Przetargi.pl
Rozbudowa i nadbudowa budynku naukowo-dydaktycznego Wydziału Lekarskiego i Nauk o Zdrowiu UJK w Kielcach

Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach ogłasza przetarg

  • Adres: 25369 Kielce, ul. Żeromskiego
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 413 497 277 , fax. 413 497 278
  • Data zamieszczenia: 2018-08-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach
    ul. Żeromskiego 5
    25369 Kielce, woj. świętokrzyskie
    tel. 413 497 277, fax. 413 497 278
    REGON: 140700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ujk.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa i nadbudowa budynku naukowo-dydaktycznego Wydziału Lekarskiego i Nauk o Zdrowiu UJK w Kielcach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    „Rozbudowa i nadbudowa budynku naukowo-dydaktycznego Wydziału Lekarskiego i Nauk o Zdrowiu UJK w Kielcach” Lokalizacja: Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach, ul. IX Wieków Kielc 19 Zadanie realizowane będzie przez Uniwersytet Jana Kochanowskiego na postawie dokumentacji projektowej sporządzonej przez biuro projektowe: MONOPI Studio Robert Sendkowski , Klonów 48a, 26-140 Łączna II. Przedmiot i zakres przedmiotu zamówienia. 1.Rozbudowa i nadbudowa budynku naukowo-dydaktycznego Wydziału Lekarskiego i Nauk o Zdrowiu w ramach projektu „MEDPAT- doposażenie zakładów naukowych- badania z zakresu ochrony zdrowia” dalej „MEDPAT” oraz wykonanie dostosowania i adaptacji pomieszczeń w skrzydle „A” i ”B” w ramach projektu „SIMED- symulacja w kształceniu pielęgniarek i położnych- program rozwojowy UJK w Kielcach” dalej „SIMED”. 1.1. ETAP I - Wykonanie adaptacji i modernizacji pomieszczeń pierwszego piętra skrzydła „A” i „B” dla potrzeb programu „SIMED” 1.2 ETAP II - Przedmiotem zamówienia jest: „Rozbudowa i nadbudowa budynku naukowo-dydaktycznego Wydziału Lekarskiego i Nauk o Zdrowiu UJK w Kielcach” wraz z instalacjami wewnętrznymi, zewnętrznymi, przyłączami, infrastrukturą techniczną i drogową, niezbędnym ukształtowaniem i zagospodarowaniem terenu, na podstawie dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiotu zamówienia, przedmiaru oraz pozwolenia na budowę, wraz z uzyskaniem wszelkich niezbędnych decyzji administracyjnych oraz uzgodnień w imieniu Zamawiającego wraz z wszystkimi pozwoleniami na użytkowanie. 2.Podstawowe dane Powierzchnia użytkowa: 3442,92 m2 3.Ogólny opis zamówienia: W przedmiot zamówienia obejmuje rozbudowę budynku znajdującego się wzdłuż ulicy IX Wieków Kielc, polegająca na nadbudowie dodatkowej kondygnacji, oraz przebudowie budynku sali sportowej znajdującej się w chwili obecnej od strony podwórka budynku głównego , obok budynku „Medreh” przy ul. Radiowej. Dodatkowo przewidziany jest remont pierwszego piętra skrzydła B. Budynek z nadbudową oraz przebudowany budynek sali sportowej mają być połączone wspólną klatką schodową i mają mieć jednakowe poziomy. Architektonicznie wszystkie budynki mają mieć spójną „myśl” i jednolitą elewację .W związku z bezpośrednim usytuowaniem przebudowywanego budynku sali istnieje konieczność uwzględnienia kosztów zabezpieczenia wykopów przy odsłoniętych ścianach fundamentowych starych- istniejących budynków. Budynek podpiwniczony, z 4 kondygnacjami nadziemnymi, o konstrukcji, żelbetowej. Pokrycie dachowe zaizolowane termicznie i przeciwwodnie. Budynek wykończony w technologii tradycyjnej: tynki cementowo –wapienne z gładzią gipsową , glazury na ścianach, posadzki cementowo-wapienne z warstwą gresów lub wykładzin. Stolarka , ślusarka oraz fasada aluminiowa. Stolarka wewnętrzna drzwiowa drewniana- drzwi z opaskami, w kolorze do ustalenia z inwestorem, z kompletem klamek i zamków. Warstwa nawierzchniowa biegów schodowych wykończona płytkami ryflowanymi oryginalnie/fabrycznie o długości co najmniej 60 cm. Balustrady aluminiowe lub stalowe malowane proszkowo. Wykończenie zewnętrzne – tynk silikonowo-silikatowy na izolacji termicznej. Obróbki blacharskie z blachy stalowej powlekanej gr min 0,70 mm.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: . Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w kwocie: 350.000,00 zł (słownie złotych: trzysta pięćdziesiąt tysięcy 00/100) przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na numer konta na konto Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach Bank Millenium S.A. Nr 15 1160 2202 0000 0003 3977 3201. 4. Na dowodzie przelewu należy wpisać: „Wadium – oznaczenie sprawy DP.2301…...2018” 5. Potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię dowodu wpłaty można dołączyć do oferty. 6. W przypadku wniesienia wadium w innych formach niż pieniężna, dopuszczonych przepisami ustawy PZP art. 45 ust. 6, należy dołączyć do oferty stosowny dokument w formie oryginału. W treści tego dokumentu powinno być zawarte zobowiązanie wynikające z art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy PZP. 7. Oferta niezabezpieczona jedną z form wadium zostanie odrzucona zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt. 7a) ustawy PZP. 8. Zwrot wadium nastąpi zgodnie z art. 46 ust. 1, ust. 1a, ust. 2 ustawy PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: zamawiajacy nie wyznacza warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty wykonawca musi dołączyć: 1) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy PZP- wzór stanowi załącznik nr 5 do SIWZ). Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu; 2) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy PZP- wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu. Ponadto Wykonawca złoży: a) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu lub/i do podpisania umowy (o ile nie wynika z dokumentów rejestracyjnych). Pełnomocnictwo musi być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy (podpisy i pieczęcie oryginalne) lub mieć postać aktu notarialnego, albo notarialnie potwierdzonej kopii, lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osoby udzielające pełnomocnictwa. b) Dowód wniesienia wadium – jeżeli będzie wniesione w innej formie niż pieniężna. W przypadku wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmioty gospodarcze (konsorcja/spółki cywilne) oferta musi spełniać wymagania określone w art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 6 ppkt. 1) składa odpowiedni dokument określony w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26.07.2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U.2016 poz. 1126), tzn.: a) składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny dokument potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. a), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. c) dokumenty, o których mowa lit. a), powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach