Przetargi.pl
Rozbudowa drogi powiatowej nr 1815C Jabłonowo Pomorskie – Górale – Konojady na odcinku ul. Główna i Kolejowa Etap I i ul. Gen. Sikorskiego Etap II

Zarząd Dróg Powiatowych w Brodnicy ogłasza przetarg

  • Adres: 87300 Brodnica, Karbowo ul. Wczasowa
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 564 982 859 , fax. 564 934 031
  • Data zamieszczenia: 2018-12-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Brodnicy
    Karbowo ul. Wczasowa 46
    87300 Brodnica, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 564 982 859, fax. 564 934 031
    REGON: 34075029000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://zdp-brodnica.bip.net.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa drogi powiatowej nr 1815C Jabłonowo Pomorskie – Górale – Konojady na odcinku ul. Główna i Kolejowa Etap I i ul. Gen. Sikorskiego Etap II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa drogi powiatowej nr 1815C Jabłonowo Pomorskie – Górale – Konojady na odcinku ul. Główna i Kolejowa Etap I i ul. Gen. Sikorskiego Etap II od km 0 + 000 do km 1+ 679, dł. 1,679 km, Etap 1 - ul. Główna i ul. Kolejowa – od skrzyżowania z DW 543 do skrzyżowania z ul. Sikorskiego – dł. 0,930 km. Etap 2 - ul. Sikorskiego – dł. 0,749 km. Podział na etapy wynika z oddzielnych opracowań projektowych. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych w ciągu drogi powiatowej nr 1815C w branży drogowej, sanitarnej, elektrycznej, telekomunikacyjnej, polegających na: a) rozbudowie jezdni głównej o nawierzchni asfaltobetonowej ; b) rozbudowie skrzyżowań o nawierzchni asfaltobetonowej; c) rozbudowie chodników z kostki betonowej; d) rozbudowie zjazdów na posesje z kostki betonowej; e) rozbudowie parkingów z kostki betonowej; f) rozbudowie zatoki autobusowej z kostki betonowej; g) rozbudowie kanalizacji deszczowej podłączonej do istniejącej sieci miejskiej; h) rozbudowie kanalizacji sanitarnej podłączonej do istniejącej sieci miejskiej; i) rozbudowie oświetlenia ulicznego; j) przebudowie kolizji z sieciami teletechnicznymi; k) wykonaniu oznakowania i montażu urządzeń bezpieczeństwa ruchu; l) zagospodarowaniu zieleni miejskiej. 3. W ramach zadania prowadzone będą m. in. następujące rodzaje robót: 1) roboty przygotowawcze - roboty pomiarowe, stała obsługa geodezyjna w trakcie budowy, pomiar geodezyjny powykonawczy; 2) mechaniczna wycinka drzew i krzewów z wywozem na miejsce wskazane przez inwestora oraz usunięciem karp i uporządkowaniem terenu po wycince; Uwaga!!! - Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wycinki drzew zgodnie z projektem zagospodarowania terenu. Uzyskane z wycinki drewno stanowi własność Zamawiającego. W związku z powyższym należy przewieźć je na plac składowy ZDP w Brodnicy Karbowo 46 87-300 Brodnica. 3) roboty rozbiórkowe – frezowanie nawierzchni bitumicznych, rozbiórki zjazdów i chodników, rozbiórka podbudowy z bruku kamiennego i kruszywa z wywozem i segregacją na plac składowy Zamawiającego tj. baza ZDP, Karbowo, ul. Wczasowa 46, 87-300 Brodnica. Uwaga!!! - Wszystkie materiały z rozbiórki m. in. frezowina, kostka betonowa, gruz z kostki, krawężników, obrzeży, bruk kamienny, beton z podbudowy stanowią własność Zamawiającego. Materiał z rozbiórki należy dostarczyć za pokwitowaniem ilości i asortymentu na plac składowy do Zamawiającego tj. baza ZDP, Karbowo, ul. Wczasowa 46, 87-300 Brodnica. W przypadku kostki betonowej materiał należy spaletować i zabezpieczyć przed rozkompletowaniem z palety. - Koszty związane ze składowaniem, załadunkiem, transportem i rozładunkiem tych materiałów ponosi Wykonawca i należy uwzględnić je w ofercie. 4) roboty ziemne koparkami podsiębiernymi wraz z transportem urobku samochodami samowyładowczymi; 5) roboty związane z rozbudową sieci kanalizacji deszczowej, sanitarnej i wodociągowej; 6) roboty związane z przebudową kolizji z sieciami telekomunikacyjnymi; 7) roboty instalacyjne oświetlenia ulicznego; Uwaga!!! Z zakresu dokumentacji technicznej branży elektrycznej niniejszego zamówienia Zamawiający wyłącza przebudowę kolizji elektrycznych określonych w dokumentacji Etapu I i II. Nie należy wyceniać tych prac w ofercie. 8) roboty brukarskie związane z rozbudową parkingów, zjazdów, zatok i chodników; 9) roboty bitumiczne na jezdniach ulic; 10) instalowania urządzeń bezpieczeństwa ruchu (barier chodnikowych, słupków przeszkodowych) oraz oznakowania pionowego; 11) roboty wykończeniowe związane z wykonaniem zieleni miejskiej – humusowanie terenu, wykonanie trawników w terenie płaskim, sadzenie drzew i krzewów liściastych; 12) wykonanie oznakowania cienkowarstwowego poziomego przez malowanie linii i symboli farbą; 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja techniczna, przedmiary poszczególnych robót i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, stanowiące załączniki do niniejszej SIWZ. (Uwaga! Przedmiary robót stanowi tylko podstawę informacyjną zgodnie z zapisami rozdziału XIII opis sposobu obliczenia ceny) 5. Wszystkie wskazane w dokumentacji SIWZ znaki towarowe, nazwy lub pochodzenie należy rozumieć jako przykładowe i rozpatrywać łącznie z wyrazem /równoważny/ pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. 6. Zaleca się, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej terenu realizacji przedmiotu zamówienia w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazywanych w ramach przedmiotowego postępowania. 7. Wymagania dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia (art. 29 ust. 3a ustawy pzp). Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób kierujących budową i osób wykonujących wszystkie prace fizyczne związane z wykonywaniem wszystkich robót objętych zamówieniem, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 917 z późn. zm.), tj. czynności wskazanych w przedmiarach robót. 8. Wymagany minimalny okres gwarancji na przedmiot zamówienia wynosi - 60 miesięcy. Okres rękojmi jest równy okresowi gwarancji. Okres gwarancji jest jednym z kryteriów oceny ofert w niniejszym postępowaniu. Zgodnie z własnym wyborem Wykonawca ma możliwość wydłużenia okresu gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia na zasadach wynikających z niniejszej SIWZ, wówczas oferta otrzyma dodatkowe punkty w ocenie ofert.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 1,5 % wartości zamówienia, co daje kwotę w zaokrągleniu: 120 000,00 zł słownie: sto dwadzieścia tysięcy złotych 00/100. 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w formach dopuszczonych art. 45 ust. 6 ustawy Pzp w zależności od wyboru wykonawcy. Formy wniesienia wadium: • w pieniądzu, wpłacone przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BS O/Brodnica 14 9484 1150 2200 0001 6598 0059 z adnotacją Wadium na: „Rozbudowa drogi powiatowej nr 1815C Jabłonowo Pomorskie – Górale – Konojady na odcinku ul. Główna i Kolejowa Etap I i ul. Gen. Sikorskiego Etap II” Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu. • poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; • gwarancjach bankowych; • gwarancjach ubezpieczeniowych; • poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r., poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ, 2. Zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (jeżeli dotyczy) na formularzu stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ, 3. Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy), 4. Potwierdzenie wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach