Przetargi.pl
ROZBUDOWA I MODERNIZACJA TRAS PIESZO ROWEROWYCH WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ TOWARZYSZĄCĄ NA TERENIE MIASTA GORLICE JAKO ELEMENT PODNOSZĄCY ATRAKCYJNOŚĆ TURYSTYCZNĄ SUBREGIONU SĄDECKIEGO – W TRYBIE ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ – TRASA PIESZO ROWEROWA A-B

Miasto Gorlice ogłasza przetarg

  • Adres: 38-300 Gorlice, ul. Rynek
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 183 551 252 , fax. 183 551 212
  • Data zamieszczenia: 2018-10-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Gorlice
    ul. Rynek 2
    38-300 Gorlice, woj. małopolskie
    tel. 183 551 252, fax. 183 551 212
    REGON: 491893204
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gorlice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ROZBUDOWA I MODERNIZACJA TRAS PIESZO ROWEROWYCH WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ TOWARZYSZĄCĄ NA TERENIE MIASTA GORLICE JAKO ELEMENT PODNOSZĄCY ATRAKCYJNOŚĆ TURYSTYCZNĄ SUBREGIONU SĄDECKIEGO – W TRYBIE ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ – TRASA PIESZO ROWEROWA A-B
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej oraz budowa trasy pieszo rowerowej w ramach zadania „Rozbudowa i modernizacja tras pieszo rowerowych wraz z infrastrukturą towarzyszącą (obiekty inżynierskie, miejsca odpoczynku) na terenie Miasta Gorlice jako element podnoszący atrakcyjność turystyczną subregionu sądeckiego” – współfinansowane z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014 - 2020, Działanie 6.1. Rozwój dziedzictwa kulturowego i naturalnego, Poddziałanie 6.1.4. Lokalne trasy turystyczne – SPR. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1. Opracowanie dokumentacji projektowej pn.: „Rozbudowa i modernizacja tras pieszo – rowerowych wraz z infrastrukturą towarzyszącą (obiekty inżynierskie, miejsca odpoczynku) na terenie miasta Gorlice jako element podnoszący atrakcyjność turystyczną Subregionu sądeckiego", składającej się z projektu budowlanego, projektu wykonawczego, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, innych opracowań niezbędnych do uzyskania pozwoleń administracyjnych wymaganych prawem obejmującej odcinek trasy pieszo – rowerowej jako odcinek I (oznaczony jako A-B w programie funkcjonalno – użytkowym, stanowiącym zał. nr 1 do SIWZ, na str. nr 72 rys. nr 2.0 – Sytuacja) zlokalizowany w dzielnicy Łęgi w Gorlicach – rozpoczynający swój przebieg na końcowym odcinku ulicy Batorego, a następnie biegnący w kierunku ulicy Kochanowskiego do granicy Miasta Gorlice z gminą Sękowa wraz z uwzględnieniem miejsca odpoczynku. Wykonanie projektu zgodnie z ustawą z 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (tzw. specustawa), przygotowanie kompletu prawidłowo sporządzonych dokumentów odpowiednich dla projektowanej inwestycji, stanowiących kompletne załączniki do wniosku o wydanie decyzji ZRiD. 2. Po wykonaniu dokumentacji wykonawca zobowiązany jest do przygotowania i złożenia odpowiedniego wniosku: tj. zgłoszenia robót niewymagających pozwolenia na budowę lub wniosku o pozwolenie na budowę, zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz. U. z 2018 r. poz.1202 ze zm.), i uzyskania odpowiednich decyzji administracyjnych lub zaświadczeń, zezwalających na wykonanie robót budowlanych. 3. Wykonanie robót budowlanych na podstawie dokumentacji projektowej opracowanej zgodnie z programem funkcjonalno – użytkowym, polegających na budowie trasy pieszo - rowerowej na odcinku I (oznaczonym jako A-B w programie funkcjonalno – użytkowym na str. 72, rys. 2.0) - odcinku 1-6. 1) Na odcinku zaznaczonym w programie funkcjonalno – użytkowym jako odcinki: etap II (2-3) i etap III (3-4), Wykonawca na podstawie projektu koncepcyjnego pn: Budowa łącznika ul. Batorego z ul. Kochanowskiego w Gorlicach, oznaczonego jako wariant 3 (będącego załącznikiem nr 2 do SIWZ) i w ramach opracowanej dokumentacji projektowej będącej przedmiotem zamówienia, wykona w granicach pasa drogowego: a) budowę w całości odcinka oznaczonego w programie funkcjonalno - użytkowym jako odcinek 2-3, i oznaczonego w projekcie koncepcyjnym na długości w km 0+000.0 do 0+082,70 (wykonanie pełnej konstrukcji jezdni wraz ze ścieżką pieszo rowerową, budowa przepustu, zabezpieczenie, przełożenie sieci, itp), b) na odcinku oznaczonym w programie funkcjonalno - użytkowym jako odcinek 3-4 i oznaczonym w projekcie koncepcyjnym na długości w km 0+082,70 do 0+391,41 budowę ścieżki pieszo rowerowej składającą się z pełnych warstw konstrukcyjnych wynikających z założeń koncepcyjno-projektowych wraz z jednostronnym obrzeżem betonowym na ławie z betonu; Wykonanie krawężnika i ławy betonowej pod krawężnik i ściek liniowy według założeń projektu koncepcyjnego oznaczonego w przekroju konstrukcyjnym na rys. 3 w koncepcji; Budowę wjazdów indywidualnych do posesji w pełnym zakresie od strony ścieżki pieszo rowerowej; Wykonanie studzienek deszczowych bez wpustów z zabezpieczeniem pod przyszłe włączenie do projektowanego kolektora deszczowego (na podstawie wykonanego projektu według założeń koncepcji). Uwaga: niniejszy przedmiot zamówienia nie obejmuję na w/w odcinku 3-4 wykonania zaprojektowanej przez Wykonawcę konstrukcji jezdni. 2) Roboty budowlane na pozostałych odcinkach oznaczonych jako 1-2, 4-5 i 5-6 należy wykonać w całości według opracowanej dokumentacji projektowej i założeń programu funkcjonalno - użytkowego. 1.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa poniższa dokumentacja: 1) Program funkcjonalno – użytkowy – UWAGA: z całego zakresu prac określonych w programie funkcjonalno – użytkowym, wykonawca zobowiązany będzie w niniejszym przedmiocie zamówienia do zrealizowania zakresu obejmującego wykonanie dokumentacji i robót budowlanych dla odcinka I (oznaczonego jako A -B w programie funkcjonalno – użytkowym na str. nr 72, rys. 2.0) - odcinka 1-6 – załącznik nr 1 do SIWZ, 2) Projekt koncepcyjny - Budowa łącznika ul. Batorego z ul. Kochanowskiego w Gorlicach – załącznik nr 2 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111200-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 6000,00 zł (słownie zł: sześć tysięcy 00/100) Wadium musi obejmować okres związania ofertą to jest 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018, poz. 110 ze zm.). Zamawiający poza formami wnoszenia wadium ww. nie dopuszcza innych form jego wnoszenia. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: Nr 59 2030 0045 1110 0000 0160 8370 W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania rachunku Zamawiającego. Uznanie rachunku Zamawiającego musi nastąpić najpóźniej w terminie składnia ofert. Wadium w formie innej niż pieniądz należy wnieść najpóźniej w terminie składnia ofert, wraz z ofertą jako oddzielny dokument lub złożyć w kasie Zamawiającego: Kasa UM Gorlice (czynna: poniedziałek w godz. 8.30 – 14.30, wtorek do piątek 8.00 – 14.30). Wadium wnoszone w formie innej niż pieniężna należy złożyć w formie oryginału. W przypadku wadium wnoszonego w poręczeniach lub gwarancjach data wygaśnięcia poręczenia lub gwarancji obejmować musi co najmniej 30 dniowy termin związania ofertą. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wykonawcy. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami: a) jeżeli Wykonawca którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. b) jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1. Na ofertę składają się: 1. Wypełniony formularz „OFERTA”, który należy sporządzić ściśle wg wzoru formularza stanowiącego zał. nr 4 do SIWZ. Formularz musi być podpisany przez osobę/osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w zakresie praw i obowiązków majątkowych wykonawcy, 2. Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w imieniu wykonawcy lub wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów; 1.2.Jeżeli Wykonawca, który na podstawie art. 22a ustawy Pzp, w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, składa wraz z ofertą zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia; 1.3.Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2015 r. poz. 184, 1618 i 1634) celem zbadania czy nie zachodzi przesłanka wykluczenia wykonawcy z postępowania określona w art. 24 ust. 1 pkt 23. Wykonawca może wykorzystać wzór oświadczenia stanowiącego zał. nr 9 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach