygnacji nadziemnych 2 Ilość kondygnacji podziemnych 1 CZĘŚĆ PRZEZNACZONA DO REMONTU/PRZEBUDOWY* Powierzchnia użytkowa 204,02 m2 CZĘŚĆ NOWOPROJEKTOWANA/ROZBUDOWA Powierzchnia zabudowy 389,86 m2 Powierzchnia użytkowa 1538,39 m2 Wysokość budynku ok.13 m Długość ok.25 m (24,54 m) Szerokość ok.18 m (17,74 m) Ilość kondygnacji nadziemnych 3 Ilość kondygnacji podziemnych 1 ZAGOSPODAROWANIE TERENU (zakres określony w PFU rys_01 Plan sytuacyjny) Szacunkowa powierzchnia drogi pożarowej przeznaczonej do zabudowy 568,4 m2 Szacunkowa powierzchnia nowoprojektowanej nawierzchni utwardzonej nie związanej z przebudową drogi pożarowej 277,6 m2 Ogółem powierzchnia terenu (z bilansu terenu) 2370,7 m2 Uwaga! Podane wyżej wartości stanowią jedynie szacunek wskaźników powierzchniowo - kubaturowych. W etapie przygotowania dokumentacji projektowej Wykonawca winien zweryfikować wskaźniki powierzchniowo - kubaturowe w oparciu o zrewidowaną koncepcję dla inwestycji. 1. Zamówienia obejmuje: 1) sporządzenie inwentaryzacji budowlanej dla potrzeb wykonania dokumentacji projektowej; 2) sporządzenie koncepcji funkcjonalno-użytkowej na bazie wykonanej inwentaryzacji; 3) sporządzenie projektu budowlanego i uzyskanie pozwolenia na budowę zgodnie z Ustawą z 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz.U. 2017 r. poz.1332 ze zm.) oraz Rozporządzenie Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U. 2012 r. poz. 462 ze zm.), przy czym projekt budowlany powinien zawierać niezbędne ekspertyzy, opinie, pozwolenia i uzgodnienia oraz Wykonawca jest zobowiązany do uzyskania aktualnej mapy do celów projektowych we własnym zakresie; 4) sporządzenie projektów wykonawczych, kosztorysów i przedmiarów oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. 2013 r. poz. 1129 ze zm.); 5) wykonanie robót budowlanych w oparciu o opracowaną dokumentację projektową, zgodnie z harmonogramem rzeczowo - finansowym uzgodnionym z Zamawiającym. (Uwaga - Zamawiający przed podpisaniem umowy z Wykonawcą, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, zastrzega sobie prawo zmiany harmonogramu rzeczowo - finansowego złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą). 2. Wymagania w zakresie dokumentacji projektowo - kosztorysowej: 1) Dokumentacja projektowa powinna być wykonana w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć. Wszystkie rysunki muszą być w pełni zwymiarowane. Dokumentacja projektowa musi zawierać: a) zatwierdzone przez Zamawiającego opracowania przedprojektowe, w szczególności: inwentaryzację budowlaną (składającą się z części graficznej zawierającej: rzuty wszystkich niezbędnych do wykonania zamierzenia inwestycyjnego kondygnacji, charakterystyczne przekroje, wskazanie charakterystycznych elementów instalacji oraz z części opisowej zawierającej: opis charakterystycznych parametrów budynku, opis rozwiązań materiałowych i technicznych wraz ze specyfikacją potwierdzone lokalnymi odkrywkami - jeśli konieczne, zestawienie pomieszczeń z podaniem powierzchni użytkowej, istniejące uwarunkowania instalacyjne dla obiektu) oraz koncepcję projektową (składająca się z części graficznej zawierającej: rzuty wszystkich kondygnacji, charakterystyczne przekroje - min.2, aranżację pomieszczeń - schemat rozmieszczenia poszczególnych urządzeń i stanowisk, wstępny zarys technologii i rozmieszczenia wyposażenia, schemat organizacji ruchu użytkowników w obiekcie - ruch pacjenta, ruch personelu, materiałów czystych i brudnych, dostaw, etc. oraz z części opisowej zawierającej: opis rozwiązań funkcjonalnych - założenia technologiczne i funkcjonalne, opis przyjętych rozwiązań materiałowych i technicznych/instalacyjnych wraz ze specyfikacją, zestawienie pomieszczeń z podziałem na budynki/oddziały/kondygnacje, szacunkowy koszt inwestycji) - 4 egz. w wersji papierowej oraz + wersja elektroniczna na nośniku danych w formacie edytowalnym - .dwg, .dxf oraz w formacie nieedytowalnym - .pdf, b) projekt budowlany, opracowany na podstawie zatwierdzonego przez Zamawiającego projektu koncepcyjnego, wykonany zgodnie z Ustawą z dnia 7 lipca 1994 r Prawo budowlane (Dz.U. 2017 r. poz.1332 ze zm.) oraz z Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U. 2012 r. poz. 462 ze zm. ), zawierający następujące opracowania branżowe: branża architektoniczna i technologia, branża konstrukcyjna, branża drogowa, branża sanitarna (w tym: ogrzewcza, wodno - kanalizacyjna, kanalizacji deszczowej, wentylacji mechanicznej i klimatyzacji), branża elektryczna i teletechniczna, branża gazów medycznych, inne wymagane opracowania branżowe służące realizacji inwestycji w kompletnym zakresie; projekt budowlany musi być uzgodniony przez Wykonawcę pod względem wymagań higienicznych i zdrowotnych oraz w zakresie ochrony przeciwpożarowej, a także posiadać wszystkie inne niezbędne opinie, uzgodnienia i pozwolenia wymagane obowiązującymi przepisami; projekt budowlany - 5 egz. w wersji papierowej oraz + wersja elektroniczna na nośniku danych w formacie edytowalnym - .dwg, .dxf oraz w formacie nieedytowalnym - .pdf.; c) projekt wykonawczy oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych wykonane zgodnie z Rozporządzeniem ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz.U. 2013 r. poz.1129 ze zm.) w formie umożliwiającej realizację budowy odpowiednio z przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej, projekt wykonawczy zawierający następujące opracowania branżowe: branża architektoniczna i technologia, branża konstrukcyjna, branża drogowa, branża sanitarna (w tym: ogrzewcza, wodno - kanalizacyjna, kanalizacji deszczowej, wentylacji mechanicznej i klimatyzacji), branża elektryczna i teletechniczna, branża gazów medycznych, inne wymagane opracowania branżowe służące realizacji inwestycji w kompletnym zakresie - 4 egz. w wersji papierowej oraz + wersja elektroniczna na nośniku danych w formacie edytowalnym - .dwg, .dxf oraz w formacie nieedytowalnym - .pdf, d) kosztorys inwestorski wykonany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym (Dz.U. 2004 nr 130 poz.1389 ze zm.) - 4 egz. w wersji papierowej + wersja elektroniczna na nośniku danych w formacie plików .xls lub .ods; e) przedmiary robót wykonane zgodnie z Rozporządzeniem ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz.U. z 2013 r. poz. 1129 ze zm.) - 4 egz. w wersji papierowej + wersja elektroniczna na nośniku danych w formacie plików .xls lub .ods; f) plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia wykonany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz.U. 2003 r. nr 120 poz.1126 ze zm.) - 2 egz. w wersji papierowej + wersja elektroniczna na płycie CD w formacie plików .doc; 2) Zamawiający wymaga przedłożenia dokumentacji projektowo - kosztorysowej do akceptacji w celu sprawdzenia jej zgodności w aspekcie z ustaleniami programu funkcjonalno - użytkowego i zapisami umowy. 3) Zaprojektowany obiekt musi być dostępny dla wszystkich jego użytkowników, w tym musi spełniać wszelkie wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych. 2.1. Część projektowa zadania, będącego przedmiotem zamówienia, obejmuje ponadto wykonanie lub pozyskanie: 1) badań i analiz uzupełniających - przed rozpoczęciem prac należy zweryfikować dane wyjściowe do projektowania oraz wykonać wszystkie badania i analizy uzupełniające niezbędne dla prawidłowego wykonania dokumentacji projektowej, a w szczególności projektu budowlanego. 2) uzgodnień i decyzji administracyjnych - w szczególności należy uzyskać wszelkie, wymagane zgodnie z prawem polskim, uzgodnienia, opinie, dokumentacje i decyzje administracyjne niezbędne dla zaprojektowania, wybudowania, uruchomienia i przekazania do użytkowania. 3) mapy do celów projektowych - Wykonawca jest zobowiązany do uzyskania na swój koszt aktualnych map do celów projektowych na obszar objęty Inwestycją lub aktualizacji mapy istniejącej, jeśli powyższe wymagane jest dla przedmiotowego zadania obowiązującymi przepisami lub ogólnie przyjęta praktyką przy sporządzaniu dokumentacji projektowej. 2.2. Wykonawca przeniesie na Zamawiającego autorskie prawa majątkowe do sporządzonych opracowań zgodnie z Ustawą z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. z 2017 r., poz. 880 ze zm.) oraz z Istotnymi postanowieniami umowy (zał. nr 5 do SIWZ). 3. Wymagania dotyczące robót budowlanych: 1) Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie wszystkich robót budowlanych wynikających z opracowanej dokumentacji projektowej. 2) Zakres robót budowlanych: a) roboty rozbiórkowe w zakresie budynku tzw. "Starej Kuchni"; b) roboty przygotowawcze związane z organizacją placu budowy, przygotowaniem terenu budowy do inwestycji i wytyczeniem obiektu budowlanego; c) roboty remontowe związane z remontem, przebudową i zmianą sposobu użytkowania budynku tzw. "Nowej Kuchni" - kondygnacji I piętra; d) roboty remontowe w zakresie wymiany i dostosowania instalacji sanitarnych, elektrycznych i teletechnicznych w budynku tzw. "Nowej Kuchni" - kondygnacji I piętra; d) roboty ogólnobudowlane związane ze wznoszeniem i wykończeniem nowoprojektowanej części; e) roboty branży sanitarnej w zakresie c.o., wodno - kanalizacyjnej, gazów medycznych, wentylacji mechanicznej i klimatyzacji wybranych pomieszczeń w nowoprojektowanej części; f) roboty branży elektrycznej i niskoprądowej związane także z wykonaniem instalacji w zakresie ochrony przeciwpożarowej (wg wskazań ekspertyzy) i kontroli dostępu w wyznaczonych miejscach; g) geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza. 3) Przedmiot zamówienia obejmuje ponadto wykonanie wszelkich prac pomocniczych i towarzyszących niezbędnych do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, w szczególności: a) przygotowanie oraz zabezpieczenie terenu, na którym prowadzone będą roboty (teren budowy); b) obsługę geodezyjną w trakcie realizacji robót; c) inwentaryzację geodezyjną powykonawczą; d) uporządkowanie i uprzątnięcie po zakończeniu robót terenu, na którym prowadzone będą roboty oraz terenu przylegającego zanieczyszczonego w wyniku prowadzonych robót; e) zgromadzenie i przekazanie Zamawiającemu najdalej w dniu odbioru końcowego robót kompletu dokumentów (w 1 kpl.), na który składały się będą: dokumentacja jakości wyrobów, w tym dokumenty zaświadczające o dopuszczeniu do obrotu i stosowania użytych materiałów budowlanych oraz wbudowanych urządzeń i sprzętu, w tym medycznego (certyfikaty, atesty, deklaracje zgodności, aprobaty techniczne i higieniczne, karty katalogowe, karty gwarancyjne, itp.), protokoły odbiorów robót zanikających oraz odbiorów częściowych robót; protokoły rozruchu oraz niezbędne zezwolenia dotyczące urządzeń i instalacji zamontowanych lub wykonanych w trakcie realizacji przedmiotu niniejszej umowy; f) sporządzanie miesięcznych i kwartalnych raportów, sprawozdań oraz rozliczeń - w przypadku pozyskania przez Zamawiającego dofinansowania ze środków Unii Europejskiej lub innego źródła, w ramach którego wymagane będą wskazane raporty, sprawozdania czy rozliczenia. 4) Z uwagi na fakt, że roboty będą prowadzone w obiekcie czynnym, wymaga się, aby organizacja budowy zapewniała bezpieczne i ciągłe funkcjonowanie poszczególnych oddziałów szpitalnych i nie utrudniała dojazdu do innych budynków na terenie szpitala. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączonym do SIWZ Programie Funkcjonalno - Użytkowym (Załącznik nr 10 do SIWZ). Program Funkcjonalno-Użytkowy jest materiałem wyjściowym i pomocniczym dla Wykonawcy przy przygotowaniu oferty. Przedstawione parametry są wielkościami szacunkowymi. Dopuszcza się zmiany w proponowanych rozwiązaniach koncepcyjnych pod warunkiem akceptacji przez Zamawiającego i zgodności proponowanych rozwiązań z obowiązującymi normami i przepisami. Wykonawca jest zobowiązany do weryfikacji podanych wymagań, poprzez wykonanie własnych założeń technologicznych, obliczeń technicznych i konstrukcyjnych oraz bilansów mediów dla zadań wchodzących w skład inwestycji. 4. Wykonawca zobowiązany jest do posiadania przez cały okres realizacji zadania: 1) aktualnego ubezpieczenia w pełnym zakresie od odpowiedzialności cywilnej deliktowej z tytułu prowadzonej działalności wobec powierzonego mienia i osób trzecich, od zniszczenia wszelkiej własności spowodowanego działaniem, zaniechaniem lub niedopatrzeniem Wykonawcy, z polisą odpowiedzialności cywilnej na sumę ubezpieczenia minimum 5.000.000,00 zł; 2) aktualnego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej kontraktowej z polisą odpowiedzialności cywilnej na sumę ubezpieczenia równą minimum wartości kontraktu oraz do przedstawienia na każde żądanie Zamawiającego w dowolnym czasie realizacji przedmiotu zamówienia kopii aktualnej, opłaconej polisy. 5. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć harmonogram rzeczowo – finansowy. Opracowanie dokumentacji projektowej można podzielić na etapy (np. projekt budowlany, projekt wykonawczy, itd.). Realizację oraz płatności robót budowlanych należy przyjąć jako etapy stanowiące jednolitą całość. 6. Należność za wykonanie przedmiotu umowy płatna będzie etapami zgodnie z Harmonogramem rzeczowo – finansowym, po wykonaniu i protokolarnym odbiorze danego etapu w terminie do 30 dni od daty przedłożenia przez Wykonawcę Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury częściowej lub końcowej oraz dokumentów potwierdzających prawidłowe wykonanie przedmiotu zamówienia. Zamawiający zaleca Wykonawcom przeprowadzenie wizji lokalnej przed złożeniem oferty. Dokonanie wizji lokalnej jest możliwe codziennie w dni powszednie w godzinach 08.00 - 15.00 - w celu uzgodnienia konkretnego terminu Wykonawca winien się uprzednio skontaktować z Zamawiającym - tel. (52) 370 91 40. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 150 000.00 PLN (słownie: sto tysięcy 00/100 PLN). 2. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 2017-09-29 do godz. 09:00. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BZWBK S.A. 98150013601213600814460000; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z dnia 2016 r. poz. 359 ze zm.). 4. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na okres związania ofertą. 5. Za termin wniesienia wadium w pieniądzu zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. 6. Wadium wniesione w formie innej niż pieniężna musi być czynnością jednostronnie zobowiązującą, mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu, obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp oraz zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty kwoty wadium na rzecz Zamawiającego. 7. Zamawiający zwróci wadium na zasadach określonych w art. 46 ust.1, 1a, 2 i 4 ustawy Pzp. 8. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 9. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Lp. Wymagany dokument 1 Oświadczenie o zatrudnianiu osób na podstawie umowy o pracę Oświadczenie o zatrudnianiu osób na podstawie umowy o pracę – wzór Załącznik nr 7 do SIWZ 2 Wykaz części zamówienia, której wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom Wykaz części zamówienia, której wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom – wzór Załącznik nr 9 do SIWZ 3 Harmonogram rzeczowo – finansowy realizacji przedmiotu zamówienia. Opracowanie dokumentacji projektowej można podzielić na etapy (np. projekt budowlany, projekt wykonawczy, itd.). Realizację oraz płatności robót budowlanych należy przyjąć jako etapy stanowiące jednolitą całość.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach