Przetargi.pl
Rozbudowa i modernizacja monitoringu wizyjnego na terenie miasta. Przestrzeń wspólna - strefy integracji społecznej w Dąbrowie Górniczej oraz budowa monitoringu miejskiego.

Straż Miejska w Dąbrowie Górniczej ogłasza przetarg

  • Adres: 41300 Dąbrowa Górnicza, ul. Graniczna
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 322 956 764 , fax. 322 956 963
  • Data zamieszczenia: 2018-06-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Straż Miejska w Dąbrowie Górniczej
    ul. Graniczna 21
    41300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie
    tel. 322 956 764, fax. 322 956 963
    REGON: 24081327200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.smdg.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa i modernizacja monitoringu wizyjnego na terenie miasta. Przestrzeń wspólna - strefy integracji społecznej w Dąbrowie Górniczej oraz budowa monitoringu miejskiego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Wymiana kamery przy ul. 3 Maja w rejonie fontanny. Przed wymianą należy odłączyć część sieci światłowodowej w studzience teletechnicznej znajdującej się na ul. 3 Maja, z której należy utworzyć podsieć dla dwóch kamer znajdujących się przy fontannie ul. 3 Maja i na skrzyżowaniu ul. Bandrowskiego z ul. 3 Maja. Podsieć należy również dospawać i podłączyć do kabla światłowodowego jednomodowego który przebiega przez studzienkę do budynku MOPS. 2. Wymiana kamery przy skrzyżowaniu ul. Bandrowskiego z ul. 3 Maja. Przed wymianą należy przespawać i dołączyć kabel światłowodowy wielomodowy do podsieci w studzience znajdującej się przy ul. 3 Maja. 3. Wymiana kamery przy Hali Sportowej w Parku Hallera. Przed wymianą należy odłączyć kamerę od sieci światłowodowej wielomodowej oraz przyłączyć drogą radiową do istniejącego bezprzewodowego punktu dostępowego na II L.O. im. Żeromskiego. 4. Wymiana kamery Nr 5 w Parku Hallera. Przed wymianą należy przespawać światłowód wielomodowy kamery w studzience teletechnicznej przy bloku Kościuszki 19 i dołączyć do nowej podsieci utworzonej w studzience teletechnicznej na ul. 3 Maja. 5. Wymiana kamery Nr 25 przy ul. Kościuszki – Biblioteka. Przed wymianą należy przespawać światłowód wielomodowy kamery w studzience teletechnicznej przy bloku „Superjednostki” i dołączyć do nowej podsieci utworzonej w studzience teletechnicznej na ul. 3 Maja. 6. Wymiana kamery przy skrzyżowaniu ul. Wojska Polskiego z ul. Królowej Jadwigi. Przed wymianą należy przespawać światłowód wielomodowy kamery i podłączyć do sieci kamer IP w przejściu podziemnym przy ul. Wojska Polskiego. 7. Prace przeprowadzane w studniach teletechnicznych należy wykonać pod nadzorem właściciela – Orange, koszty nadzoru pokrywa wykonawca 8. Zamawiający ponadto wymaga od Wykonawcy zapewnienia bezpieczeństwa działania systemu monitoringu wizyjnego poprzez nieujawnianie osobom trzecim zasad jego działania oraz kodów dostępu do sieci jak również zapewnienia prawidłowego działania oprogramowania obsługującego system monitoringu wizyjnego w całym zakresie. 9. Ponadto urządzenia muszą być kompatybilne z systemem już pracującym a w szczególności z platformą zarządzającą systemem opartym na BVMS ver. 8.0 i już działającymi kamerami z serii IP 7000. 10. Kamery szybkoobrotowe muszą spełniać następujące minimalne wymagania techniczne: - przetwornik obrazu – matryca CMOS ex mor typu 1 / 2,8, efektywna liczba pikseli 1944x1224 (2,38); obiektyw – 30-krotny zoom (4,3 mm do 129 mm); pole widzenia 2,3-65 stopni, zoom cyfrowy 12x, irys automatyczny z możliwością ręcznej regulacji, kontrola wzmocnień w poziomie i w pionie, zakres dynamiki 90db, stosunek sygnał/szum >50db, deflog- tak, protokoły – IPv4, IPv6, UDP, TCP, HTTP, HTTPS, RTP/RTCP, IGMP V2/V3, ICMP, ICMPv6, RTSP, FTP, Telnet, ARP, DHCP, APIPA (Auto-IP, link local address), NTP (SNTP), SNMP (V1, MIBII), 802.1x, DNS, DNSv6, DDNS (DynDNS.org, selfHOST.de, no-ip.com), SMTP, iSCSI, UpnP (SSDP), DiffServ (QoS), LLDP, SOAP, Dropbox, CHAP, sieć Ethernet 10/100 Base-T, z automatycznym wykrywaniem, komunikacja pół- lub pełnodupleksowa, szyfrowanie TLS 1.0, SSL, DES, 3DES, AES. 11. Zaproponowane kamery muszą realizować wszystkie funkcje pomocnicze systemu między innymi takie jak: - nagrywanie tras; - stabilizacja obrazu; - kompensacja światła tylnego; - programowanie tras prywatnych. 12. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i urządzeń równoważnych – tj. o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określone w SIWZ oraz kompatybilnych z systemem już pracującym, a w szczególności z platformą zarządzającą systemem opartym na BVMS ver. 8.0 i już działającymi kamerami z serii IP 7000. 13. Z uwagi na charakter zamówienia wymagania względem zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia nie zostają wprowadzone przez Zamawiającego bowiem nie ma wypełnionych przesłanek zatrudnienia na umowę o pracę określonych w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz.U. z 2018 r., poz. 108 z późn.zm.). 14. Na przedmiot niniejszego zamówienia ustala się okres gwarancji jakości, który wynosi dla robót instalacyjnych oraz urządzeń i sprzętu 3 lata od daty podpisania protokołu odbioru końcowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32270000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ponadto do oferty należy załączyć: 1. Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ (wskazana data podpisania) 2.Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy lub inny stosowny dokument – jeżeli zostało ustanowione bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza (dotyczy również spółki cywilnej); pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. 3. Dokument(-y), np. zobowiązanie podmiotów, na zasobach których Wykonawca będzie polegał w trybie art. 22a ustawy Pzp, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, treści których musi wynikać w szczególności: - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia. 4. W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp - Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może złożyć dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach