Przetargi.pl
"Rozbudowa drogi powiatowej nr 2071K Łąkta Górna-Łapanów w km 2+037-2+093 w m. Łąkta Górna, w km 3+691-4+042 w m. Łąkta Dolna i Kierlikówka, w km 10+093-10+283 w m. Tarnawa wraz z rozbudową skrzyżowania z drogą powiatową nr 1619K"

Powiatowy Zarząd Dróg w Bochni z siedzibą w Nowym Wiśniczu ogłasza przetarg

  • Adres: 32-720 Nowy Wiśnicz, ul. Limanowska
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 14 6128206 , fax. 14 6108481
  • Data zamieszczenia: 2019-04-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Bochni z siedzibą w Nowym Wiśniczu
    ul. Limanowska 11
    32-720 Nowy Wiśnicz, woj. małopolskie
    tel. 14 6128206, fax. 14 6108481
    REGON: 85166525500000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    "Rozbudowa drogi powiatowej nr 2071K Łąkta Górna-Łapanów w km 2+037-2+093 w m. Łąkta Górna, w km 3+691-4+042 w m. Łąkta Dolna i Kierlikówka, w km 10+093-10+283 w m. Tarnawa wraz z rozbudową skrzyżowania z drogą powiatową nr 1619K"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia stanowi: "Rozbudowa drogi powiatowej nr 2071K Łąkta Górna-Łapanów w km 2+037-2+093 w m. Łąkta Górna, w km 3+691-4+042 w m. Łąkta Dolna i Kierlikówka, w km 10+093-10+283 w m. Tarnawa wraz z rozbudową skrzyżowania z drogą powiatową nr 1619K" 3.2.1. Zamawiający zleca, a Wykonawca zobowiązuje się do kompleksowej realizacji inwestycji pod nazwą: "Rozbudowa drogi powiatowej nr 2071K Łąkta Górna-Łapanów w km 2+037-2+093 w m. Łąkta Górna, w km 3+691-4+042 w m. Łąkta Dolna i Kierlikówka, w km 10+093-10+283 w m. Tarnawa wraz z rozbudową skrzyżowania z drogą powiatową nr 1619K" 3.2.2. Zadanie realizowane jest z udziałem środków Funduszu Dróg Samorządowych. • Wykonawca zobowiązany jest do wykonania i zamontowania tablicy informacyjnej informującej użytkowników drogi o realizacji zadania z udziałem środków Funduszu Dróg Samorządowych. 3.2.3 Zadanie obejmuje trzy zadania opisanych dokumentacją projektową: Zadanie 1 - realizowane zgodnie z decyzją pozwolenia na budowę nr 398/2017 z dnia 16.06.2017 Przedmiot zadania obejmuje: „Przebudowę i rozbudowę przepustu w ciągu drogi powiatowej nr 2071K Łąkta Górna- Łapanów w miejscowości Łąkta Górna w km 2+062 wraz z rozbudową i przebudową drogi w km 2+037 – 2+093, budową chodnika w km 2+042 – 2+088, kanalizacji deszczowej w km 2+031 – 2+093, umocnieniem skarp oraz wylotu w km 2+037 – 2+093 a także wykonaniem konstrukcji oporowej w km 2+046 – 2+078 w celu zabezpieczenia drogi powiatowej w ramach zadania pn. „Przebudowa i rozbudowa przepustu w ciągu drogi powiatowej nr 2071K Łąkta Górna-Łapanów w miejscowości Łąkta Górna w km 2+062”. Pierwszy odcinek dotyczy rozbudowy drogi powiatowej nr 2071K Łąkta Górna – Łapanów, w km. 2+037 – 2+093,w miejscowości Łąkta Górna, w Gminie Żegocina. Planowanym zadaniem jest wykonanie przebudowy i rozbudowy przepustu w ciągu drogi powiatowej nr 2071K Łąkta Górna – Łapanów w miejscowości Łąkta Górna w km 2+062 wraz z rozbudową i przebudową drogi w km 2+037 – 2+093, budową chodnika w km 2+042 – 2+088, kanalizacji deszczowej w km 2+031 – 2+093, umocnieniem skarp oraz wylotu w km 2+037 – 2+093 a także wykonaniem konstrukcji oporowej w km 2+046 – 2+078 w celu zabezpieczenia drogi powiatowej w ramach zadania pn. „Przebudowa i rozbudowa przepustu w ciągu drogi powiatowej nr 2071K Łąkta Górna-Łapanów w miejscowości Łąkta Górna w km 2+062”. Stan istniejący: Teren w okolicach przedmiotowej inwestycji jest wyraźnie pofałdowany ze stromym spadkiem w kierunku północnym. Rzędne okolicznego terenu wahają się w granicach 343 – 358 m n. p. m. Na odcinku planowanej inwestycji droga powiatowa posiada przekrój drogowy z jednostronnym rowem odwadniającym. Nawierzchnia jezdni z betonu asfaltowego (w złym stanie technicznym) posiada nieregularną szerokość podstawową wahającą się w granicach ok. 4,80 – 5,20 m, ze zwężeniem przy istniejącym przepuście do szerokości minimalnej ok. 3,70 m. Ponadto w obrębie inwestycji zlokalizowana jest stalowa bariera drogowa od strony stromej skarpy terenu. Przedmiotowy przepust o konstrukcji betonowej posiada długość 7,00 m, średnicę ϕ1200 i jest w bardzo złym stanie technicznym – posiada liczne spękania i zarysowania oraz widoczną degradację powierzchni betonowej. Na terenie planowanej inwestycji występują zagrożenia związane z ruchem drogowym, które mogą powodować utratę zdrowia i życia ludzkiego. Jednym z głównych niebezpieczeństw występujących na danym terenie jest zawężenie pasa jezdni w rejonie przepustu, spowodowane występowaniem zjawisk osuwiskowych, podmywaniem konstrukcji przez wody opadowe i obrywaniem krawędzi drogi. Ponadto liczne ubytki i nieregularny profil drogi, zarówno podłużny jak i poprzeczny, stwarzają utrudnienia dla poruszających się pojazdów i pieszych oraz stwarzają złe warunki odwodnieniowe drogi (brak odpowiedniego odprowadzenia wody opadowej i liczne zastoiska wody). Odwodnienie drogi odbywa się poprzez spadki podłużne i poprzeczne do istniejącego rowu odwadniającego oraz na pobliskie tereny. Niniejsze zadanie ma na celu dokonanie niezbędnych napraw związanych z udrożnieniem przepustu, zabezpieczeniem skarpy drogi oraz poprawą warunków bezpieczeństwa ruchu w rejonie przepustu poprzez zmianę geometrii i konstrukcji drogi. W sąsiedztwie inwestycji występują głównie niska zabudowa mieszkaniowa i gospodarcza, pola uprawne, tereny zadrzewione i zakrzewione oraz tereny niezagospodarowane Stan projektowy: Głównym zadaniem inwestycji jest poprawa bezpieczeństwa i komfortu uczestników ruchu drogowego poprzez przebudowę przepustu, likwidację zawężenia jezdni, zabezpieczanie i umocnienie stromej skarpy terenu oraz budowę chodnika wraz z kanalizacją deszczową. Zakres robót dotyczy: • konstrukcyjnego zabezpieczenia drogi polegającego na wykonaniu konstrukcji oporowej po prawej stronie drogi powiatowej na odcinku 31,50 m tj. od km 2+046.80 do km 2+078.30 składającej się z pali wierconych pionowych o średnicy 500mm, długości 15,00 m z mikropalami kotwiącymi o średnicy 200 mm, długości 15,00 m zwieńczone oczepem żelbetowym 60x80 cm, • odbudowy skarpy poprzez usunięcie gruntów koluwialnych i słabych ze skarpy, wykonanie nasypu z gruntu przepuszczalnego 0/31,5 mm oraz zabezpieczenia powierzchniowego z narzutu kamiennego na podbudowie betonowej. • odbudowy drogi na o długości 56 m, w km 2+037 – 2+093 wraz z 46 metrowym chodnikiem po południowej-lewej stronie drogi. Parametry projektowe: • Droga powiatowa, • Klasa drogi: Z, • Kategoria ruchu: KR3, • Prędkość projektowa: 40 km/h, • Szerokość podstawowa pasa ruchu: 3,00 m, • Szerokość podstawowa jezdni: 6,00 m, • Szerokość chodnika: 2,00 m, • Szerokość pobocza: 1,00 m/1,60 m (przy barierze ochronnej). W miejscu zniszczonego przepustu zaprojektowano przepust o średnicy 80 cm z rur PEHD. Całkowita długość przepustu wynosi 12,60 m (7,00 m – przewód pod drogą, 5,60 m – przewód za studnią wpadową nr 4). Przepusty będą układane ze spadkiem 2%. Przy wlocie oraz wylocie przepustu zlokalizowanego pod drogą zostaną wykonane studnie wpadowe. Natomiast na wylocie z przepustu, za studnią wpadową zastosowano nieckę wypadową żelbetową z upustem. Odwodnienie będzie odbywało się poprzez spływ powierzchniowy wód opadowych. Zaprojektowane spadki podłużne i poprzeczne zapewniają sprawne odprowadzenie wody do projektowanych wpustów kanalizacji deszczowej poprzez ściek z obniżonych dwóch rzędów betonowej kostki brukowej. Łącznie w zakresie odcinka nr I planuje się: • budowę chodnika o długości 46 m, strona lewa, • przebudować jezdnię drogi na długości 56 m, • wyposażyć jezdnię w ulepszone pobocza o szerokości 1 m o łącznej długości 66 m; strona lewa 10 m, strona prawa 56 m. Szczegółowy opis zadania 1 stanowi dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik D do SIWZ. Zadania 2 – zgodnie z decyzją nr 2/2017 o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej Przedmiotem zadania jest: „Rozbudowa drogi powiatowej 2071K klasy „Z” w km 3+ 063 - 4+042,66 w miejscowościach Łąkta Górna i Kierlikówka wraz z przebudową infrastruktury technicznej: sieci gazowej, budową sieci drenażowej, kanalizacji deszczowej oraz przebudową skrzyżowania” Stan istniejący: Przedmiotowa droga powiatowa nr 2071K przebiega przez miejscowości Łąkta Dolna, Kierlikówka i znajduje się na terenie zabudowanym, charakteryzującym się zabudową niską, mieszkalną, zagrodową. Jezdnia wykonana jest z nawierzchni asfaltowej i posiada szerokość ok. 5.50m. Jezdnia ograniczona jest poboczami gruntowymi oraz nawierzchnią z betonu i kostki betonowej w obrębie istniejących zjazdów. Na całej swojej długości droga nie posiada chodników, przystanki autobusowe nie są wyposażone w perony. Odwodnienie realizowane jest poprzez spadki podłużne i poprzeczne jezdni. Woda odprowadzana jest do istniejących rowów przydrożnych. Między km 3+775 a km 3+864 w układzie drogi znajdują się dwa ostre zakręty, które negatywnie wpływają na bezpieczeństwo ruchu drogowego. Stan docelowy: Dla rozbudowywanego odcinka drogi przyjęto parametry techniczne jak niżej: klasa techniczna drogi – Z kategoria ruchu – KR3 obciążenie nawierzchni – 100kN/oś prędkość projektowa – 40 km/h szerokość jezdni – 6.00 m pochylenie poprzeczne jezdni – 2.00% szerokość chodnika – 2.28-2.50m pochylenie poprzeczne chodnika – 2.00% szerokość peronu – 2.00m szerokość poboczy – 1.00m Rozbudowa drogi powiatowej ma na celu poprawienie bezpieczeństwa oraz warunków ruchu poprzez rozbudowę jezdni, przebudowę pobocza gruntowego, przebudowę zjazdów, budowę systemu odwodnienia drogowego, budowę chodnika. Rozbudowę drogi od km 3+691.63 do km 4+042.66 polegać będzie na poprowadzeniu drogi nowym śladem w celu likwidacji ostrych zakrętów w km 3+775 - 3+864, wykonaniu nowych warstw konstrukcyjnych drogi. Jezdnia o szerokości 6.00 m posiadać będzie nawierzchnię z betonu asfaltowego. Zostanie ograniczona ściekiem przykrawężnikowym z kostki betonowej oraz poboczem gruntowym utwardzonym destruktem asfaltowym o szerokości 1,00m wzdłuż lewej krawędzi jezdni. Wzdłuż prawej krawędzi ściekiem przykrawężnikowym z kostki betonowej. Na łukach zaprojektowano poszerzenia jezdni do szerokości 6.30m. Zmiana szerokości jezdni realizowana jest poprzez proste przejściowe o dł. 25.00m. Wzdłuż lewej krawędzi jezdni zaprojektowano chodnik od km 3+691.63 do km 4+042.66, wzdłuż prawej krawędzi jezdni zaprojektowano chodnik od km 3+942.67 do km 3+971.87. Chodnik o szerokości od 2.28 do 2,50m i spadku poprzecznym równym 2% posiadać będzie nawierzchnię z kostki betonowej. Po prawej stronie ograniczony będzie i krawężnikiem betonowym natomiast od strony lewej obrzeżem betonowym. Za chodnikiem przewidziano opaskę gruntową szerokości 0.50m. Pobocza drogi zaprojektowano z destruktu asfaltowego skropionego emulsją o szerokości 1.00 m i spadku poprzecznym od 6% do 8%. W ramach tej inwestycji zaplanowano: • 1 peron przystankowy od km 3+695.06 do km 3+704,13strona prawa, nawierzchnia o szerokości 2.00m i spadku poprzecznym równym 2% w kierunku jezdni, zostanie wykonana z kostki betonowej, • budowę kanalizacji deszczowej na drodze powiatowej nr 2071K. Wody opadowe z przebudowywanej drogi oraz terenów przyległych zostaną ujęte w zamknięty system kanalizacji deszczowej ze studzienkami ściekowymi częściowo zlokalizowanymi w jezdni. Wszystkie projektowane kanały deszczowe odprowadzać będą wody opadowe w systemie grawitacyjnym zgodnie z kierunkiem spływu do projektowanej kanalizacji deszczowej. • budowę wyniesionej tarczy przejścia dla pieszych od km 3+942.67 do km 3+949.87. Posiadać ona będzie nawierzchnię z kostki betonowej wibroprasowanej o spadku poprzecznym równym 2%. • budowę 2 zatok postojowych od km 3+905.18 do km 3+931.70 wzdłuż lewej krawędzi jezdni oraz od km 3+949.87 do km 3+981.81 wzdłuż prawej krawędzi jezdni. Łącznie w zakresie odcinka nr II planuje się: • budowę chodników o łącznej długości 388 m; strona lewa 358 m, strona prawa 30 m, • przebudowę jezdni drogi na długości 351 m, • wybudować 1 perony przystankowy, 2 zatoki postojowe autobusowe z peronami, • wybudować 1 wyniesione przejście dla pieszych z oznakowaniem aktywnym, • wyposażyć jezdnię w ulepszone pobocza o szerokości 1 m o łącznej długości 323 m, • przebudować 1 skrzyżowanie drogi powiatowej z dwoma drogami gminnymi. Szczegółowy opis zadania stanowi dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik nr E do SIWZ. Zadanie 3 - realizowane z decyzja pozwolenia na budowę 602/2017 z dnia 13.09.2017 Przedmiotem zadania jest: „Przebudowa skrzyżowania dróg powiatowych nr 1619K i nr 2071K oraz budowa chodnika wzdłuż drogi powiatowej nr 2071K w m. Tarnawa wraz z odwodnieniem i oświetleniem. Zakres inwestycji na odcinku nr III dotyczy rozbudowy drogi powiatowej nr 2071K Łąkta Górna – Łapanów w miejscowości Tarnawa, w Gminie Łapanów i dotyczy przebudowy skrzyżowania drogi powiatowej nr 2071K z drogą powiatową nr 1619K wraz z budową chodnika przy drodze 2071K, w km 10+093 – 10+283 wg kilometrażu drogi 2071K. Przebudowa skrzyżowania dróg powiatowych zakłada zastąpienie istniejącego – klasycznego skrzyżowania, skrzyżowaniem w formie ronda oraz budowę chodników dla pieszych wokół tarczy ronda. Stan istniejący: Istniejące skrzyżowanie jest skrzyżowaniem o trzech wlotach, z trójkątną wyspą. Krzyżujące się drogi powiatowe: nr 1619 K Tarnawa – Stare Rybie i nr 2071 K Łąkta Górna – Łapanów mają nawierzchnię bitumiczną o szerokości 4,90 m i 6,00 m. Wzdłuż drogi nr 1619 K po prawej stronie biegnie chodnik szerokości 1,50 m. Przy drodze nr 2071 K wzdłuż szkoły po prawej stronie za rowem biegnie chodnik szerokości 1,50 m. Istniejące uzbrojenie stanowią: linie elektroenergetyczne, linie teletechniczne, gazociągi, wodociągi oraz kanalizacja opadowa i sanitarna. W granicach opracowania nie występują skrzyżowania z innymi drogami, jednakże występują zjazdy indywidualne. Stan docelowy: Na skrzyżowaniu dróg powiatowych nr 1619 K Tarnawa – Stare Rybie i nr 2071 K Łąkta Górna – Łapanów zaprojektowano rondo o trzech wlotach. Średnica zewnętrzna – 22 m, pas ruchu – 5,00 m, pierścień wewnętrzny – 12,00 m. Łuki wyokrąglające wloty i wyloty: R=10 m. Wlot drogi nr 1619 K i drogi nr 2071 K od strony Łapanowa skanalizowano wysepką równoległą dł. 6 m, szer. 1,00 m. Wlot drogi nr 2071 K od strony Łąkty Górnej skanalizowano wysepką równoległą dł. 10,5 m, szer. 2,50 m z azylem dla pieszych długości 4,00 m. Wokół ronda zaprojektowano chodniki szer. 2,20 m. Oś drogi nr 2071 K wyokrąglona została łukami o promieniach: R=40 i R=100. Oś drogi nr 1619 K na włączeniu do ronda wyokrąglona jest łukiem R=30. Przy drodze nr 2071 K w miejscu istniejącej zatoki autobusowej, która zostanie rozebrana, zaprojektowano nową zatokę o szerokości 3,00 m, z peronem szerokości 2,20 m i długości 20,00 m, ze skosem wjazdowym 1: 8 długości 24,00 m i skosem wyjazdowym 1: 4 o długości 12,00 m. Krawężniki wyokrąglono łukami o promieniu R=30 m. Wiata przystankowa zostanie ustawiona na wybrukowanym peronie. Kolektory kanalizacji opadowej projektuje się z rur kanalizacyjnych kielichowych PCV łączonych na uszczelki gumowe średnicy DN400 mm i DN600 mm, (SN 8 kN/m2), przykanaliki od studzienek wodościekowych zaprojektowano z rur DN 200 mm. Wpusty wodościekowe żeliwne wpuszczone w krawężnik, z częścią osadnikową. Projekt obejmuje zagadnienia związanie z oświetleniem skrzyżowania /ronda/ oraz przejść dla pieszych z przyłączeniem oświetlenia do sieci dystrybucyjnej Przedsiębiorstwa Energetycznego. Przyjęto następujące parametry projektowe: Parametry geometryczne przyjęto zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. - prędkość projektowa Vp=50 km/h, na rondzie Vp=30 km/h - klasa dróg Z - obciążenie 115 kN/oś - kategoria ruchu KR3 - szerokość pasa ruchu 3,00 m - szerokość chodnika 1,50 m, 2,20 m, 2,50 m - pochylenia podłużne niwelety od 0,4% do 3,1% - jezdnie - nawierzchnia bitumiczna - wyspa przejezdna - nawierzchnia z kostki kamiennej, granitowej - średnica ronda 22 m - szerokość jezdni na rondzie 5,00 m - średnica wyspy 12,00 m - nawierzchnia chodników i zjazdów – z kostki brukowej betonowej Zatoka autobusowa: - nawierzchnia z kostki brukowej betonowej na podbudowie z betonu cementowego - szerokość zatoki 3,00 m - skos wjazdowy 1: 8, skos wyjazdowy 1:4 - promienie wyokrąglające R=30 Łącznie w zakresie odcinka nr III planuje się: • budowę chodników o długości 279 m; strona lewa 198 m, strona prawa 81 m, • przebudować drogę na długości 190 m, • wybudować 1 zatokę autobusową, • wybudować 1 wyniesione przejście dla pieszych, i 1 próg zwalniający • wyposażyć jezdnię w ulepszone pobocza o szerokości 1 m o łącznej długości 27 m, • przebudować 1 klasyczne skrzyżowania dróg powiatowych na skrzyżowanie typu rondo. Szczegółowy opis zadania stanowi dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik nr F do SIWZ. 3.3 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: 1. Wzór umowy –załącznik B 2. Przedmiar robót - załącznik C do SIWZ 3. Dokumentacja projektowa załącznik D, E, F, 4. Pozwolenie na budowę nr 398/2017 z dnia 16.06.2017, 602/2017 Z dnia 13.09.2017 5. Decyzją nr 2/2017 o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej 6. Kosztorys ofertowy zał. A.1 7. Uzupełnienie STWIOR 3.4 Nawierzchnie bitumiczne należy wykonać dla kategorii ruchu KR3 z betonu asfaltowego. Warstwę ścieralną należy wykonać z masy AC 11S. Na wszystkich odcinkach należy wykonać nawierzchnię bitumiczne dla kategorii KR3 z betonu asfaltowego AC 11S. 3.5 Zamawiający dopuszcza zastosowanie rur PP, które spełnią wymagania dokumentacji projektowej i oczekiwania Zamawiającego sprecyzowane w dokumentacji przetargowej. W przypadku oferowania materiałów równoważnych Wykonawca zobowiązany jest uzyskać ich akceptację Zamawiającego po przedstawieniu dowodów (np. dokumenty, karty techniczne itp.) potwierdzający ich zgodność z materiałami wymienionymi w dokumentacji projektowej. 3.6 Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych/zamiennych konstrukcji, które spełnią wymagania techniczne i oczekiwania Zamawiającego sprecyzowane w zamieszczonej dokumentacji technicznej. W przypadku oferowania materiałów lub rozwiązań równoważnych, Wykonawca zobowiązany jest uzyskać akceptację Zamawiającego po przedstawieniu dowodów (np. dokumenty, karty techniczne itp.) potwierdzających ich zgodność z materiałami wymienionymi w dokumentacji technicznej
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 10.1 Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 10 000,00 zł. 10.2 Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 6.5. SIWZ: 1) ppkt 1 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości 2. Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt 6.5. ppkt. 1-3 SIWZ. 3. Do oferty wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym przez zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu i w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr A2 do SIWZ. 4. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 8.1. SIWZ. 5.8.21 Wymagane dokumenty i oświadczenia, które należy złożyć wraz z ofertą: a) Wypełniony formularz oferty - załącznik A do SIWZ, b) Pełnomocnictwo, jeżeli dotyczy w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. c) Kosztorys ofertowy – załącznik A1 d) Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie ( zgodnie z pkt. 8.1,8.2,8.3 SIWZ) - Załącznik nr A2 do SIWZ. e) Zobowiązanie podmiotów trzecich, jeżeli dotyczy – załącznik nr A4 f) Dowód wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach