Przetargi.pl
Rozbudowa drogi powiatowej Nr 1805K ul. Graniczna w Zatorze

Powiat Oświęcimski - Starostwo Powiatowe w Oświęcimiu ogłasza przetarg

  • Adres: 32-602 Oświęcim, ul. Wyspiańskiego
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. (033) 8449600 , fax. (033) 8449619
  • Data zamieszczenia: 2018-04-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Oświęcimski - Starostwo Powiatowe w Oświęcimiu
    ul. Wyspiańskiego 10
    32-602 Oświęcim, woj. małopolskie
    tel. (033) 8449600, fax. (033) 8449619
    REGON: 7218165203113
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat.oswiecim.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa drogi powiatowej Nr 1805K ul. Graniczna w Zatorze
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Rozbudowa drogi powiatowej Nr 1805K ul. Graniczna w Zatorze”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają odpowiednio załączniki do SIWZ tj.: a) dokumentacja projektowa z uzgodnieniami, b) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (ST), c) przedmiary robot. Zamawiający informuje, że posiada decyzję Nr 2/17 z dnia 25.08.2017 r. o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej sprostowaną postanowieniem z dnia 14.09.2017 r. znak WAB.6747.4.2017. Załączniki do decyzji nr 2/17 z dnia 25.08.2017 r.: - zał. nr 1 - mapa z proponowanym przebiegiem drogi, - zał. nr 1a – mapa z proponowanym przebiegiem drogi- zmiana trasy kanalizacji deszczowej, - zał. nr 2 – mapy z projektami podziału nieruchomości, - zał. nr 3 – projekt budowlany, - zał. nr 3a – projekt budowlany - zmiana trasy kanalizacji deszczowej. Po rozpatrzeniu odwołania od powyższej decyzji, Wojewoda Małopolski w dniu 18.12.2017 r. wydał decyzję WI-IX.7821.1.20.2017, która wprowadziła zmiany w decyzji 2/17 z dnia 25.08.2017 r. Załączniki do decyzji WI-IX.7821.1.20.2017 z dnia 18.12.2017 r.: - zał. nr 1z – mapa z proponowanym przebiegiem drogi, - zał. nr 2 z – mapa z projektem podziału nieruchomości, - zał. 3z/1 – uzupełnienie do opisu proj. zagospodarowania, - zał. 3z/2 – projekt zagospodarowania. Warunki realizacji robót określają odpowiednio: wzór umowy oraz ST stanowiące załączniki do SIWZ. Wykonawca jest zobowiązany: • wprowadzić czasową organizację ruchu na podstawie projektu organizacji ruchu, który zostanie wykonany przez Zamawiającego, a następnie, odpowiednio wcześniej powiadomić Starostwo Powiatowe w Oświęcimiu, Gminę Zator, właściwą Komendę Powiatową Policji, właściwe służby ratownicze - Państwową Straż Pożarną oraz Pogotowie Ratunkowe, właściwych przewoźników obsługujących trasę zlokalizowaną w obrębie planowanej inwestycji i inne instytucje zgodnie z projektem organizacji ruchu. Ponadto Wykonawca jest zobowiązany podać informację o zmianie organizacji ruchu do publicznej wiadomości poprzez środki masowego przekazu (lokalne serwisy internetowe, prasa), • wszelkie koszty związane z wprowadzeniem czasowej organizacji ruchu ponosi Wykonawca, • w trakcie prowadzenia robót zorganizować dojścia i dojazdy do nieruchomości znajdujących się w obszarze prowadzonych robót, • prowadzić roboty z uwzględnieniem wszelkich uzgodnień z administratorami sieci i urządzeń przebudowywanych oraz istniejących w obszarze prowadzonych robót i uzyskać protokoły odbioru technicznego wykonanych robót, • elementy uzbrojenia podziemnego należy zlokalizować za pomocą przekopów kontrolnych i w razie konieczności zabezpieczyć zgodnie z wymaganiami określonymi w uzgodnieniach branżowych oraz dokonać regulacji wysokościowej pokryw tych urządzeń. • wykonawca zapewni na własny koszt i odpowiedzialność odpowiednio: składowanie, transport, utylizację: materiałów pochodzących z rozbiórek, demontaży, wycinek oraz odpadów, • materiały (które nie zostaną ponownie wykorzystane w ramach przedmiotowych robót) pochodzące z rozbiórek, demontaży, wycinek, Wykonawca zagospodaruje we własnym zakresie. W związku z powyższym należy to wziąć pod uwagę, określając cenę oferty. • zapewnić sprawowanie kierownictwa budowy i robót przez osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje zawodowe i uprawnienia do prowadzenia prac, w poszczególnych specjalnościach zgodnych z przedmiotem zamówienia. Za koordynację robót branżowych w tym wykonywanych przez podwykonawców i prowadzenie dokumentacji budowy odpowiada kierownik budowy, • wykonawca jest zobowiązany realizować inwestycję zgodnie ze wszystkimi warunkami wynikającymi z decyzji Nr 2/17 z dnia 25.08.2017 r. o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej sprostowanej postanowieniem z dnia 14.09.2017r znak WAB.6747.4.2017 oraz decyzji znak WI-IX.7821.1.20.2017 z dnia 18.12.2017 r., w tym warunkami wynikającymi z potrzeb ochrony środowiska, ochrony interesów osób trzecich. UWAGA: Wykonawca jest zobowiązany do ułożenia (wykonania) warstwy ścieralnej całą szerokością bez szwu technologicznego. UWAGA: Przekazanie 1 części placu budowy, określonego w załącznikach nr f) (f-1 i f-2) (od km 0+706,46 do km 2+190,00) do umowy – w terminie do 7 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy. Przekazanie 2 części placu budowy, określonego w załączniku nr g) (od km 0+034,01 do km 0+706,46) do umowy w terminie nie późniejszym niż do dnia 25 października 2018 r. Jeżeli dokumentacja projektowa, ST lub przedmiary robót wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 Pzp, dopuszcza składanie „produktów” równoważnych. Wszelkie „produkty” pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis dotyczący minimalnych wymagań parametrów jakościowych, zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, na stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak więc posługiwanie się nazwami producentów produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, przy opisie przedmiotu zamówienia, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Będą one podlegały ocenie autora dokumentacji projektowej, który sporządzi stosowną opinię. Opinia ta będzie podstawą do podjęcia decyzji o akceptacji „równoważników” lub odrzuceniu oferty z powodu ich „nierównoważności”. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca lub podwykonawca(y) zatrudniali na podstawie umowy o pracę wszystkie osoby, które będą (podczas realizacji zamówienia) wykonywać czynności o charakterze robót fizycznych - zgodnie z dokumentacją projektową, tj.: roboty w zakresie budowy dróg, w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych, budowy i przebudowy sieci telekomunikacyjnych, roboty rozbiórkowe, w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne, w zakresie dróg dojazdowych, instalowania oznakowania drogowego, wykonywanie oznakowania drogowego, w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej, usługi wycinania drzew, sadzenie drzew, w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych, w zakresie ścieżek rowerowych, w zakresie układania chodników i asfaltowania, usługi w zakresie trawników, instalacyjne roboty elektrotechniczne, instalacje zasilania elektrycznego. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a Pzp, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a Pzp, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań: zawarto we wzorze umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45230000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przed upływem terminu składania ofert zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 100.000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych). 2. Wadium może być wnoszone:  przelewem – wpłacane na rachunek Starostwa Powiatowego w Oświęcimiu prowadzony przez ABS Bank Spółdzielczy, Andrychów ul. Krakowska 112; nr 43 8110 1023 2003 0312 0001 0037 z dopiskiem wadium – „SZP.272.5.2018 i nazwą Wykonawcy” - tak, aby przed upływem terminu składania ofert wadium znajdowało się na ww. rachunku.  w poręczeniach bankowych, poręczeniach pieniężnych spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych lub poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości – składane w oryginale w Starostwie Powiatowym w Oświęcimiu, ul. Wyspiańskiego 10, Wydział Finansowy - pok. 220, II piętro, za potwierdzeniem przyjęcia przed upływem terminu składania ofert lub załączone do oferty (tj. w kopercie z ofertą, w takim przypadku zamawiający przekaże oryginał dokumentu stanowiącego wadium do Wydziału Finansowego). 3. Wadium wnoszone w formie gwarancji i poręczeń musi spełniać następujące wymogi:  być wystawione na Powiat Oświęcimski - Starostwo Powiatowe w Oświęcimiu (32-602 Oświęcim, ul. St. Wyspiańskiego 10),  zawierać w swojej treści oświadczenie gwaranta (poręczyciela), w którym zobowiązuje się on do bezwarunkowej wypłaty kwoty wadium na pierwsze żądanie zamawiającego zawierające oświadczenie, iż zaszła jedna z przesłanek wymienionych w art. 46 ust. 4a i 5 Pzp,  okres ważności wadium nie może być krótszy niż okres związania ofertą. 4. Zamawiający zwróci wadium w sposób odpowiadający formie wnoszenia w przypadkach wymienionych w art. 46 ust 1, 1a, 2 oraz 4 Pzp. Zamawiający zatrzyma wadium w przypadku, gdy zajdzie jedna z okoliczności wymienionych w art. 46 ust. 4a lub 5 Pzp. 5. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępniania zasobów niezbędnych do realizacji zamówienia, jeżeli wykonawca, wskazując spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp, polegał będzie na zasobach tych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach