Przetargi.pl
„Rozbudowa i przebudowa budynku Zespołu Szkół i Przedszkola w Złotej oraz rozbudowa, nadbudowa i przebudowa Zespołu Szkół w Tymowej na cele społeczno-kulturalne – etap II”

Gmina Czchów ogłasza przetarg

  • Adres: 32860 Czchów, ul. Rynek
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 014 66 21 710 , fax. 014 66 21 733
  • Data zamieszczenia: 2019-01-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Czchów
    ul. Rynek 12
    32860 Czchów, woj. małopolskie
    tel. 014 66 21 710, fax. 014 66 21 733
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://czchow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Rozbudowa i przebudowa budynku Zespołu Szkół i Przedszkola w Złotej oraz rozbudowa, nadbudowa i przebudowa Zespołu Szkół w Tymowej na cele społeczno-kulturalne – etap II”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.2. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania Rozbudowa i przebudowa budynku Zespołu Szkół i Przedszkola w Złotej oraz rozbudowa, nadbudowa i przebudowa Zespołu Szkół w Tymowej na cele społeczno-kulturalne – etap II w podziale na 3 części według poniższego zestawienia: 3.2.1. Część 1 - „Rozbudowa i przebudowa budynku Zespołu Szkół i Przedszkola w Złotej na cele społeczno–kulturalne – etap II” 3.2.1.1. UWAGA: w załączniku nr 1 do SIWZ (dokumentacji projektowej) określony jest szerszy zakres prac niż objęty niniejszym zamówieniem. W roku 2018 wykonano stan surowy budynku. Natomiast przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie pozostałych do wykonania robót budowlanych, robót instalacyjnych wraz z wykończeniem. 3.2.1.2. Zakres niniejszego zamówienia obejmuje: 1) Dach z pokryciem, wykończenie; 2) Ściany kolankowe; 3) Kominy wykończenie; 4) Dach ocieplenie ,konstrukcja, pokrycie; 5) Tynki wewnętrzne, malowanie; 6) Posadzki; 7) Stolarka okienna i drzwiowa; 8) Elewacja; 9) Plac utwardzony roboty rozbiórkowe; 10) Plac utwardzony; 11) Montaż instalacji grzejniki; 12) Rurociągi; 13) Instalacja hydrantowa; 14) Instalacja WLZ; 15) Rozdzielnice; 16) Instalacja zasilania oświetlenia; 17) Instalacja zasilania gniazd; 18) Instalacja sieci LAN, 19) Instalacja wyrównawcza i odgromowa; 20) Pomiary; 21) Uzgodnienia TAURON - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załącznikach nr 1 do SIWZ – OPZ część 1. 3.2.2. Część 2 – „Rozbudowa, nadbudowa i przebudowa Zespołu Szkół w Tymowej na cele społeczno-kulturalne – etap II” 3.2.2.1. UWAGA: w załączniku nr 1 do SIWZ (dokumentacji projektowej) określony jest szerszy zakres prac niż objęty niniejszym zamówieniem. Projekt zakłada rozbudowę, nadbudowę i przebudowę budynku, w części w której znajduje się sala gimnastyczna. W roku 2018 wykonano stan surowy budynku. Natomiast przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie pozostałych do wykonania robót budowlanych, robót instalacyjnych wraz z wykończeniem oraz dostawa i montaż platformy przychodowej. 3.2.2.2. Zakres niniejszego zamówienia obejmuje: 1) Dach z pokryciem, wykończenie; 2) Ściany szczytowe; 3) Kominy wentylacji grawitacyjnej wykończenie; 4) Dach ocieplenie, konstrukcja ,pokrycie; 5) Tynki wewnętrzne, malowanie, płytki; 6) Posadzki parter; 7) Stolarka okienna i drzwiowa; 8) Elewacja; 9) Dojazdy opaska; 10) Odprowadzenie wód deszczowych; 11) Montaż instalacji grzejniki; 12) Rurociągi; 13) Instalacja kanalizacyjna 14) Instalacja wodociągowa; 15) Instalacja hydrantowa 16) Instalacja WLZ 17) Rozdzielnice; 18) Instalacja zasilania oświetlenia; 19) Instalacja zasilania gniazd; 20) Instalacja sieci LAN, 21) Instalacja wyrównawcza i odgromowa; 22) Pomiary; 23) Uzgodnienia TAURON, 24) Dostawa i montaż platformy przychodowej. Platforma przyschodowa jako urządzenie do transportu osób niepełnosprawnych podlega pod pełen dozór techniczny UDT - wynika to z ROZPORZĄDZENIA RADY MINISTRÓW z dnia 7 grudnia 2012 r. w sprawie rodzajów urządzeń technicznych podlegających dozorowi technicznemu. - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załącznikach nr 1 do SIWZ – OPZ część 2. 3.2.3. Część 3 – „Dostawa wyposażenia pomieszczeń dla Zespołu Szkół i Przedszkola w Złotej oraz dla Zespołu Szkół w Tymowej na cele społeczno-kulturalne . 3.2.4. Zakres niniejszego zamówienia obejmuje; Zakres 1- „Dostawa wyposażenia pomieszczeń dla Zespołu Szkół i Przedszkola w Złotej” 1)Biurko komputerowe wraz z krzesłem regulowanym obrotowym – 1 sztuka 2)Biurko wraz z krzesłem obrotowym – 2 sztuki 3)Dostawa – krzesło stalowe wyściełane materiałowe – 28 sztuk 4)Komoda półokrągła pod sprzęt audio – 1 sztuka 5)Komputer stacjonarny wraz z systemem operacyjnym z monitorem klawiaturą i myszką/min 1 Tb, pamięć min 8 Gb.monitor 22”/ – 1 sztuka 6)Mini wieża z dwoma głośnikami/radio odtwarzacz CD MP3 USB SD AUX/ - 1 sztuka 7Regał 200x200x60/dół szafy zamykany, góra półki otwarte/ – 1 sztuka 8)Regał 400x200x60/dół szafy zamykany, góra półki otwarte/ – 1 sztuka 9)Stojak wystawowy – 10 sztuk 10)Stół 80x80x75, blat płyta meblowa, nogi stalowe – 4 sztuki 11)Stół 140x75x75, blat płyta meblowa, nogi stalowe – 6 sztuk Zakres 2 -„Dostawa wyposażenia pomieszczeń dla Zespołu Szkół w Tymowej. 1)Biurko wraz z krzesłem obrotowym – 3 sztuki 2)Dostawa – krzesło stalowe wyściełane materiałem – 40 sztuk 3)Komoda półokrągła pod sprzęt audio – 1 sztuka 4)Mini wieża z dwoma głośnikami/radio odtwarzacz CD mP3 USB SD AUX/ - 1 sztuka 5)Regał 320x200x60/dół szafy zamykany, góra półki otwarte/ – 1 sztuka 6)Regał 350x200x60/dół szafy zamykany, góra półki otwarte/ – 2 sztuki 7)Stojak wystawowy – 8 sztuk 8)Stół 80x80x75, blat płyta meblowa, nogi stalowe – 7 sztuk 9)Stół 140x75x75, blat płyta meblowa, nogi stalowe – 6 sztuk 3.2.4.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załącznikach nr 1 do SIWZ część 3 (wyposażenie): 3.2.4.2. Zamawiający zaznacza, że w zakresie wymiarów wyposażenia, które zostały określone w przedmiarach robót zamawiający dopuszcza tolerancję +/- 5% 3.3. Zamawiający informuje, że jeżeli w dokumentacji przetargowej zadania znajdują się nazwy firmowe materiałów, towarów, systemów, to mają one charakter i znaczenie przykładowe i każdorazowo można zastosować materiały, towary i systemy równoważne, spełniające wymogi opisane dokumentacją projektową. Zamawiający oceniając równoważność badał będzie parametry techniczne i funkcjonalne zaproponowanych rozwiązań. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie równoważnego przedmiotu zamówienia pod warunkiem, że będzie on posiadał parametry i funkcjonalność nie gorsze niż rozwiązania opisane. 3.4. Zamawiający informuje, że jeżeli w dokumentacji przetargowej znajdują się odniesienia do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest zobowiązany wykazać że oferowane rozwiązania spełniają wymagania określone przez zamawiającego. 3.5. Wymagania dotyczące robót: 3.5.1. wszelkie roboty wykonywane przez Wykonawcę winne być zrealizowane zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego, obowiązującymi normami i warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót oraz sztuką budowlaną, przepisami bhp, ppoż., z poszanowaniem mienia Zamawiającego i środowiska oraz zgodnie z zaleceniami inspektora nadzoru inwestorskiego, 3.5.2. roboty należy prowadzić zgodnie z wymogami dokumentacji określającej przedmiot zamówienia, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót oraz wymogami SIWZ. 3.6. Szczegółowy zakres robót określa załączona do niniejszej SIWZ dokumentacja projektowa (załącznik nr 1 do SIWZ – OPZ): Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót, Projekt budowlany, Przedmiar robót. 3.7. Minimalny okres gwarancji na wykonane roboty budowlane wynosi 36 miesięcy. 3.8. Minimalny okres gwarancji na dostarczone wyposażenie wynosi 36 miesięcy. 3.9. Zaleca się aby Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia dokonał samodzielnie wizji lokalnej terenu, na którym będą realizowane roboty i jego otoczenia. Wizja lokalna przeprowadzana jest na koszt , ryzyko i odpowiedzialność Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 8.1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 8.1.1. Część 1 - - „Rozbudowa i przebudowa budynku Zespołu Szkół i Przedszkola w Złotej na cele społeczno–kulturalne – etap II” – 6 000,00 zł (słownie: sześć tysięcy 00/100). 8.1.2. Część 2 „Rozbudowa, nadbudowa i przebudowa Zespołu Szkół w Tymowej na cele społeczno-kulturalne – etap II” – 7 000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych 00/100). 8.1.3. Część 3 – „Dostawa wyposażenia pomieszczeń dla Zespołu Szkół i Przedszkola w Złotej oraz dla Zespołu Szkół w Tymowej na cele społeczno-kulturalne – wadium nie jest wymagane. 8.1.4. Całość przedmiotu zamówienia powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: 13 000,00 zł (słownie: trzynaście tysięcy złotych 00/100). 8.2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert w następujących formach: 8.2.1. pieniądzu, 8.2.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 8.2.3. gwarancjach bankowych, 8.2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 8.2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku – o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2018r., poz. 110 ze zm.). 8.3. Uwaga: Wadium wnoszone w formie gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej, poręczenia bankowego, poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej powinno zawierać następujące elementy: 8.3.1. określenie terminu obowiązywania poręczenia lub gwarancji przez cały okres związania ofertą; 8.3.2. określenie kwoty poręczenia lub gwarancji; 8.3.3. wskazanie gwaranta poręczenia lub gwarancji; 8.3.4. wskazanie beneficjenta poręczenia lub gwarancji; 8.3.5. zapis, iż poręczyciel / gwarant zobowiązuje się bezwarunkowo tj. na pierwsze żądanie, do zapłaty pełnej kwoty zabezpieczenia na rzecz beneficjenta, 8.3.6. nieodwołalność poręczenia lub gwarancji, 8.4. W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej należy je wpłacić przelewem na konto Zamawiającego: Nazwa banku: BSR Kraków o/Czchów Numer konta: 21 85890006 0040 0000 0156 0003 powołując się na nazwę postępowania, nr sprawy, nr części na którą składa ofertę oraz podając nazwę banku i numer swojego konta, na które należy zwrócić wadium. 8.5. Za skuteczne wniesione wadium w pieniądzu, Zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym terminie (przed upływem terminu składania ofert lub wniosków) znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego (decyduje data uznania rachunku Zamawiającego). 8.6. Oryginalne dokumenty wadium należy złożyć w oddzielnej kopercie w w tym samym miejscu w którym składana jest oferta lub wniosek. Potwierdzone „za zgodność z oryginałem” kopie dokumentów należy dołączyć do oferty (nie dotyczy polecenia przelewu). 8.7. Zamawiający dopuszcza złożenie wadium w kilku formach przy jednoczesnym spełnieniu powyższych obowiązków.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.1. Do oferty każdy wykonawca zobowiązany jest dołączyć: 6.1.1. Dokumenty, z których wynika umocowanie do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy (przynajmniej do złożenia oferty) – np. odpis z Krajowego Rejestru Sądowego lub CEIDG (o ile dotyczy). Jeżeli wykonawca działa przez pełnomocnika należy dodatkowo załączyć stosowne pełnomocnictwo dla danej osoby. 6.1.2. Dokumenty ofertowe: 6.1.2.1. formularz ofertowy - stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ – wypełniony i podpisany; 6.1.2.2. wyceniony kosztorys ofertowy z wyszczególnieniem cen jednostkowych sporządzony w oparciu o przekazany przedmiar robót, oraz własne ustalenia co do zakresu robót. UWAGA: Przywołane w poszczególnych pozycjach przedmiaru robót numery katalogowe nakładów rzeczowych służą do uszczegółowienia zakresu robót i czynności przypisanych do danej pozycji przedmiaru robót, nie stanowią dla Wykonawcy obowiązującej bazy normatywnej do obliczania cen jednostkowych robót. Kosztorys ofertowy winien zawierać następujące elementy: a) kalkulację szczegółową lub uproszczoną wraz z ceną jednostkową b) tabelę elementów scalonych, c) zestawienia wartościowe: robocizny, materiałów, sprzętu. d) dane przyjęte w kosztorysie: e) cenę roboczogodziny f) wskaźnik kosztów ogółem g) wskaźnik zysku h) ceny sprzętu i materiałów W cenie ofertowej wykonawca skalkuluje również wartość robót towarzyszących oraz innych niezbędnych do wykonania zamówienia zgodnie ze sztuką budowlaną oraz z obowiązującymi normami i przepisami. Kosztorys ofertowy należy sporządzić czytelnie, ręcznie lub maszynowo, dokonując odpowiednich wyliczeń z ich prawidłowym zaokrągleniem. Kosztorys ofertowy ma charakter poglądowy i nie rodzi skutków prawno finansowych dla stron, a jedyną ceną wiążącą oferenta jest kwota wpisana w formularzu ofertowym. Odstępstwa kosztorysów od przedmiarów robót nie będą skutkowały odrzuceniem ofert. 6.1.3. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie potwierdzającym: 6.1.3.1. brak podstaw do wykluczenia wykonawcy w zakresie określonym w pkt 5.2. SIWZ; 6.1.3.2. spełnianie warunków udziału w postępowaniu przez wykonawcę w zakresie określonym w pkt 5.3. SIWZ. 6.1.4. Wzory oświadczeń, o których mowa w pkt 6.1.3. SIWZ stanowią załącznik nr 4 do SIWZ. 6.1.5. W przypadku korzystania z zasobów innego podmiotu na zasadach określonych w pkt 5.3.2.: 6.1.5.1. dowód potwierdzający, że Wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami tego podmiotu. Dowody mają precyzować w szczególności: zakres dostępnych wykonawcy zasobów od podmiotu trzeciego, sposób ich wykorzystania, zakres i okres udziału podmiotu udostępniającego zasoby w realizacji zamówienia. 6.1.5.2. Wykonawca dodatkowo zobowiązany jest zamieścić informacje o tych podmiotach w oświadczeniu własnym wykonawcy o którym mowa w pkt 6.1.3. 6.1.6. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt 6.1.3. składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). 6.2. Zamawiający przypomina o obowiązku wynikającym z art. 24 ust. 11 PZP – tj. obowiązku przekazania przez wykonawcę w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 PZP, oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku składania oferty wspólnej wskazane oświadczenie przedłożyć musi każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Dokumenty te należy złożyć w formie pisemnej, we wskazanym terminie, w siedzibie Zamawiającego. 6.3. Dokumenty składane przez wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona (składane na wezwanie Zamawiającego): 6.3.1. Zamawiający po dokonaniu czynności badania i oceny ofert wezwie wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona do złożenia w terminie 5 dni aktualnych na dzień ich złożenia, oświadczeń i dokumentów potwierdzających okoliczności o których mowa w pkt 5.3 SIWZ, które to dokumenty wymienione są poniżej. 6.3.2. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu przez wykonawcę: 6.3.2.1. warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej: a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty – potwierdzający spełnianie warunku określonego odpowiednio w pkt. 5.3.1.1. pkt a) SIWZ. b) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – potwierdzający spełnianie warunku określonego w pkt. 5.3.1.1.1 pkt a) SIWZ. 6.3.3. Jeżeli ofertę składają Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dokumenty, o których mowa w pkt. 6.3.2. składane są dla tego lub tych Wykonawców, którzy spełniają określone warunki (dotyczy również wspólników spółki cywilnej).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach