Przetargi.pl
Rozbudowa i modernizacja punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych w Gogolinie

Gogolińskie Usługi Komunalne Sp. z o. o. ogłasza przetarg

  • Adres: 47-320 Gogolin, Ligonia
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 774232031
  • Data zamieszczenia: 2019-03-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gogolińskie Usługi Komunalne Sp. z o. o.
    Ligonia 15
    47-320 Gogolin, woj. opolskie
    tel. 774232031
    REGON: 36593471900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.guk.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: spółka z o.o. ze 100% udiałem Gminy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa i modernizacja punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych w Gogolinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest : Zaprojektowanie oraz wykonanie kompletnych robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pn.: „Rozbudowa i modernizacja punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych w Gogolinie” na podstawie Programu Funkcjonalno–Użytkowego. Zadanie dofinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014-2020, w ramach: Osi priorytetowej V: Ochrona środowiska, dziedzictwa kulturowego i naturalnego Działania 5.2: Poprawa gospodarowania odpadami komunalnymi Numer ewidencyjny projektu RPOP.05.02.00-16-0007/18 Najważniejsze parametry określające wielkość projektowanego przedsięwzięcia to: - powierzchnia łączna PSZOK – 2 369 m2 (253,65 m2 na działce nr 206/11 i ok. 413,52 m2 na działce nr 206/12; 1701,83 m2 na działce o numerze 206/14) - PSZOK obejmować swoim zasięgiem będzie całą gminę Gogolin, którą zamieszkuje 12 544 mieszkańców; - ilość odpadów zbieranych selektywnie w ciągu roku: aktualnie około 262 Mg 2. Szczegółowe warunki realizacji Umowy i jej zakres przedmiotowy określa niniejsza SIWZ oraz Program Funkcjonalno-Użytkowy zwany w dalszej części PFU. 3. Zakres zamówienia obejmuje: a) sporządzenie projektu wstępnego, z uwzględnieniem wytycznych zawartych w PFU, i uzyskanie dla niego akceptacji Zamawiającego, b) wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej i uzyskanie wynikających z przepisów: opinii, uzgodnień i pozwoleń wraz z pozwoleniem na budowę w zakresie rozbudowy i przebudowy obiektu z uwzględnieniem wytycznych zawartych w PFU c) sporządzenie kompletnych projektów wykonawczych d) wykonanie zgodnie z dokumentacją projektową (po uzyskaniu pozwolenia na budowę) wszystkich robót budowlanych, prac montażowych i prób technologicznych, związanych z niezbędnymi urządzeniami, instalacjami technologicznymi (w tym rozruchy i próby eksploatacyjne) oraz przygotowanie dokumentów związanych z oddaniem PSZOK do użytkowania w tym instrukcji eksploatacji, dokumentacji techniczno-ruchowej, BHP i p.poż, itp. e) dostawa i montaż wyposażenia technologicznego, sprzętu i maszyn na podstawie powyższych projektów wraz z instrukcjami obsługi, Wykonawca zobowiązany będzie także wyposażyć punkt we wszystkie niezbędne kontenery, pojemniki, narzędzia, oznakowanie poziome i pionowe oraz obiekty budowlane, f) opracowanie dokumentacji powykonawczej dla zrealizowanej inwestycji g) dostarczenie kompletnego wyposażenia BHP i p.poż, h) sporządzenia w imieniu Zamawiającego kompletnego wniosku o pozwolenie na użytkowanie. Wszelkie prace projektowe oraz budowlano-montażowe oraz wyposażenie należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami, sztuką budowlaną i normami. W szczególności zaprojektowanie PSZOK powinno nastąpić w taki sposób, aby zapewniać zgodność z : 1. Ustawą z dnia 20 lipca 2018 r. o zmianie ustawy o odpadach oraz niektórych innych ustaw (Dz.U. 2018 poz. 1592), 2. Ustawą Prawo Budowlane 3. Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U. z 2013 r., poz. 122), 4. Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26 września 1997 r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy (tekst jedn.: Dz. U. 2003 r. Nr 169, poz. 1650, ze zm.) 5. Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 16 czerwca 2009 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy gospodarowaniu odpadami komunalnym (Dz. U. Nr 104, poz. 868), 6. Ustawa z dnia 20 lipca 2017 r. - Prawo wodne, tekst jednolity (Dz.U. 2018 poz. 2268) Należy uwzględnić, że PSZOK ma mieć powierzchnię łączną ok. 2 369 (dwa tysiące trzysta sześćdziesiąt dziewięć) m2. 3.1. W zakresie projektowania wykonawca zastosuje się do wymagań z PFU oraz SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest wykonać i przekazać Zamawiającemu: a) Projekt budowlany – w 5 egzemplarzach, b) Dokumentację geotechniczną – w 4 egzemplarzach, c) Projekt wykonawczy – w 4 egzemplarzach, d) Dokumentacja powykonawcza – w 3 egzemplarzach, e) wszelkie niezbędne instrukcje rozruchu, obsługi, bezpieczeństwa, eksploatacji i konserwacji Uwaga: Zamawiający dopuszcza, aby wykonawca w ramach realizacji zamówienia zamiast Projektu budowlanego oraz Projektu wykonawczego wykonał tylko Projekt budowlano-wykonawczy (w 6 egzemplarzach) będący podstawą do wystąpienia o pozwolenie na budowę, czyli projekt spełniający oprócz wszystkich wymagań wynikających z ustawy Prawo Budowlane, także przedstawiający wszelkie niezbędnie uszczegółowienia rozwiązań architektonicznych, konstrukcyjnych i instalacyjnych – jak w projekcie wykonawczym. a) Kosztorys inwestorski – w 4 egzemplarzach, b) Przedmiar robót – w 4 egzemplarzach, c) Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót – w 4 egzemplarzach, Całość opracowania oprócz w/w dokumentów w wersji papierowej w wersji elektronicznej edytowalnej oraz z rozszerzeniem PDF, a kosztorys inwestorski i przedmiar robót także w programie rozszerzeniem ath, na nośniku elektronicznym. 3.2. W zakresie wykonania robót należy uwzględnić w szczególności: • utwardzenie betonowe placu manewrowego, placu kontenerowego, na których będą zbierane odpady oraz edukacyjnego wraz z droga dojazdową (2003 m2) pod ruch ciężarowy powyżej 30 ton wraz z odpowiednim systemem odwodnienia; • podłączenie do sieci energetycznej oświetlenia wiat i zadaszeń, oraz uzupełniającego oświetlenia placu; • podłączenie do siedzi wodociągowej, • podłączenie do kanalizacji, • minimalna długość sieci koniecznych do wybudowania: instalacja elektryczna 100 m; instalacja wodociągowa 220 m, kanalizacyjna 240 m • wyposażenia placu w magazyn na odpady niebezpieczne i odpady ZSEE o kubaturze min. 12 m2, punkt wymiany rzeczy używanych o kubaturze min 24 m2, altanę edukacyjną oraz boksy betonowe • wyposażenia punktu we wszystkie niezbędne kontenery, pojemniki, tablice informacyjne, narzędzia oraz oznakowanie poziome i pionowe; • nasadzenia zieleni ozdobnej wokół placu manewrowego; oraz pozostałe wytyczne zawarte w PFU. Uwagi i wymagania dodatkowe: a) Pożądane jest aby rozwiązania techniczne, zastosowane urządzenia, materiały i wyposażenie były wysokiej jakości zapewniającej długą i pewną eksploatację, a wszystkie urządzenia, prace i instalacje nie wymienione szczegółowo w normach lub przepisach były wykonane zgodnie z najlepszą praktyką i doświadczeniem Wykonawcy, w tym: - wszystkie zaproponowane materiały i urządzenia winny pochodzić od renomowanych i sprawdzonych na rynku producentów, którzy zapewniają sprawne przeprowadzenia napraw pogwarancyjnych, dostarczenie części zamiennych itp.; nie dopuszcza się stosowania materiałów i urządzeń prototypowych, nie sprawdzonych w poprawnej eksploatacji, - przy doborze materiałów i urządzeń należy dążyć do ujednolicenia producentów i typów - Wykonawca odpowiedzialny będzie także za podłączenie infrastruktury sieciowej, należy mieć na uwadze dostosowanie istniejącego monitoringu do nowo wybudowanego obiektu, w tym celu należy przewidzieć doposażenie obiektu w dodatkowe kamery zgodnie z wymaganiami przepisów prawa. b) Wykonawca w porozumieniu z Zamawiającym zobowiązany jest w ciągu roku od dnia odbioru końcowego do pielęgnacji nasadzeń jakie należy wykonać w ramach zadania inwestycyjnego, c) W trakcie procesu inwestycyjnego Wykonawca zobowiązany jest do uzgadniania z Zamawiającym zakresu wprowadzanych rozwiązań modernizacyjnych oraz planowanych do zastosowania nowych urządzeń i obiektów, d) Na każdym etapie projektowania będzie wymagane zachowanie ścisłego kontaktu z Zamawiającym oraz uwzględnienie jego sugestii i weryfikacji dotyczących rozwiązań technicznych, materiałowych i lokalizacyjnych, a w szczególności uzgodnienie z Zamawiającym specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, e) Wykonawca zobowiązany jest do przeniesienia na Zamawiającego praw własności intelektualnej oraz udzielenia licencji na zasadach określonych we wzorze umowy. f) Szczegółowy Harmonogram rzeczowo-finansowy (HRF) realizacji prac objętych przedmiotem zamówienia zostanie przedstawiony przez wybranego Wykonawcę najpóźniej w dniu podpisania umowy celem akceptacji przez Zamawiającego i stanowił będzie załącznik do zawartej umowy. Szczegółowy HRF realizowanych robót budowlanych zostanie opracowany na podstawie tabeli elementów scalonych i przedstawiony przez wybranego Wykonawcę najpóźniej w dniu przekazania Wykonawcy placu budowy celem akceptacji przez Zamawiającego i stanowił będzie załącznik do zawartej umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 15.000,00 (piętnaście tysięcy, 0/100) zł. wadium należy wnieść na zasadach opisanych w pkt.11 SIWZ
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty, 2.Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 3 do SIWZ – należy dołączyć do oferty 3.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 4 do SIWZ – należy dołączyć do oferty 4.Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia ; zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby zgodnym z treścią załącznika nr 5 do SIWZ – należy dołączyć do oferty w oryginale 5.Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii na formularzu zgodne z treścią załącznika nr 7 do SIWZ – należy dołączyć do oferty w sytuacji: a. Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, b. podpisania oferty względnie innych dokumentów składanych wraz z ofertą przez osobę, dla której prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą – pełnomocnictwo do podpisania oferty. 6. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenia, o których mowa w punkcie 2 i 3 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 7.Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w punkcie 2 i 3. 8.Dowód wniesienia wadium - w przypadku wadium wnoszonego w formie innej niż pieniężna dowód wniesienia wadium tj. gwarancję/poręczenie –należy dołączyć do oferty w oryginale. 9.Dowód wniesienia wadium w formie pieniężnej tj. dowód wpłaty – należy dołączyć do oferty. 10. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej składane w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach