Przetargi.pl
Rozbudowa drogi powiatowej – budowa ścieżki rowerowej Łynostrada na odcinku Knopin-Swobodna

Gmina Dobre Miasto ogłasza przetarg

  • Adres: 11040 Dobre Miasto, ul. Warszawska
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 896 153 939 , fax. 896 161 443
  • Data zamieszczenia: 2019-01-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dobre Miasto
    ul. Warszawska 14
    11040 Dobre Miasto, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 896 153 939, fax. 896 161 443
    REGON: 51074365700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.dobremiasto.com.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa drogi powiatowej – budowa ścieżki rowerowej Łynostrada na odcinku Knopin-Swobodna
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa drogi powiatowej – budowa ścieżki rowerowej Łynostrada na odcinku Knopin-Swobodna. 2. Inwestycja zlokalizowana jest na działkach o nr geodezyjnych: 1) 71, 4/2, 4/1, 174, 120, 4/3, 176, 122/4, 122/3, 122/8, 122/5, 122/6, 121, 178/6, 178/1, 178/3, 178/4, 177, 175, 171, 163/2, 173/4, 173/1, 184, 185 obręb Knopin (11), gmina Dobre Miasto, 2) 23, 17, 20, 22, 27, 28/2, 28/1, 19, 21, 24, 25, 26, 15, 14, 13, 12 obręb Swobodna (15), gmina Dobre Miasto. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1) uzyskanie przed rozpoczęciem realizacji inwestycji pozwolenia WKZ, zgodnie z art. 36 w zw. z art. 31 w/w ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (tj. Dz. U. z 2018 r. poz. 2067) na prowadzenie badań archeologicznych na stanowisku archeologicznym figurującym w ewidencji zabytków archeologicznych o numerze XII AZP 20-60/41 w obrębie miejscowości Swobodna, objętym prawną ochroną konserwatorską, 2) wykonanie badań archeologicznych w trakcie prowadzenia robót i sporządzenie dokumentacji zgodnie z warunkami określonymi w pozwoleniu na prowadzenie badań archeologicznych, 3) roboty przygotowawcze: a) prace geodezyjne (wytyczenie trasy ścieżki rowerowej), b) wycinkę drzew, 4) roboty budowlane obejmujące: a) budowę ścieżki rowerowej na całej długości rozbudowywanej drogi o nawierzchni bitumicznej, b) budowę chodnika na części projektowanego odcinka z kostki betonowej brukowej, c) budowę zjazdów publicznych i indywidualnych wzdłuż rozbudowywanej drogi o nawierzchni bitumicznej, d) rozbudowę przepustów e) wykonanie oznakowania pionowego i poziomego, f) wykonanie urządzeń bezpieczeństwa ruchu, min. Barierek ochronnych typu „olsztyńskiego”, g) budowa oświetlenia drogowego – 6 lamp solarnych na przejściach dla pieszych i przejazdach rowerowych, 5) przygotowanie i przekazanie Zamawiającemu dokumentacji odbiorowej niezbędnej do uzyskana zgody na użytkowanie. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w dokumentacji projektowej, stanowiącej załącznik nr 9 i 10 do SIWZ oraz przedmiarze robót, stanowiącym załącznik nr 11 do SIWZ. 5. Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej w terenie, a także zdobycia na swoją odpowiedzialność i ryzyko wszelkich dodatkowych informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszt dokonania wizji lokalnej poniesie Wykonawca. 6. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na wykonane roboty, w tym użyte materiały oraz dostarczone i zamontowane urządzenia, na okres nie krótszy niż 36 miesięcy. Wykonawca może zaproponować dłuższy okres gwarancji, maksymalnie 60 miesięcy, co będzie uwzględnione podczas oceny i badania ofert na zasadach określonych w Rozdziale XIV niniejszej specyfikacji – Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty. 7. Zamawiający wymaga, aby wykonawca oraz podwykonawcy wykonujący roboty budowlane zatrudniali na podstawie umowy o pracę co najmniej 5 osób przy realizacji robót budowlanych, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (tj. Dz. U. z 2018 r. poz. 917). 8. Szczegółowe warunki realizacji wymagań określonych przez Zamawiającego na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, w szczególności sposób dokumentowania zatrudnienia, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań, o których mowa wyżej oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych warunków, a także rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, zostały zawarte w rozdziale XX niniejszej SIWZ. 9. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca, który przedstawi najkorzystniejszą ofertę zatrudniał co najmniej jedną osobę niepełnosprawną (na podstawie stosunku pracy w rozumieniu przepisów ustawy – Kodeks pracy), o której mowa w ustawie z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (tj. Dz. U. z 2018 r., poz. 511 z późn. zm.), co będzie uwzględnione podczas oceny i badania ofert na zasadach określonych w rozdziale XIV niniejszej specyfikacji – Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty. 10. Ilekroć w niniejszej treści SIWZ i załącznikach do SIWZ, w zakresie dotyczącym opisu przedmiotu zamówienia, jest mowa o znaku towarowym, patencie, lub pochodzeniu, źródle lub szczególnym procesie, przyjmuje się, że wskazaniu takiemu towarzyszy wyraz: ,,lub równoważne”. Wykonawca jest uprawniony do stosowania produktów równoważnych, przez które rozumie się takie, które posiadają parametry techniczne nie gorsze od wskazanych w SIWZ. 11. Przedmiot zamówienia będzie dofinansowany z Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2014-2020, Oś priorytetowa: Kultura i dziedzictwo, Działanie: Dziedzictwo naturalne, Poddziałanie: Efektywne wykorzystanie zasobów i podlega rygorom wynikającym z tego tytułu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233162-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 30.000 zł. (słownie: trzydzieści tysięcy złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnieniu wymagań określonych w art. 22 ustawy Pzp
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt III.4): 1) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 2) dokumenty, o których mowa w pkt 1 lit. a powyżej winny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, zaś dokumenty o których mowa w pkt 1 lit. b powyżej winny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 3. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 4. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą kosztorysu ofertowego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach