Przetargi.pl
Rozbudowa hali warsztatowej o halę magazynowo - sprzętową z rozbudową wewnętrznej instalacji elektrycznej w Olkuszu przy al. 1000-lecia na działce nr ew. gr. 3176/6" w Zarządzie Drogowym w Olkuszu

Zarząd Powiatu w Olkuszu ogłasza przetarg

  • Adres: 32300 Olkusz, ul. Mickiewicza
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 032 6430414, 6476670 , fax. 326 430 490
  • Data zamieszczenia: 2018-09-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu w Olkuszu
    ul. Mickiewicza 2
    32300 Olkusz, woj. małopolskie
    tel. 032 6430414, 6476670, fax. 326 430 490
    REGON: 27625504500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp.olkusz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa hali warsztatowej o halę magazynowo - sprzętową z rozbudową wewnętrznej instalacji elektrycznej w Olkuszu przy al. 1000-lecia na działce nr ew. gr. 3176/6" w Zarządzie Drogowym w Olkuszu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie robót budowlanych na podstawie Decyzji nr 778/2017 z dnia 29.11.2017 r., polegających na rozbudowie hali warsztatowej o hale magazynowo - sprzętową z rozbudową wewnętrznej instalacji elektrycznej. Część magazynowa projektowanej hali stanowią boksy do gromadzenia materiałów sypkich, natomiast część sprzętowa przeznaczona będzie do garażowania sprzętu koniecznego do zimowego utrzymania dróg. Hala konstrukcji stalowej, ściany i dach hali z płyt warstwowych. Hala będzie służyć jako zaplecze magazynowo - sprzętowe, konieczne do prowadzenia działalności w zakresie zimowego utrzymania sieci dróg powiatowych na terenie Powiatu Olkuskiego. Powierzchnia zabudowy: 1 470,57 m2 Powierzchnia użytkowa: 1 173,69 m2 Kubatura: 9 524,70 m3 Wymiary hali : 51,95 m x 28,20 m Prace będą prowadzone w Olkuszu przy al. 1000-lecia 1a (siedziba Zarządu Drogowego w Olkuszu) Przedsięwzięcie dotyczyć będzie wykonania niżej wymienionych prac: • wykonanie nowych fundamentów pod słupy nośne dla konstrukcji stalowej projektowanej części magazynowo - sprzętowej hali, • montaż konstrukcji stalowej projektowanej części w powiązaniu z istniejącą halą, • wykonanie połaci dachowej projektowanej części hali, • wykonanie ścian zewnętrznych hali, • montaż nowej stolarki drzwiowej i okiennej, • roboty związane z instalacją elektryczną • wykonanie posadzki przemysłowej utwardzonej powierzchniowo, • wykonanie monolitycznej ściany oporowej, • montaż prefabrykowanych ścian oporowych, • demontaż, zastawienie okien w istniejącej hali na elewacji zachodniej. Szczegółowy zakres i rodzaj robót do wykonania w ramach ww. zadania zawiera załącznik nr 8 do SIWZ na który składa się dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Podczas wykonywania przedmiotu zamówienia będą stosowane następujące rodzaje odbiorów robót: a) odbiory robót ulegających zakryciu; b) odbiór częściowy robót, c) odbiór końcowy robót. Jeżeli dokumentacja projektowa, przedmiary robót lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, audyty energetyczne wskazywałaby w odniesieniu do niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza składanie „produktów” równoważnych. Wszelkie „produkty” pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis dotyczący minimalnych wymagań parametrów jakościowych, zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak, więc posługiwanie się nazwami producentów /produktów/ ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, przy opisie przedmiotu zamówienia, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Będą one podlegały ocenie Zamawiającego, który podejmie decyzję o akceptacji „równoważników” lub odrzuceniu oferty z powodu ich „nierównoważności”. Warunki realizacji robót. Warunki realizacji robót określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ. Podczas prowadzenia robót należy zapewnić bezpieczny dostęp do pobliskich budynków i parkingu przy Wydziale Komunikacji . Prace należy prowadzić z zachowaniem przepisów BHP, odpowiednio wygrodzić (ogrodzenie ma być wykonane z elementów trwałych i jednorodnych na całym obwodzie), oznakować oraz zabezpieczyć obszar, na którym prowadzone są roboty. W/w roboty należy wykonać zgodnie z „dokumentacją projektową oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót” (zał. nr 8 do SIWZ), oraz przedmiarem robót (zał. nr 9 i 9a do SIWZ) – który stanowi podstawę do sporządzenia przez wykonawcę kosztorysu ofertowego a następnie będzie stanowił załączniki nr 1 do podpisanej umowy. Wykonawca po wcześniejszym ustaleniu terminu z Zamawiającym ma możliwość dokonania wizji lokalnej w terenie inwestycji oraz weryfikacji zgodności dokumentacji projektowej ze stanem faktycznym poprzez szczegółową analizę w/w dokumentów. Wynagrodzenie ma zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zadania, wynikające wprost z dokumentacji projektowej, a także ze specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz zawierać będzie koszty wszelkich robót przygotowawczych, porządkowych, koszty utrzymania zaplecza budowy, koszty umowy ubezpieczeniowej z tytułu odpowiedzialności związanej z wykonywaniem przedmiotu umowy, koszty związane z odbiorami wykonanych robót, wykonania dokumentacji powykonawczej, oraz wszelkie inne usługi własne i obce niezbędne do prawidłowej realizacji umowy. Wykonawca zobowiązuje się wobec Zamawiającego do wykonania i przekazania Zamawiającemu przedmiotu zamówienia, zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, przepisami prawa, Polskimi Normami lub Normami Europejskimi, warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej oraz do usunięcia wszystkich wad występujących w tym przedmiocie w okresie rękojmi za wady fizyczne oraz gwarancji. Nie wyszczególnienie jakichkolwiek aktów prawnych nie zwalnia Wykonawcy od ich stosowania. Zastosowane materiały muszą mieć odpowiednie aprobaty techniczne lub atesty. Wykonawca zabezpieczy instalacje, urządzenia i obiekty na terenie robót i w jej bezpośrednim otoczeniu, przed ich zniszczeniem lub uszkodzeniem w trakcie wykonywania robót oraz zapewni dozór mienia na własny koszt. Wartość wynagrodzenie za wykonany w całości przedmiot zamówienia będzie ustalona na podstawie rozliczenia kosztorysowego. Oferta będzie zawierała wszystkie koszty mogące powstać w czasie realizacji zamówienia z podsumowaniem wartości brutto całego zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić warunki bhp i p.poż na terenie wykonywanych robót. Do obowiązków Wykonawcy należy przestrzeganie przepisów prawnych wynikających m.in. z następujących ustaw: a) ustawy z dnia 27.04.2001 r. Prawo ochrony środowiska; b) ustawy z dnia 14.12.2013 r. o odpadach. Wynagrodzenie za przedmiot umowy płatne będzie w trzech częściach, zgodnie ze wzorem umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ oraz z harmonogramem rzeczowo-finansowym stanowiącym załącznik nr 10 do SIWZ. Odbioru końcowego przedmiotu umowy dokona Komisja wyznaczona przez Zamawiającego w terminie do 14 dni od daty pisemnego zawiadomienia przez Wykonawcę o wykonaniu całości przedmiotu umowy. Wykonawca udzieli Zamawiającemu rękojmi za wady na wykonane roboty budowlane na okres min. 60 miesięcy. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na wykonane roboty budowlane na okres min. 60 miesięcy. Podwykonawca lub dalszy podwykonawca zobowiązany będzie do udzielenia Zamawiającemu gwarancji na realizowaną przez siebie część zamówienia na okres nie krótszy niż okres gwarancji udzielony Zamawiającemu przez Wykonawcę zamówienia. Wraz ze zgłoszeniem do odbioru końcowego Wykonawca przekaże Zamawiającemu dokument gwarancyjny na wykonane roboty budowlane sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ. Wykonawca w czasie od zawarcia umowy do przekazania placu budowy jest zobowiązany do zawarcia umowy ubezpieczeniowej z tytułu odpowiedzialności związanej z wykonywaniem przedmiotu umowy na czas obowiązywania umowy oraz na kwotę odpowiadającą wartości umowy. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu przed zawarciem umowy kosztorys zawierający rozbicie ceny ofertowej na poszczególne pozycje kosztotwórcze przedmiotu umowy. Kosztorys ma odpowiadać swoją szczegółowością, co najmniej szczegółowości przedmiaru robót. Kosztorys podlega zatwierdzeniu przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości 84 000,00 PLN (słownie złotych: osiemdziesiąt cztery tysiące złotych 00/100). 2. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przed upływem terminu składania ofert przelewem na rachunek bankowy nr konta 61 1020 2528 0000 0802 0453 3998 z dopiskiem: Rozbudowa hali warsztatowej o hale magazynową. 3. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 4. Zaleca się dołączyć do oferty dowód wniesienia wadium: kopia przelewu w przypadku wniesienia wadium w pieniądzu. 5. W przypadku wniesienia wadium w formach niepieniężnych, oryginał wadium należy złożyć bezpośrednio do oferty. Zaleca się zamieścić dokument wadialny w taki sposób, aby jego zwrot przez Zamawiającego nie naruszył integralności oferty i dołączonych oświadczeń wraz z dokumentami (np. umieszczony w koszulce, co pozwoli na swobodne oddzielenie wadium od reszty dokumentów złożonych w ofercie). 6. Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. 7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 8. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium zgodnie z punktem 6, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. Wykonawca w takim wypadku wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 10. Zgodnie z art. 46 ust. 4a ustawy Pzp Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ww. ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 11. Ponadto zgodnie z art. 46 ust. 5 ww. ustawy Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie (jeśli dotyczy). a) W przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru – pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy. b) W przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (zgodnie z art. 23 ustawy Pzp). Zobowiązanie innego podmiotu, na zasobach którego polega Wykonawca, do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (jeśli dotyczy). Wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. Ponadto Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą kosztorysów ofertowych sporządzonych na podstawie przedmiarów robót, które stanowią załącznik nr 9 i 9a do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach