Przetargi.pl
Rozbudowa drogi gminnej nr 117052E w m. Mokrsko (Kośnik), gm. Mokrsko wraz z budową zjazdów

Gmina Mokrsko ogłasza przetarg

  • Adres: 98-345 Mokrsko, Mokrsko
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 43 841 18 18 , fax. 43 886 32 77
  • Data zamieszczenia: 2020-10-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Mokrsko
    Mokrsko 231
    98-345 Mokrsko, woj. łódzkie
    tel. 43 841 18 18, fax. 43 886 32 77
    REGON: 73093465400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.mokrsko.akcessnet.net/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa drogi gminnej nr 117052E w m. Mokrsko (Kośnik), gm. Mokrsko wraz z budową zjazdów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane na zadaniu inwestycyjnym pn. „Rozbudowa drogi gminnej nr 117052E w m. Mokrsko (Kośnik), gm. Mokrsko wraz z budową zjazdów”, które są współfinansowane ze środków Funduszu Dróg Samorządowych. Roboty budowlane polegać będą na rozbudowie drogi (inwestycja liniowa - droga gminna) zlokalizowanej w miejscowości Mokrsko gm. Mokrsko, powiat wieluński, woj. łódzkie. 2. Zakres robót obejmuje wykonanie nowej drogi gminnej o nawierzchni asfaltowej wraz z poboczami i budową niezbędnego odwodnienia. Przewiduje się rozbiórkę istniejącej nawierzchni tłuczniowo-żwirowej drogi gminnej i wykonanie nowej w nowej konstrukcji. W wyniku wykonania planowanych robót droga będzie posiadać całym odcinkiem nawierzchnię asfaltową o szerokości 5,0 m z dwoma pasami ruchu po 2,5 m w każdym kierunku (2x2,5m). Przebieg drogi wysokościowo dostosowano do stanu istniejącego projektując drogę tak, by nie utrudniać mieszkańcom wjazdów i wyjazdów z posesji. Przekrój półuliczny zaprojektowano na odcinku od km 0+000 do km 0+541 oraz od km 0+725 do 0+841. Droga w tym przekroju po lewej stronie będzie posiadała krawężnik 15/30/100 układany na ławie 15/35 cm z oporem 18/20 cm za krawężnikiem będzie wykonany zieleniec szer. od 0,5 m. Na ławę i opór stosować beton C16/20. Po stronie prawej będzie wykonane pobocze szerokości 0,75 m. Pobocza wykonać z kruszywa łamanego frakcji 0÷31,5 mm gr. 15 cm. Na pozostałym odcinku droga będzie posiadała przekrój drogowy z obustronnymi poboczami szer. 0,75 m z miejscowymi przewężeniami do 0,5m. Usytuowanie wjazdów istniejących do posesji nie ulega zmianie w stosunku do stanu pierwotnego. Szerokość tych wjazdów należy dostosować do szerokości istniejących bram, dla działek, które nie posiadają wyraźnie wyznaczonych wjazdów na pola zostaną wykonane wjazdy wspólne w granicach o szer. 7 m po 3,5 m w każdym kierunku. Wszystkie wjazdy wykonać z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie fr. 0÷31,5 mm, gr. 15 cm Kruszywo należy układać po wykonaniu warstwy odcinającej gr. 15 cm. Przewiduje się także wykonanie włączenia drogi gminnej do drogi powiatowej nr 4510E, a także wykonanie w ciągu drogi gminnej dwóch skrzyżowań z drogami wewnętrznymi. Konstrukcja drogi gminnej: - stabilizacja gruntu cementem 5MPa gr. 15 cm wykonywana na miejscu lub z dowozu -warstwa mrozoochronna z piasku gr. 25 cm, -podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie frakcji 0-64 mm w warstwie dolnej - gr.12 cm -podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie frakcji 0-31,5 mm w warstwie górnej - gr. 8 cm, -warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 11W gr. 4 cm, -warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11S gr. 4 cm, Razem grubość warstwy 53 cm. 3. Suma przebudowanych odcinków drogi gminnej to 1159mb. 4. Charakterystyczne parametry techniczne: - całkowita długość drogi gminnej – 1159 m, - kategoria ruchu KR–1, - droga gminna klasy „D” – dojazdowa, - szybkość projektowana – 50 km/h., - rodzaj nawierzchni – nawierzchnia asfaltowa, - szerokość jezdni drogi gminnej – 5,0m - całkowita powierzchnia jezdni drogi gminnej około –6000 m2 - pochylenie poprzeczne jezdni: - od km 0+000 do km 1+083,54 – 1% na stronę lewą, - od km 1+083,54 do km 1+158,82 – 1% na stronę prawą, - powierzchnia poboczy drogi gminnej około – 1300 m2 - pobocza na całej długości o konstrukcji z kruszywa łamanego, - spadek pobocza i=5% w kierunku granicy pasa drogowego, - pobocza drogi gminnej o szerokości 0,75 m z miejscowymi przewężeniami do 0,5m, - wjazdy do posesji i na pola o konstrukcji z kruszywa łamanego. – zakres przedmiotowego postępowania obejmuje tylko rozbudowę drogi gminnej, drogi wewnętrzne ujęte w dokumentacji projektowej nie podlegają niniejszemu postepowaniu. 5. Szczegółowy rodzaj robót oraz ich pełny zakres został określony w dokumentacji stanowiącej (Załącznik Nr 1a i 1b do SIWZ), w skład której wchodzą:  Projekty budowlane,  Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiOR), Przedmiary robót załączone do SIWZ mają charakter pomocniczy. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót z dokumentacją projektową. Z uwagi na to, że umowa na roboty będzie umową ryczałtową w przypadku wystąpienia w trakcie prowadzenia robót większej ilości robót w jakiejkolwiek pozycji przedmiarowej nie będzie mogło być uznane za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia. Ewentualny brak w przedmiarze robót lub we wzorze tabeli elementów rozliczeniowych robót koniecznych do wykonania wynikających z dokumentacji projektowej nie zwalnia wykonawcy od obowiązku ich wykonania na podstawie projektu w cenie umownej. Wykonawca ma prawo skorygować w przedmiarze i wzorze tabeli elementów rozliczeniowych ilości robót do wielkości według własnych obliczeń na podstawie projektu oraz SST. Przedmiot zamówienia obejmuje również poniesienie kosztów naprawy dróg gminnych, użytkowanych w związku z realizacją inwestycji w wielkości 500 ton betonu asfaltowego ułożonego w miejscach wskazanych przez Zamawiającego wraz z przygotowaniem nawierzchni przez frezowanie korekcyjne gr. 4 cm, oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową, ułożenie masy asfaltowej, obsypanie poboczy destruktem z frezowania wraz z ścinką zawyżonych poboczy, odtworzenie oznakowania poziomego w miejscach remontowanych odcinków dróg.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 50 000 PLN (słownie: pięćdziesiąt tysięcy zł). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Ruścu O/Mokrsko, nr rachunku 49 9264 0009 0020 0006 2000 0110 z adnotacją „Wadium – Znak sprawy: ZFIDiS.271.8.2020. Zaleca się dołączenie do oferty kserokopii dokumentu potwierdzającego dokonanie przelewu. b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359). 3. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, zamawiający uzna wadium, które znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 4. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, sporządzoną zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) kwotę gwarancji, c) termin ważności gwarancji w formule: „od dnia …….– do dnia ………”, d) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze żądanie zamawiającego w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. 5. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna, zamawiający wymaga oryginału dokumentu wadialnego (gwarancji lub poręczenia). 6. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą, począwszy od dnia, w którym upływa termin składania ofert. 7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem przypadku określonego w art. 46 ust. 4a ustawy. 8. Zamawiający zwraca wadium wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów , potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 13. Zasady wnoszenia wadium określone w niniejszym Rozdziale dotyczą również przedłużania ważności wadium oraz wnoszenia nowego wadium w przypadkach określonych w ustawie.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. 2. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, określonych w rozdziale 4 oraz wykazania braku podstaw do wykluczenia, wykonawcy muszą złożyć wraz z ofertą oświadczenia (aktualne na dzień składania ofert) w zakresie wskazanym w załączniku Nr 4 i 5 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniach będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Oświadczenia te wykonawca składa zgodnie ze wzorami stanowiącymi Załącznik Nr 4 i 5 do SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenia, o których mowa w pkt 5.1.1 składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te, mają potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w pkt 5.1.1. 3. Dowody, o których w rozdziale 4.5.1 SIWZ, w szczególności pisemne zobowiązanie podmiotu trzeciego złożone na zasadach określonych w rozdziale 4.4 – 4.5 SIWZ - jeżeli wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego. 4. Pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt 5.11 SIWZ w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 5. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, jest zobowiązany do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy z podmiotami, które złożyły oferty w postępowaniu. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 6 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach