Przetargi.pl
„Rozbudowa drogi powiatowej nr 1026C relacji Wielkie Gacno - Rudzki Most na odcinku Cekcyn - Rudzki Most od km 13+458,63 do km 16+900”

Zarząd Dróg Powiatowych w Tucholi ogłasza przetarg

  • Adres: 89-500 Tuchola, Przemysłowa 6
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 5590112 , fax. 52 5590112
  • Data zamieszczenia: 2024-02-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Tucholi
    Przemysłowa 6
    89-500 Tuchola, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 5590112, fax. 52 5590112
    REGON: 092361628
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://zdp-tuchola.lo.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Rozbudowa drogi powiatowej nr 1026C relacji Wielkie Gacno - Rudzki Most na odcinku Cekcyn - Rudzki Most od km 13+458,63 do km 16+900”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa drogi powiatowej nr 1026C relacji Wielkie Gacno - Rudzki Most na odcinku Cekcyn - Rudzki Most od km 13+458,63 do km 16+9001. Długość odcinka objętego inwestycją 3,441 km. 2. Zamówienie jest dofinansowane ze środków Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg.3. Zakres robót obejmuje w szczególności (w zakresie objętym niniejszym zamówieniem do wykonania jest branża drogowa oraz elektryczna ):1) odtworzenie trasy drogi,2) wycinkę zieleni,3) roboty rozbiórkowe, 4) wykonanie robót ziemnych,5) zabezpieczenie przewodów energetycznych, 6) wykonanie podbudowy, 7) wykonanie przebudowy nawierzchni jezdni,8) przebudowę zjazdów,9) elementy BRD, 10) przebudowę sieci elektrycznej.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej zatwierdzonej decyzją o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej stanowiącej Załącznik nr 8 do SWZ, przedmiarze robót stanowiącym Załącznik nr 10 do SWZ, a także w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, stanowiących Załącznik nr 9 do SWZ.3. Wykonawca bez dodatkowego wynagrodzenia zobowiązuje się do:1) wykonania wszelkich robót przygotowawczych, w tym robót porządkowych, organizacji i utrzymania placu budowy, wykonania przyłącza energetycznego dla potrzeb terenu budowy oraz ponoszenia kosztów ich zużycia,2) oznakowania i zabezpieczenia terenu budowy,3) poniesienia wszystkich kosztów badań, ekspertyz i opinii koniecznych do oceny jakości robót oraz prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia,4) poniesienia kosztów związanych z odbiorami wykonanych robót,5) przetworzenia materiałów z rozbiórki poprzez przekruszenie materiału do frakcji 0-63 wraz z uzyskaniem orzeczenia o jakości kruszywa, przewiezienia pełnowartościowego gruzu do Zarządu Dróg Powiatowych w Tucholi – ul. Przemysłowa 6 (materiały z rozbiórki tj. elementy betonowe, podbudowy z kruszywa oraz betonowe nawierzchnie bitumiczne są własnością Zamawiającego), oraz utylizacji pozostałych elementów z rozbiórki; 6) wykonania projektu organizacji ruchu na czas wykonywania robót przed wejściem na plac budowy,7) w przypadku uszkodzenia urządzeń bądź ich części (m. in. sieci wodno-kanalizacyjnej, elektrycznej, elektrotechnicznej, urządzeń melioracyjnych oraz dróg gminnych) w toku realizacji przedmiotu zamówienia – naprawienia ich i doprowadzenie do stanu pierwotnego,8) pokrycia kosztów ewentualnych odszkodowań za wejście na grunty i zniszczenie plonów,9) pokrycia ewentualnych kosztów demontażu, montażu bądź naprawy ogrodzeń posesji oraz innych uszkodzeń obiektów istniejących i elementów zagospodarowania terenu,10) pokrycia kosztów odtworzenia nawierzchni dróg,11) wykonania badań, prób i itp., jak również do dokonania odkrywek w przypadku nie zgłoszenia robót do odbioru ulegających zakryciu lub zanikających,12) zapewnienia dozoru, a także właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy,13) zapewnienia i pokrycia kosztów obsługi geodezyjnej, w tym wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej w 2 egz., 14) utrzymania terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwania na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów i śmieci,15) uporządkowania terenu budowy po zakończeniu robót i przekazanie go Zamawiającemu najpóźniej do dnia odbioru końcowego,16) umieszczenia na terenie inwestycji 1 szt. tablicy informacyjnej o źródle finansowania z Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg zgodnie z aktualnym Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 7 maja 2021 r. w sprawie określenia działań informacyjnych podejmowanych przez podmioty realizujące zadania finansowane lub dofinansowane z budżetu państwa lub z państwowych funduszy celowych w miejscu i o treści uzgodnionej z Zamawiającym.4. Wykonawca zobowiązuje się do zrealizowania wszystkich robót zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i wiedzy technicznej, obowiązującymi normami oraz dokumentacją projektową, umową i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji umowy.5. Zastosowane materiały i urządzenia winny odpowiadać deklaracjom zgodności z Polskimi Normami, atestami i aprobatami technicznymi. Podane w niniejszej SWZ, w dokumentacji projektowej, przedmiarze robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót nazwy własne (pochodzenie, producent, itd.) mają jedynie charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów, produktów, urządzeń czy wyposażenia. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. Jeśli zostały użyte ww. wskazania należy traktować je, jako propozycję i towarzyszy im zapis „lub równoważny”. Produkt równoważny to taki, który ma te same cechy funkcjonalne, co wskazany w dokumentacji konkretny z nazwy lub pochodzenia produkt. Jego jakość nie może być gorsza od jakości określonego w specyfikacji i dokumentacji budowlanej produktu oraz powinien mieć parametry nie gorsze niż wskazany produkt. W sytuacjach, kiedy Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia poprzez odniesienie się do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a wskazane powyżej odniesienia należy odczytywać z wyrazami „lub równoważne”. 6. Najpóźniej w dniu podpisania umowy Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć harmonogram rzeczowo-finansowy uzgodniony z Zamawiającym oraz kosztorys ofertowy sporządzony metodą szczegółową. 7. Dołączony przedmiar robót (Załącznik nr 10 do SWZ) stanowi element pomocniczy do opracowania kosztorysu ofertowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej.2. Dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek, o którym mowa w ust. 1, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że:1) posiada doświadczenie w wykonaniu co najmniej jednej roboty budowlanej polegającej na przebudowie, budowie lub rozbudowie drogi lub dróg w ramach jednego zadania (umowy), o wartości nie mniejszej niż 2.000.000,00 zł brutto, wykonanej nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem jej rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których robota ta została wykonana z załączeniem dowodu określającego, czy ta robota budowlana została wykonana należycie2) skieruje do realizacji przedmiotowego zamówienia co najmniej jedną osobę pełniącą funkcję kierownika budowy posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie dróg lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania, których w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane w tej specjalności.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-03-08

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach