Przetargi.pl
Rozbudowa drogi gminnej- ul. Polnej w Pniewach.

Burmistrz Gminy Pniewy ogłasza przetarg

  • Adres: 62-045 Pniewy, ul. Dworcowa
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 2938601 , fax. 61 2910097
  • Data zamieszczenia: 2019-02-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Gminy Pniewy
    ul. Dworcowa 37
    62-045 Pniewy, woj. wielkopolskie
    tel. 61 2938601, fax. 61 2910097
    REGON: 00052955100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pniewy.wlkp.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa drogi gminnej- ul. Polnej w Pniewach.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres prac obejmuje w szczególności: a) nawierzchnię z betonu asfaltowego – 6 463,70 m2, b) nawierzchnię z kostki betonowej szarej grub. 8 cm (chodniki) – 1643,80 m2, c) nawierzchnię z kostki betonowej kolorowej grub. 8 cm (zjazdy, ścieżki rowerowe, ciągi pieszo-rowerowe, miejsca postojowe, opaski, linie segregacyjne miejsc postojowych - 3 143,80 m2, d) nawierzchnię z kostki kamiennej gr. 16 cm (zatoki autobusowe, wyspy przejezdne – 408,10 m2, e) odwodnienie – budowa kanalizacji deszczowej oraz zbiornika retencyjnego f) budowa oświetlenia drogowego – lampy LED 99 W – 26 szt., lampy LED 27 W – 2 szt., g) budowę kanału technologicznego, h) usunięcie kolizji - przebudowę sieci elektroenergetycznej, i) usunięcie kolizji - przebudowę sieci teletechnicznych, j) wykonanie oznakowania zgodnie z docelową organizacją ruchu, k) usunięcie drzew -251 szt. i krzewów – 2 379 m2 z pniakami wraz z wywozem i utylizacją. Szczegółowy zakres robót został określony w dokumentacji projektowej i wykonawczej, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót oraz przedmiarze robót. Zakres obejmuje również, w tym: a) wykonanie tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót dla dróg gminnej, wojewódzkiej nr 187 i powiatowej 1745P, uzyskania opinii i zatwierdzeń tymczasowych organizacji ruchu, b) uzyskanie decyzji na czasowe zajęcie pasa drogowego drogi wojewódzkiej nr 187 oraz uzyskanie protokołów zdawczo -odbiorczych, c) uzyskanie po wykonaniu robót pozytywnej opinii Zarządu Dróg Powiatowych w Szamotułach dotyczącej wykonanych robót i uporządkowania terenu w pasie drogowym drogi powiatowej nr 1745P, d) czynności pomiarowe, sporządzenie powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej, e) udział osób pełniących indywidualne funkcje w budownictwie: kierownika budowy oraz kierowników robót branż drogowej, kanalizacyjnej, elektrycznej, teletechnicznej, f) wypełnienie warunków wynikających z uzyskanych warunków technicznych uzgodnień dokumentacji projektowej w tym w szczególności dotyczących usunięcia kolizji (terminów zgłoszenia rozpoczęcia i zakończenia robót, zapewniania nadzoru i poniesienia jego kosztów oraz wypełnienia innych zobowiązań), g) wypełnienia warunków zawartych w decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej, z wyjątkiem nadzoru archeologicznego, h) przetransportowanie i złożenie w miejscu wskazanym przez inwestora, w odległości do 12 km od miejsca wykonywanej pracy betonowych płyt drogowych zdemontowanych z ul. Polnej. UWAGA. Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane, a możliwość unieważnienia postępowania na tej podstawie została przewidziana w ogłoszeniu o zamówieniu. (art. 93 ust. 1a pkt. 1 PZP)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 100.000,00 zł (sto tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: a) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: w SGB BS Duszniki O/Pniewy Nr 04 9072 0002 0500 1007 2000 0014 (w tytule przelewu należy wpisać nazwę lub numer postępowania co umożliwi identyfikację wpłaty) W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego b) poręczeniach bankowych; c) poręczeniach pieniężnych spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych; d) gwarancjach bankowych; e) gwarancjach ubezpieczeniowych; f) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 poz. 10) 3. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie OBEJMOWAŁY ODPOWIEDZIALNOŚĆ ZA WSZYSTKIE PRZYPADKI POWODUJĄCE UTRATĘ WADIUM. 4. Gwarancja lub poręczenie musi zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium. 5. Wadium wniesione w formie gwarancji (bankowej czy ubezpieczeniowej) musi mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu - dochodzenie roszczenia z tytułu wadium wniesionego w tej formie nie może być utrudnione. Dlatego w treści gwarancji powinna znaleźć się klauzula stanowiąca, iż wszystkie spory odnośnie gwarancji będą rozstrzygane zgodnie z prawem polskim i poddane jurysdykcji sądów polskich, chyba, że co innego wynika z przepisów prawa. 6. Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na wskazany w pkt. 15.2.a) IDW rachunek bankowy Zamawiającego, najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. 7. Ze względu na ryzyko związane z czasem trwania okresu rozliczeń międzybankowych Zamawiający zaleca dokonanie przelewu ze stosownym wyprzedzeniem. 8. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 1-4 p.z.p. 9. Zamawiający zatrzyma wadium w sytuacji wystąpienia ustawowych podstaw do jego zatrzymania.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunków udziału.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach