Przetargi.pl
„Rozbudowa drogi powiatowej Nr 4410W na odcinku od drogi krajowej nr 62 do drogi powiatowej nr 4414W w miejscowości Somianka-Parcele, gmina Somianka”

POWIAT WYSZKOWSKI ogłasza przetarg

  • Adres: 07-200 Wyszków, Aleja Róż 2
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 29 743 59 35
  • Data zamieszczenia: 2023-07-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: POWIAT WYSZKOWSKI
    Aleja Róż 2
    07-200 Wyszków, woj. mazowieckie
    tel. 29 743 59 35
    REGON: 550668829
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-wyszkowski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Rozbudowa drogi powiatowej Nr 4410W na odcinku od drogi krajowej nr 62 do drogi powiatowej nr 4414W w miejscowości Somianka-Parcele, gmina Somianka”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiot zamówienia stanowi: „Rozbudowa drogi powiatowej Nr 4410W na odcinku od drogi krajowej nr 62 do drogi powiatowej nr 4414W w miejscowości Somianka-Parcele, gmina Somianka”Zamawiający informuje, że:realizację przedmiotu zamówienia przewiduje się z dofinansowaniem ze środków rezerwy subwencji ogólnej Ministerstwa Infrastruktury.2) Przedmiotem niniejszego zamówienia jest rozbudowa drogi powiatowej nr 4410W na odcinku od drogi powiatowej nr 62 do drogi powiatowej nr 4414W w miejscowości Somianka-Parcele, gmina Somianka o długości 799,92 mb (od km 0+000,00 do km 0+799,92 mb – wg kilometraża dokumentacji projektowej), w zakresie robót branży drogowej, energetycznej, sanitarnej i telekomunikacyjnej.W ramach inwestycji stanowiącej przedmiot zamówienia przewidziano: budowę jezdni drogi, wykonanie poboczy,  budowę zjazdów indywidualnych do posesji,  budowę zjazdów publicznych, wykonanie nawierzchni chodnika,  budowę zatoki postojowej, usunięcie kolizji linii niskiego napięcia,  rozbiórkę i budowę oświetlenia ulicznego,  budowę sieci kanalizacji deszczowej, w tym studni rewizyjnych i wpustów,  przebudowę urządzeń teletechnicznych, budowę kanalizacji kablowej ze studzienkami. 3) Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:  Roboty branży drogowej, w tym:- roboty przygotowawcze i rozbiórkowe- roboty ziemne- podbudowy- nawierzchnie- elementy ulic- roboty wykończeniowe- elementy stałej organizacji ruchu Roboty branży energetycznej, w tym: usunięcie kolizji linii niskiego napięcia budowa oświetlenie ulicznego pomiary elektryczne przebudowa skrzynek sterujących pracą przepompowni ścieków roboty uzupełniające i powykonawcze Roboty branży sanitarnej, w tym: budowa sieci kanalizacji deszczowej odwodnienie wykopów inwentaryzacja powykonawcza roboty drogowe – odtworzenie nawierzchni Roboty branży telekomunikacyjnej, w tym: przesunięcie kabla OTK oraz inne prace ziemne budowa kanalizacji kablowej budowa studni kablowych likwidacja studni kablowych przebudowa kabli miedzianych pomiary  Inne roboty, prace, czynności i obowiązki wynikające z projektu Umowy/Istotnych Postanowień Umowy, których koszt Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w cenie ofertowej.Roboty wchodzące w zakres przedmiotu zamówienia będą wykonywane na podstawie dokumentacji projektowej zatwierdzonej decyzją Starosty Powiatu Wyszkowskiego nr 3/2022 z dnia 13.05.2022 r. (znak: AB.7011.1125.2020) o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej (ZRID) pn.: „Rozbudowa drogi powiatowej nr 4410W na odcinku od drogi krajowej nr 62 do drogi powiatowej nr 4414W w m. Somianka-Parcele, Gmina Somianka” 4) Wspólny Słownik Zamówień:45000000-7 Roboty budowlane 45233120-6 Roboty w zakresie budowy dróg45231000-5 Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych5) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającegow zakresie realizacji i odbioru określają załączniki do SWZa) Przedmiary robót,b) Dokumentacja projektowa,c) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiOR) i szczegółowe specyfikacje techniczne (SST),d) Istotne Postanowienia Umowy. Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.6) Gwarancja i rękojmiaWymagany okres gwarancji i rękojmi na wykonany przedmiot umowy – określony jako kryterium oceny ofert (min. okres gwarancji wynosi 48 miesięcy).7) Rodzaj wynagrodzenia za wykonany przedmiot zamówieniakosztorysowe8) Obowiązki WykonawcyZgodnie z postanowieniami IPU/projektu Umowy9) Zasady realizacji przedmiotu zamówieniaZgodnie z postanowieniami IPU/projektu Umowy10) Warunki rozliczenia za wykonanie przedmiotu zamówieniaZgodnie z postanowieniami IPU/projektu Umowy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie: 40 000,00 zł (słownie: czterdzieści tysięcy złotych).2) Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą.3) Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp.4) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy w banku PBS w Wyszkowie numer rachunku 15 8931 0003 0000 9191 2022 0020. Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy zamawiającego).5) Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy załączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu i powinno zawierać następujące elementy:- nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta/poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib. Beneficjentem wskazanym w gwarancji lub poręczeniu musi być „Powiat Wyszkowski, Aleja Róż 2, 07-200 Wyszków”- określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem,- kwotę gwarancji/poręczenia,- termin ważności gwarancji/poręczenia,- zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia bezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.6) W przypadku, gdy wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.7) Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1–5 ustawy Pzp.8) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiający określa warunek/warunki udziału w postępowaniu dotyczący/-e:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Warunek ten Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli:Wykonawca posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, związanej z przedmiotem zamówienia, ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia o wartości nie mniejszej niż ofertowa kwota wynagrodzenia brutto,4) zdolności technicznej lub zawodowej:Warunek ten Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże że:a) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okresprowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał/zakończył w sposóbnależyty oraz zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył conajmniej:• 2 roboty polegające na przebudowie, budowie, rozbudowie lub remoncie drogi publicznej - o długości co najmniej 400 m i wartości co najmniej 1.000.000,00 zł brutto każda.UWAGA:• W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) lub korzystających z zasobu podmiotów trzecich, warunki, o których mowa w niniejszym punkcie zostaną spełnione wyłącznie jeżeli co najmniej jeden z wykonawców lub podmiotów udostępniających zasoby spełni warunek samodzielnie w całości. Nie sumuje się wykonanych robót budowlanych i usług (doświadczenia zawodowego),• w przypadku, gdy podmiot trzeci, którego potencjałem wspiera się wykonawca realizował zamówienie, w zakres którego wchodziły roboty budowlane wspólnie z innym podmiotem, nie ubiegającym się o udzielenie zamówienia, zamawiający wymaga, aby podmiot trzeci udostępniający potencjał wykonawcy faktycznie uczestniczył w realizacji ww. zakresu robót budowlanych i usług.• w przypadku, gdy zamówienie, w zakres którego wchodzą roboty budowlane były realizowane przez wykonawcę wspólnie z innym podmiotem, nie ubiegającym się o udzielenie zamówienia, zamawiający wymaga, aby wykonawca składający ofertę w niniejszym postępowaniu faktycznie uczestniczył w realizacji ww. zakresu robót budowlanych i usług.b) Wykonawca powinien wykazać, że dysponuje lub będzie dysponować następującymi osobami:• jedna osoba – Kierownik Budowy posiadający:- uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej - bez ograniczeń;- nie mniej niż 5-letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu lub nadzorowaniu robotami w ww. specjalności.• jedna osoba – kierownik robót branży sanitarnej, posiadający:- uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych;- nie mniej niż 3-letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu robotami budowlanymi w ww. specjalności;• jedna osoba – kierownik robót branży elektrycznej, posiadający:- uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych;- nie mniej niż 3-letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu robotami budowlanymi w ww. specjalności;• jedna osoba – kierownik robót branży telekomunikacyjnej, posiadający:- uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych;- nie mniej niż 3-letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu robotami budowlanymi w ww. specjalności;W/w osoby muszą posiadać:• ważne uprawnienia budowlane, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz.U. 2023 poz. 682 ze zm.) oraz Rozporządzeniu Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. 2019 poz. 831) lub odpowiadające im kwalifikacje nadane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w zakresie objętym przedmiotem zamówienia;• aktualne zaświadczenie o przynależności właściwej Izby Samorządu Zawodowego (Izby Inżynierów Budownictwa).W przypadku Wykonawców zagranicznych dopuszcza się również kwalifikacje zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art. 12a ustawy Prawo budowlane, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2021 r. poz. 1646 z późn. zm.).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-08-14

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach