Przetargi.pl
„Rozbudowa drogi gminnej w miejscowości Drożdżyn gmina Sochocin”

Urząd Gminy Sochocin ogłasza przetarg

  • Adres: 09110 Sochocin, ul. Guzikarzy
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 23 6618001 lub 6618013 wew.28 , fax. 236 618 055
  • Data zamieszczenia: 2018-08-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Sochocin
    ul. Guzikarzy 9
    09110 Sochocin, woj. mazowieckie
    tel. 23 6618001 lub 6618013 wew.28, fax. 236 618 055
    REGON: 55057400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sochocin.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Rozbudowa drogi gminnej w miejscowości Drożdżyn gmina Sochocin”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Początek robót znajduje się w km 0+609, koniec robót w km 1+309. Roboty pomiarowe rozpoczynają się w km 0+609, natomiast koniec opracowania i robót zaznacza się w km 1+309. Długość odcinka do rozbudowy 700 m. W ramach opracowania w miejscu istniejącej nawierzchni żwirowej zaprojektowano jezdnię o nawierzchni bitumicznej, pobocza z kruszywa łamanego. W ramach opracowania przewiduje się oczyszczenie istniejących urządzeń wodnych. Przedsięwzięcie składać się będzie z następujących prac: a) Roboty przygotowawcze i ziemne – polegające na wytyczeniu drogi w terenie, roboty ziemne związane z usunięciem ziemi urodzajnej, oraz wykopu pod poszerzenie jezdni. b) Wykonanie poszerzenia drogi o następującej konstrukcji: • podbudowa z kruszywa naturalnego (pospółka) o uziarnieniu 0-31,5mm stabilizowanego mechanicznie gr. 20 cm – na poszerzeniach jezdni, • warstwa odsączająca z piasku gr. 10 – na poszerzeniach jezdni. c) Wykonanie nawierzchni jezdni o następującej konstrukcji: • nawierzchnia z mieszanki mineralno-bitumicznej AC 11 S wg PN-EN-13108-1 (lepiszcze asfaltowe 50/70) gr. 4 cm – warstwa ścieralna, • skropienie nawierzchni drogowych asfaltem w ilości 0,5 dm³/m² • nawierzchnia z mieszanki mineralno-bitumicznej AC 11 W wg PN-EN-13108-1 (lepiszcze asfaltowe 50/70) gr. 4 cm – warstwa wiążąca, • skropienie nawierzchni drogowych asfaltem w ilości 0,8 dm³/m² • warstwa podbudowy z kruszywa łamanego 0-31,5 gr. 12 cm d) Wykonanie zjazdów o następującej konstrukcji: • 15 cm nawierzchnia z kruszywa łamanego o uziarnieniu 0-31,5 mm stabilizowanego mechanicznie e) Wykonanie poboczy o następującej konstrukcji: • kruszywo łamane o uziarnieniu 0-31,5mm gr. 8 cm, • podbudowa z kruszywa naturalnego (pospółka) o uziarnieniu 0-31,5mm stabilizowanego mechanicznie gr. 10 cm. f) Wykonanie stałej organizacji ruchu – obejmującej oznakowanie pionowe i poziome Lokalizacja oraz rzędne wszystkich projektowanych elementów dostosowane zostaną do istniejącego terenu. Planowana inwestycja zlokalizowana jest na działkach położonych na terenie gminy Sochocin w miejscowości Drożdżyn. Parametry techniczne dróg gminnych: Kategoria drogi – D Szerokość nawierzchni jezdni – 5,00m Spadek poprzeczny jezdni daszkowy 2% Pobocza obustronne szerokości - 0,75 m
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 10 000,00 zł. (dziesięć tysięcy) 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 Pzp: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w ust. 5 lit. a-c. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów o których mowa w rozdziale VII ust. 5 lit. a-c niniejszej specyfikacji składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający odpowiednio, że: a) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów o których mowa powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć , złożone przed notariuszem lub przed organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach