Przetargi.pl
rozbudowa i modernizacja infrastruktury mechaniczno–biologicznego przetwarzania odpadów w Gwiazdowie wraz z budową instalacji fotowoltaicznej

Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej sp. z o. o. ogłasza przetarg

  • Adres: 76100 Sławno, ul. Polanowska
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 598 103 041 , fax. 598 103 041
  • Data zamieszczenia: 2019-01-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej sp. z o. o.
    ul. Polanowska 43
    76100 Sławno, woj. zachodniopomorskie
    tel. 598 103 041, fax. 598 103 041
    REGON: 77067103400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpgkim.slawno.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    rozbudowa i modernizacja infrastruktury mechaniczno–biologicznego przetwarzania odpadów w Gwiazdowie wraz z budową instalacji fotowoltaicznej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach następujących zadań: 1) rozbudowa i modernizacja infrastruktury mechaniczno–biologicznego przetwarzania odpadów w Gwiazdowie, 2) budowa instalacji fotowoltaicznej o mocy do 40,00 kWp. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych w zakresie: 1) w przypadku rozbudowy i modernizacji infrastruktury mechaniczno–biologicznego przetwarzania odpadów w Gwiazdowie: a) budowy hali nad istniejącą linią sortowniczą – hala zostanie wykonana z konstrukcji stalowej, wzniesiona na planie prostokąta o wymiarach 41,6 x 23,1 m i wys. 12 m. Obudowa obiektu pełnić będzie funkcję ochrony istniejącej linii sortowniczej od wpływów atmosferycznych, b) rozbudowy placu kompostowania – plac i nawierzchnia dróg zostaną wykonane z betonu asfaltowego, c) ogrodzenia oraz oświetlenia terenu – istniejące ogrodzenie od strony północnej zostanie rozebrane i ustawione wzdłuż północno-zachodniej strony rozbudowanego placu kompostowania. Wody opadowe i roztopowe zbierane będą za pomocą prefabrykowanych betonowych koryt odwodnieniowych i odprowadzane zostaną do kanalizacji przez wpusty uliczne. Zebrane wody opadowe odprowadzone będą do istniejącej kanalizacji deszczowej. Zaprojektowano oświetlenie zewnętrzne typu LED, 2) w przypadku budowy instalacji fotowoltaicznej o mocy do 40,00 kWp: a) budowy instalacji fotowoltaicznej składającej się z modułów paneli fotowoltaicznych o łącznej mocy do 40,00 kWp na dachu hali nad istniejącą linią sortowniczą, b) instalacji modułów fotowoltaicznych o mocy minimum 285 Wp każdy. Wymagany okres gwarancji na dostarczone i zamontowane przez wykonawcę moduły fotowoltaiczne oraz falownik wynosi 15 lat licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego robót. 3. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót – załącznikach do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zwanej dalej SIWZ. Przedmiary robót załączone do SIWZ traktowane są jedynie jako materiał poglądowy i nie stanowią opisu przedmiotu zamówienia w rozumieniu art. 31 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. Dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót lub przedmiary robót mogą wskazywać dla niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych w stosunku do wskazanych w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót lub przedmiarach robót pod warunkiem, że zagwarantują one realizację przedmiotu zamówienia w zgodzie z uzyskanymi decyzjami, zapewnią uzyskanie parametrów co najmniej na takim samym poziomie jak założone w dokumentacji projektowej lub specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz będą nie gorsze pod względem: 1) charakteru użytkowego (tożsamość funkcji), 2) parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość), 3) parametrów bezpieczeństwa użytkowania. 5. W każdym przypadku, gdy zamawiający w dokumentacji projektowej lub specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót powołuje się na normy, europejskie oceny techniczne, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych, dopuszcza się rozwiązania równoważne opisywanym. 6. Wszystkie zastosowane podczas realizacji przedmiotu zamówienia materiały muszą mieć atest dopuszczający do stosowania w budownictwie. 7. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający wymaga, aby osoby wykonujące następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia były zatrudnione przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 917 z późn zm.): 1) osoby wykonujące czynności monterów konstrukcji budowlanych obejmujące: przygotowanie gruntu pod budynek lub inny obiekt; wznoszenie konstrukcji wspierających dachy i budynek oraz pokrycie ścian odpowiednimi materiałami; naprawę więźb dachowych i pokrycie dachu materiałami; wykonanie niwelacji podłogi, 2) osoby wykonujące czynności robotnika budowlanego robót wykończeniowych obejmujące: wykonywanie różnorodnych prac wykończeniowych w budownictwie, tj.: prac murarskich, prac związanych z budową ścianek działowych, prac tynkarskich, osadzanie stolarki i ślusarki budowlanej oraz jej szklenie, wykonywanie różnego typu podłóg oraz prac glazurniczych; licowanie ścian i sufitów płytami gipsowo-kartonowymi; montaż konstrukcji nośnej z profili aluminiowych lub z innych materiałów oraz mocowanie płyt gipsowo-kartonowych przy wykonywaniu ścianek działowych, 3) osoby wykonujące czynności hydraulika i montera rurociągów obejmujące: odmierzanie, cięcie, gwintowanie, gięcie, łączenie, montaż, instalację, konserwację i naprawę rur, instalację urządzeń drenażowych, grzewczych, wodnych i ściekowych; instalację urządzeń gazowych i hydraulicznych; kładzenie ceramicznych, betonowych lub żelaznych rur w kanałach ściekowych, drenażowych, wodnych; przeprowadzanie inspekcji, badanie i testowanie zainstalowanych systemów i rur; instalowanie pomp i rur do stałego czerpania wody i hydroforów, 4) osoby wykonujące czynności elektryka budowlanego obejmujące: instalację, konserwację i naprawy okablowania elektrycznego; analizę rysunków, schematów i dokumentacji okablowania w celu określenia etapów i metod działania; planowanie położenia i instalację okablowania, sprzętu i urządzeń; selekcję, cięcie i podłączanie kabli i przewodów do terminali i złączy; mierzenie i wyznaczanie punktów odniesienia dla instalacji; pozycjonowanie i instalowanie tablic rozdzielczych; testowanie ciągłości obwodu, 5) osoby wykonujące czynności robotnika robót drogowych obejmujące: przygotowanie koryta drogi pod wszelkiego rodzaju nawierzchnie; ręczne lub mechaniczne rozściełanie kolejnych warstw podbudowy i ich zagęszczanie; ręczne lub mechaniczne rozściełanie kruszywa z lepiszczem bitumicznym, nawierzchni betonowych lub asfaltobetonowych i ich zagęszczanie; układanie, naprawianie lub demontaż nawierzchni; wykonywanie podstawowych prac przy naprawie elementów nawierzchni, ręcznie lub przy użyciu sprzętu zmechanizowanego. 8. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia z poszanowaniem zasad bezpieczeństwa i higieny pracy. 9. Przedmiot zamówienia wykonywany będzie przez wykonawcę na czynnym obiekcie, w związku z czym sposób jego realizacji wymaga uzgodnienia z zamawiającym w celu zapewnienia w tym okresie odpowiednich warunków pracy osobom na nim przebywającym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45222110-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia przed upływem terminu składania ofert wadium w wysokości 50.000,00 złotych. 2. Wadium może być wniesione w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej – poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. W przypadku wyboru pieniądza jako formy wadium, środki wpłacić należy na następujący rachunek bankowy zamawiającego: 84 9317 0002 0000 1616 2000 0010. 4. Wadium w pozostałych formach należy wnieść wraz z ofertą, przy czym należy je dołączyć w sposób umożliwiający późniejszy zwrot.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony formularz oferty – załącznik nr 1 do SIWZ, 2) zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, w przypadku gdy wykonawca będzie polegał na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, 3) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie – pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, podpisane przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym ustanowionego wykonawcę – pełnomocnika; do pełnomocnictwa należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że osoby podpisujące pełnomocnictwo są uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu danego wykonawcy, 4) w przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) wykonawcy – pełnomocnictwo do reprezentowaniu wykonawcy w przedmiotowym postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach