Przetargi.pl
Rozbudowa dwóch skrzyżowań na dw nr 719 w ramach zad.: Rozb. dw nr 719 na odcinku od km 27+570 do km 27+730 w Brwinowie. Rozb. dw nr 719 na odc. od km 27+801,80 do km 28+051,80 na ter. gminy Brwinów

MAZOWIECKI ZARZĄD DRÓG WOJEWÓDZKICH W WARSZAWIE ogłasza przetarg

  • Adres: 00-048 Warszawa, ul. Mazowiecka 14
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-02-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: MAZOWIECKI ZARZĄD DRÓG WOJEWÓDZKICH W WARSZAWIE
    ul. Mazowiecka 14
    00-048 Warszawa, woj. mazowieckie
    REGON: 013305749
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzdw.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa dwóch skrzyżowań na dw nr 719 w ramach zad.: Rozb. dw nr 719 na odcinku od km 27+570 do km 27+730 w Brwinowie. Rozb. dw nr 719 na odc. od km 27+801,80 do km 28+051,80 na ter. gminy Brwinów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Rozbudowa dwóch skrzyżowań na drodze wojewódzkiej nr 719 w ramach zadania: Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 719 na odcinku od km 27+570 do km 27+730 w Brwinowie. Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 719 na odcinku od km 27+801,80 do km 28+051,80 na terenie gminy Brwinów – nr postępowania 037/24.1) Szczegółowy opis przedmiotu Zamówienia znajduje się w Dokumentacji Przetargowej (Część III SWZ) i Przedmiarze Robót - udostępnionym jedynie poglądowo (Część IV SWZ). Wykonawca winien obliczyć wartość robót na podstawie załączonej dokumentacji projektowej. • Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia na własny koszt bezpiecznych warunków ruchu drogowego i pieszego w rejonie prowadzonych robót objętych umową na podstawie projektu organizacji ruchu, „na czas budowy” sporządzonego przez i na koszt Wykonawcy wraz z jego zatwierdzeniem oraz zobowiązany jest do opracowania aktualizacji projektu stałej organizacji ruchu wraz z jego zatwierdzeniem.• Wykonawca przez cały okres trwania robót budowlanych jest zobowiązany do zapewnienia przejezdności w ciągu drogi wojewódzkiej nr 719 za wyjątkiem etapu robót budowlanych w zakresie wykonania nawierzchni bitumicznych.• Wykonawca jest zobowiązany do przeniesienia praw autorskich do dokumentacji fotograficznej i filmowej, o której mowa w ogólnych warunkach umowy na wykonanie robót budowlanych.• Wykonawca na całym przebudowywanym odcinku drogi wojewódzkiej jest zobowiązany do wykonania konstrukcji jezdni (drogi wojewódzkiej nr 719 oraz ul. Kępińskiej, ul. Jodłowej, zjazdów, ścieżki rowerowej, chodnika) zgodnie z wymaganiami konstrukcji określonymi na rysunku nr 3 projektu technicznego „Przekroje normalne” (1A 1B 1C 2 3 4 5 12) nazwa pliku dokumentacji (konstrukcja nawierzchni). Wykonawca stosuje powyższe wymagania konstrukcji dla obu zadań tj. „Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 719 na odcinku od km 27+570 do km 27+730 w Brwinowie.” oraz „Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 719 na odcinku od km 27+801,80 do km 28+051,80 na terenie gminy Brwinów”. Uwaga! Wykonawca winien uwzględnić powyższe przy obliczeniu wartości robót. Niedoszacowanie lub pominięcie informacji odnośnie konstrukcji nie może być podstawą do żądania zmiany wynagrodzenia umownego ustalonego na podstawie złożonej w postępowaniu przetargowym oferty.2) W przypadku wskazania w opisie przedmiotu zamówienia znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkt lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne.3) W przypadku odniesienia się w opisie przedmiotu zamówienia do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważnie opisywanym. 2. Wykonawca zobowiązany jest posiadać Polisę ubezpieczenia OC za szkody wyrządzone podczas realizacji umowy w przedmiocie umowy oraz osobom trzecim na cały okres obowiązywania umowy i na sumę gwarancyjną nie niższą niż 2 000 000,00 zł (dwa miliony złotych i zero groszy). Informacja dot. przekazania Polisy OC zawarte w Rozdziale IV ust. 8 SWZ3. Termin realizacji zamówienia wynosi: 7 miesięcy od dnia podpisania umowy w tym: − 5 miesięcy od dnia podpisania umowy – termin wykonania robót; − do 7 miesięcy od dnia podpisania umowy - termin realizacji przedmiotu umowy.Terminy pośrednie:Wykonawca jest zobowiązany do przestrzegania następujących ustalonych terminów pośrednich (kamieni milowych) wykonania robót oraz kolejności ich realizacji:I Kamień milowy – wykonanie robót (potwierdzone częściowym protokółem odbioru robót)o wartości nie mniejszej niż 30% wynagrodzenia brutto za wykonanie całego przedmiotu zamówienia w terminie nie późniejszym niż 3 miesiące od dnia podpisania umowy.II Kamień milowy – wykonanie 100% robót (potwierdzone przez Zamawiającego protokołem końcowego odbioru robót bez wad/usterek istotnych) w terminie nie dłuższym niż termin końcowego odbioru robót.Zamawiający zgodnie z warunkami umowy dopuszcza możliwość zmiany terminu realizacji terminów pośrednich.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233129-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości:34 125,00.2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy nr 03 1020 1026 0000 1702 0233 1056( w tytule przelewu należy podać nazwę Wykonawcy i numer postępowania).2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawyz dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U.z 2023 r. poz. 462).UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.4. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie p.z.p.2) z jej treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Województwo Mazowieckie Mazowiecki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Warszawie, ul. Mazowiecka 14, 00-048 Warszawa7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 p.z.p.), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);5. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 p.z.p. zostanie odrzucona.6. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 p.z.p.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniuna zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.4) zdolności technicznej lub zawodowej:Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:a) wykonał w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie,- co najmniej 2 robót budowlanych polegających na rozbudowie / przebudowie / budowie drogi publicznej* o wartości nie mniejszej niż 1 500 000,00 zł brutto każda.b) dysponuje osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia, tj. min:− Kierownik Budowy posiadający:- uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej -drogowej, bez ograniczeń**− Kierownik robót drogowych posiadający:- uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej - drogowej, bez ograniczeń**− Kierownik robót instalacyjnych posiadający:- uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, bez ograniczeń**− Kierownik robót elektrycznych i elektroenergetycznych posiadający:- uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, bez ograniczeń**− Kierownik robót telekomunikacyjnych posiadający:- uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych w zakresie telekomunikacji przewodowej wraz z infrastruktura telekomunikacyjną, bez ograniczeń**− Geodeta posiadający:- uprawnienia w zakresie: geodezyjnych pomiarów sytuacyjno-wysokościowych, realizacyjnych i inwentaryzacyjnych****) wydane na podstawie obecnie obowiązujących przepisów prawa lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa− Osoba odpowiedzialna za prowadzenie rozliczenia umowy posiadającą:- kwalifikacje: wykształcenie wyższec) wymagania dotyczące doświadczenia:− Kierownik Budowy posiadający:- doświadczenie na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót drogowychna minimum 1 zadaniu polegającym na budowie / rozbudowie / przebudowie drogi publicznej* o wartości robót drogowych nie mniejszej niż 1 500 000 zł brutto każda, wrazz udziałem w czynnościach odbiorowych świadczących o zakończeniu realizacji zamówienia.***− Kierownik robót drogowych posiadający:- doświadczenie na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót drogowychna minimum 2 zadaniach polegających na budowie / rozbudowie / przebudowie drogi publicznej* o wartości robót drogowych nie mniejszej niż 1 000 000 zł brutto każda, wrazz udziałem w czynnościach odbiorowych świadczących o zakończeniu realizacji zamówienia.***− Kierownik robót instalacyjnych posiadający:- doświadczenie na stanowisku kierownika robót instalacyjnych na minimum 2 zadaniach polegających na budowie / rozbudowie / przebudowie drogi publicznej* o wartości robót instalacyjnych nie mniejszej niż 200 000,00 zł brutto każda, wraz z udziałemw czynnościach odbiorowych świadczących o zakończeniu realizacji zamówienia.***− Kierownik robót elektrycznych i elektroenergetycznych posiadający:- doświadczenie na stanowisku kierownika robót elektrycznych i elektroenergetycznych na minimum 2 zadaniach polegających na budowie / rozbudowie / przebudowie drogi publicznej* o wartości robót elektrycznych i elektroenergetycznych nie mniejszej niż200 000,00 zł brutto każda, wraz z udziałem w czynnościach odbiorowych świadczącycho zakończeniu realizacji zamówienia.***− Kierownik robót telekomunikacyjnych posiadający:- doświadczenie na stanowisku kierownika robót telekomunikacyjnych na minimum2 zadaniach polegających na budowie / rozbudowie / przebudowie drogi publicznej*o wartości robót telekomunikacyjnych nie mniejszej niż 200 000,00 zł brutto każda, wraz z udziałem w czynnościach odbiorowych świadczących o zakończeniu realizacji zamówienia.***− Geodeta posiadającym:- doświadczenie w pełnieniu obsługi geodezyjnej na minimum 2 zadaniach polegającychna budowie / rozbudowie / przebudowie drogi publicznej* o wartości robót drogowych nie mniejszej niż 1 500 000,00 zł brutto każda, wraz z udziałem w czynnościach odbiorowych świadczących o zakończeniu realizacji zamówienia.***− Osoba odpowiedzialna za prowadzenie rozliczenia umowy posiadającą:- doświadczenie w pełnieniu ww. funkcji na minimum 2 zadaniach polegających na budowie / rozbudowie / przebudowie drogi publicznej* o wartości robót drogowych nie mniejszej niż1 500 000,00 zł brutto każda, wraz z udziałem w czynnościach odbiorowych świadczącycho zakończeniu realizacji zamówienia.***__________________________________________________________________________________*) Pod pojęciem drogi publicznej, Zamawiający rozumie drogi określone w ustawie z dnia 21 marca 1985r. o drogach publicznych (Dz.U. z 2023 r. poz. 645, 760, 1193) lub drogi będące ich odpowiednikami w państwach Unii Europejskiej, państwach będących stronami Porozumienia Światowej Organizacji Handlu w sprawie zamówień rządowych i państwach będącymi stronami umów międzynarodowych, których stroną jest Unia Europejska.**) wydane na podstawie obecnie obowiązujących przepisów prawa lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa.***) za udział w czynnościach odbiorowych świadczących o zakończeniu realizacji zamówienia rozumie się:- udział w przygotowaniu dokumentacji powykonawczej,lub- udział w odbiorze końcowym robót branżowych potwierdzony podpisem na protokole,lub- udział w odbiorze końcowym robót potwierdzony podpisem na protokole,Zamawiający dopuszcza łączenie poszczególnych funkcji i sprawowanie ich przez jedną osobę. Powyższe jest możliwe pod warunkiem spełnienia wszystkich stawianych wymagań.3. Wykonawca składający ofertę musi wykazać się całym wymaganym doświadczeniem,a w przypadku oferty złożonej przez konsorcjum jeden z uczestników konsorcjum musi wykazać się całym wymaganym doświadczeniem (warunek nie będzie spełniony, jeżeli wszyscy uczestnicy konsorcjum w sumie wykażą się wymaganym doświadczeniem, ale żaden z nich indywidualnie nie wykaże się całym wymaganym doświadczeniem) - dotyczy rozdziału VIII pkt 2. 4) a). Jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku udziału w postępowaniu polegać będzie na doświadczeniu innego podmiotu, musi on wykazać się całym wymaganym doświadczeniem – dotyczy rozdziału VIII pkt 2. 4) a).4. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności zawodowej dotyczącego dysponowania osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia – dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców – dotyczy rozdziału VIII pkt 2. 4) b) i c).5. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów,w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.6. W przypadku, gdy złożone przez Wykonawcę dokumenty, oświadczenia dotyczące warunków udziału w postępowaniu zawierają dane/informacje w innych walutach niż złoty polski Zamawiający, jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie kurs NBP z dnia publikacji ogłoszeniao zamówieniu w BZP. Jeżeli w dniu publikacji ogłoszenia nie będzie publikowany średni kurs walut przez NBP, Zamawiający przyjmie kurs przeliczeniowy z ostatniej opublikowanej tabeli kursów NBP przed dniem publikacji ogłoszenia o zamówieniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-03-22

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach