Przetargi.pl
Rozbudowa drogi gminnej ul. Szkolnej w miejscowości Komorowo

GMINA OSTRÓW MAZOWIECKA ogłasza przetarg

  • Adres: 07-300 Ostrów Mazowiecka, ul. gen. Władysława Sikorskiego 5
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-08-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA OSTRÓW MAZOWIECKA
    ul. gen. Władysława Sikorskiego 5
    07-300 Ostrów Mazowiecka, woj. mazowieckie
    REGON: 550667913
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminaostrowmaz.home.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa drogi gminnej ul. Szkolnej w miejscowości Komorowo
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    W ramach opracowania zaprojektowano rozbudowę drogi gminnej ul. Szkolnej w miejscowości Komorowo. Założenia projektowe: prędkość projektowa – 30 km/h; kategoria drogi – droga gminna; klasa drogi – droga dojazdowa (KDD); droga gminna z betonu asfaltowego na całej długości projektowanego odcinka, szerokość jezdni 5,00 m; plac do zawracania o wymiarach 12,5 x 12,5 m z betonu asfaltowego; zjazdy zwykłe z betonu asfaltowego/kruszywa łamanego, szerokość zjazdów 4 m/ 5m, włączenie w projektowaną drogę gminną wyokrąglone łukami o promieniu R=3 m/ R=5 m; spadek poprzeczny jezdni – dwustronny 2%; budowa zjazdów zwykłych z betonu asfaltowego do posesji, jezdnia zjazdu o szerokości 5,00 m, włączenie w projektowaną drogę gminną wyokrąglone łukami o promieniu R=3,00m, budowa zjazdów zwykłych z kruszywa łamanego jezdnia zjazdu o szerokości 5,00 m, włączenie w projektowaną drogę gminną wyokrąglone łukami o promieniu R=3,00m, pobocze jezdni drogi gminnej zostanie wykonane z kruszywa łamanego, szerokość 0,75 m; pobocze zjazdów zostanie wykonane z kruszywa łamanego, szerokość 0,75 m; drzewa kolidujące z projektowaną inwestycją zostaną usunięte; kanał technologiczny został zaprojektowany wzdłuż całego odcinka projektowanej drogi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający ustala wadium w wysokości: 5.000,00 zł.2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert na cały okres związania ofertą w jednej z następujących form:1) pieniądzu – przelewem na rachunek bankowy Gminy Ostrów Mazowiecka nr 04 8923 0008 0003 1046 2000 0006 tytułem „wadium znak sprawy IG.271.29.2023”;2) gwarancjach bankowych – oryginał gwarancji w postaci elektronicznej;3) gwarancjach ubezpieczeniowych – oryginał gwarancji w postaci elektronicznej;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2022 r. poz. 2080 z późn. zm.) – oryginał poręczenia w postaci elektronicznej.3. Zwrot wadium:1) na wniosek wykonawcy, niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia złożenia wniosku w przypadkach: wycofania przez wykonawcę oferty przed upływem terminu składania ofert; odrzucenia oferty wykonawcy; po wyborze najkorzystniejszej oferty (nie dotyczy wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą); po unieważnieniu postępowania, w przypadku gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia; złożenie wniosku o zwrot wadium jest jednoznaczne z utratą przez wykonawcę prawa do korzystania ze środków ochrony prawnej;2) niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia wystąpienia jednej z okoliczności: upływ terminu związania ofertą; zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego; unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, z wyjątkiem sytuacji gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia;3) wniesionego w pieniądzu – Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę w formularzu oferty, a gdy ten nie zostanie podany, na rachunek bankowy, z którego wadium wpłynęło do Zamawiającego;4) wniesionego w formie gwarancji lub poręczeń – Zamawiający zwraca je poprzez złożenie gwarantowi lub poręczycielowi oświadczenia o zwolnieniu wadium.4. Dokument wadium w formie gwarancji lub poręczenia powinien zawierać:1) bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela zapłaty wymaganej kwoty wadium, na pierwsze, pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium, powstałe na skutek okoliczności określonych w ustawie;2) sposób i adres, na który zamawiający zobowiązany jest przekazać oświadczenie o zwolnieniu wadium.5. Zatrzymanie wadium - w przypadku pieniądza wraz z odsetkami, a w przypadku gwarancji lub poręczenia poprzez wystąpienie z żądaniem zapłaty wadium, jeżeli:1) wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 128 ust. 1 ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył podmiotowych środków dowodowych lub przedmiotowych środków dowodowych potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 57 lub 106 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, innych dokumentów lub oświadczeń lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej;2) wykonawca, którego oferta została wybrana:a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy, którego oferta została wybrana.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu w zakresie:1) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 400.000 zł;2) zdolności technicznej lub zawodowej:a) dysponują kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia w specjalności drogowej,b) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali co najmniej dwie roboty (każda na podstawie odrębnej umowy) polegające na budowie, przebudowie lub remoncie drogi o powierzchni co najmniej 1700 m2, o nawierzchni z betonu asfaltowego.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-08-24

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach