Przetargi.pl
Rozbudowa drogi wojewódzkiej 969 polegająca na budowie ronda wraz z budową drogi gminnej dojazdowej do Strefy Aktywności Gospodarczej w Starym Sączu

Gmina Stary Sącz ogłasza przetarg

  • Adres: 33340 Stary Sącz, ul. Stefana Batorego
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 18 446 02 70 , fax. 18 446 02 73
  • Data zamieszczenia: 2019-01-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Stary Sącz
    ul. Stefana Batorego 25
    33340 Stary Sącz, woj. małopolskie
    tel. 18 446 02 70, fax. 18 446 02 73
    REGON: 49189311500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.stary.sacz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa drogi wojewódzkiej 969 polegająca na budowie ronda wraz z budową drogi gminnej dojazdowej do Strefy Aktywności Gospodarczej w Starym Sączu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w systemie „zaprojektuj i wybuduj” usług oraz robót budowlanych objętych przedsięwzięciem pn. „Rozbudowa drogi wojewódzkiej 969 polegająca na budowie ronda wraz z budową drogi gminnej dojazdowej do Strefy Aktywności Gospodarczej w Starym Sączu”, w oparciu o Program Funkcjonalno-Użytkowy opracowany przez firmę F.U.H. „RENOWA” Krzysztof Waniczek (załącznik nr 9 do SIWZ – PFU) oraz na zasadach określonych w SIWZ. 2. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do: a. opracowania kompletnej dokumentacji projektowej oraz uzyskania w imieniu i na rzecz Zamawiającego dokumentu pozwalającego na budowę obiektów budowlanych będących przedmiotem zamówienia, b. wykonania robót budowlanych na podstawie dokumentacji, o której mowa w punkcie a. powyżej, c. uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego skutecznego zgłoszenia o zakończeniu robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia lub ostatecznej decyzji pozwolenia na użytkowanie przedmiotu zamówienia – od właściwego organu Nadzoru Budowlanego. 3. Szczegółowy zakres i sposób realizacji przedmiotu zamówienia określa program funkcjonalno-użytkowy pn. „Rozbudowa drogi wojewódzkiej 969 polegająca na budowie ronda wraz z budową drogi gminnej dojazdowej do Strefy Aktywności Gospodarczej w Starym Sączu” (załącznik nr 9), wzór umowy (załącznik nr 5) oraz zapisy SIWZ. 4. W trakcie realizacji przedmiotu zamówienia wymagana jest ścisła współpraca projektanta z przedstawicielami Zamawiającego. Po stronie Wykonawcy leży również uzyskanie uzgodnień z poszczególnymi instytucjami, zlecenie wykonania specjalistycznych ekspertyz, analiz, raportów oraz innych opracowań jeżeli okażą się niezbędne dla prawidłowej realizacji przedsięwzięcia zgodnie z obowiązującymi przepisami. 5. Opracowując projekt budowlany Wykonawca musi uwzględnić: a. wymagania związane z dostępem dla osób niepełnosprawnych, w tym niepełnosprawnych ruchowo, b. zapisy miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obszaru objętego przedmiotową inwestycją (dostępny pod adresem internetowym: http://bip.stary.sacz.pl/pl/1307/0/plany-zagospodarowania-przestrzennego.html). 6. Okres rękojmi za wady przedmiotu zamówienia – minimum 60 miesięcy, liczone od dnia podpisania Protokołu ostatecznego odbioru przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45220000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych 00/100)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z ofertą Wykonawca zobowiązany jest złożyć: 1. Oświadczenie Wykonawcy zgodne z wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Harmonogram realizacji zadania – zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 8 do SIWZ. 3. Oryginał dokumentu wadialnego, w przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniądz. 4. Zobowiązanie innego podmiotu, na zasobach którego polega Wykonawca, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (Załącznik Nr 4 do SIWZ – przykładowy wzór) – jeżeli dotyczy. 5. Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie: a) w przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru – pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy, b) w przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (zgodnie z art. 23 ustawy). UWAGA: W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie o którym mowa w pkt 1 składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach