Przetargi.pl
Rozbudowa i przebudowa istniejącego budynku Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego i Rehabilitacji Medycznej - Filia w Owińskach zlokalizowanego przy ul. Cysterek 5 w Owińskach

Zakład Opiekuńczo-Leczniczy i Rehabilitacji Medycznej, Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 61-044 Poznań, ul. Mogileńska 42
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-61 8738702, 8738715 , fax. 0-61 8738703
  • Data zamieszczenia: 2014-12-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Opiekuńczo-Leczniczy i Rehabilitacji Medycznej, Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. Mogileńska 42
    61-044 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 0-61 8738702, 8738715, fax. 0-61 8738703
    REGON: 63113702900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: mogilenska.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa i przebudowa istniejącego budynku Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego i Rehabilitacji Medycznej - Filia w Owińskach zlokalizowanego przy ul. Cysterek 5 w Owińskach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia rozbudowa i przebudowa istniejącego budynku Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego i Rehabilitacji Medycznej - Filia w Owińskach zlokalizowanego przy ul. Cysterek 5 w Owińskach zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 2 do niniejszej specyfikacji. Na opis przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji, opisujący zakres wykonywanych robót będących przedmiotem zamówienia składają się: a) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru prac - w zakresie określonym przedmiarem robót; b) przedmiar robót; c) projekty budowlane i wykonawcze wykonane przez pracownię projektową: PB Architekci Piotr Bukowy ul. Libelta 33 61-707 Poznań, d) pozwolenie na budowę: Decyzja Starosty Poznańskiego nr 4651/13 z dnia 3.10.2013 r. e) Decyzja Starosty Poznańskiego nr 16/A/2013 z dnia 25.04.2013 r. f) Decyzja Starosty Poznańskiego z dnia 1.07.2013 r. g) Postanowienie Wielkopolskiego Komendanta Państwowej Straży Pożarnej nr 99/2013 z dnia 14 czerwca 2013 r. h) Pozwolenie Starosty Poznańskiego nr 198/A/2012 z dnia 13.12.2012 r. i) Decyzja Starosty Poznańskiego nr 194/C/2013 z dnia 17.07.2013 r (Zamawiający jest w trakcie uaktualnienia decyzji). Krótki opis inwestycji: Zagospodarowanie działki: Planowana rozbudowa budynku Filii zlokalizowana jest na działce nr 229, z arkusza 5 mapy obręb Owińska, gmina Czerwonak, przy ul. Cysterek 5 w Owińskach. Projekt stanowi kontynuację zabudowań istniejącego budynku i jest połączony z nim przeszklonym łącznikiem. Teren działki objęty jest ochroną konserwatorską. W ramach zagospodarowania terenu przewiduje się korektę układu drogowego wraz z chodnikami i parkingiem oraz prace ziemne polegające na ukształtowaniu terenu wokół budynku. Obsługa komunikacyjna zapewniona będzie poprzez istniejący zjazd z ulicy Cysterek. Założenia ogólne: Istniejące uwarunkowania lokalizacyjne, zieleń parkowa, ukształtowanie terenu wpłynęły na konieczność lokalizacji rozbudowy na tyłach istniejącego budynku. Projekt zakłada powstanie piętrowego skrzydła, częściowo podpiwniczonego z poddaszem użytkowym, zaprojektowanego w technologii tradycyjnej unowocześnionej o następujących parametrach: - ściany murowane ceramiczne, warstwowe licowane cegłą elewacyjną, - stropy żelbetowe, monolityczne, - konstrukcja dachu drewniana z elementami stalowymi - dach stromy kryty dachówką ceramiczną domino, w części płaskiej kryty papą termozgrzewalną. - okna drewniane lakierowane w naturalnym kolorze - przeszklenia klatki schodowej, wejścia oraz stalowej konstrukcji łącznika aluminiowe - materiały wykończeniowe wewnętrzne proste, trwałe oraz łatwe w utrzymaniu czystości - w pomieszczeniach zbiorowych wykończenie drewniane ocieplające wizualnie klimat pomieszczeń - łącznik od strony istniejącego pawilonu postawiony na dwóch słupach konstrukcyjnych oddalonych ok. 2 m od istniejącej ściany budynku, przewieszenie wspornikowe łącznika nie powoduje ingerencji w istniejącą ścianę budynku. Dane liczbowe: Parametry gabarytowe projektowanej rozbudowy budynku są następujące Powierzchnia działki 1,9200 ha Powierzchnia zabudowy 953,0 m2 Powierzchnia użytkowa 3 008 m2 Kubatura 11 022,5 m3 Układ funkcjonalny: W przyziemiu umieszczono pomieszczenia techniczne, szatnie dla personelu, salę rehabilitacyjną, pomieszczenia gospodarcze. Z tego poziomu jest wyjście na dolny taras bezpośrednio z sali rehabilitacyjnej. W poziomie parteru przy wejściu zlokalizowano poczekalnię z szatnią, punktem informacyjnym oraz pokojem odwiedzin. Przy wejściu na oddział znajduje się węzeł pielęgniarski z pomieszczeniami gospodarczo-porządkowymi oraz wejście do stołówki. Kuchnia typu cateringowego z wydawalnią posiłków. Na parterze przewidziano sale na 15 osób, z czego 2 pokoje trzyosobowe, 4 pokoje dwuosobowe oraz 1 pokój jednoosobowy, izolatka i separatka. Pokój jednoosobowy przewidziany dla osoby niepełnosprawnej. Sale umieszczono wzdłuż korytarza okalającego wewnętrzny dziedziniec. Z tego poziomu przewidziano wyjście na wewnętrzny dziedziniec, który w porze letniej może być traktowany, jako przedłużenie pomieszczenia stołówki. Na przedłużeniu wewnętrznego dziedzińca umieszczono salę do terapii zajęciowej. Na piętrze znajdują się sale dla 30 pacjentów, z czego 3 pokoje trzyosobowe, 10 dwuosobowe i 1 jednoosobowy. Na ostatniej kondygnacji umieszczono sale dla 35 osób, z czego 5 pokoi trzyosobowych, 9 pokoi dwuosobowych i 2 pokoje jednoosobowe. Na tym poziomie umieszczono także sale do terapii manualnej oraz kuchnię i boksy do zajęć komputerowych, wikliniarskich itp. Pomieszczenia doświetlone oknami połaciowymi. Prace remontowe wykonywane w istniejącym budynku: - Wymiana pokrycia dachowego i jego ocieplenie, - Wymiana instalacji wod-kan, c.o., elektrycznej, - Odświeżanie pomieszczeń. Uwagi do ww. prac remontowych: a) wykonać wymianę instalacji elektrycznej remontowanego budynku, wraz z niezbędnymi robotami budowlanymi i sporządzeniem dokumentacji technicznej i protokołów prób i sprawdzeń; b) wszystkie instalacje w remontowanym budynku mają być układane podtynkowo w bruzdach wraz z odtworzeniem ścian i malowaniem pomieszczeń; w trakcie prowadzenia prac dekarskich na remontowanym budynku należy zabezpieczyć odkrytą połać dachu przed opadami atmosferycznymi;.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 15 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Ustala się wadium w wysokości 250 000,00 PLN (słownie: dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100). 2. Wykonawca wnosi wadium nie później niż przed upływem terminu składania ofert w następujących formach: - pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy 15 1130 1088 0001 3016 8720 0002, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wniesienie wadium w formie innej niż pieniężna: oryginał wniesienia wadium należy złożyć w sekretariacie Zamawiającego w godzinach od 800 do 1500 przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin znalezienia się środków finansowych na rachunku Zamawiającego. 4. Zamawiający dokonuje zwrotu wadium w przypadkach określonych w art. 46 ust. 1, 1a i 2 ustawy. 5. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 6. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 7. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania z ofertą zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Najkrótszy termin realizacji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: mogileńska.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach