Przetargi.pl
Rozbudowa drogi gminnej nr 116353E o długości 1550m na odcinku od m. Pugraszyn do m. Jeziorzec (wraz z przebudową skrzyżowania) od km 0+000,00 do km 1+550,00

Gmina Rzeczyca ogłasza przetarg

  • Adres: 97-220 Rzeczyca, ul. Tomaszowska
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 44 7106176, , fax. 44 789 06 87
  • Data zamieszczenia: 2020-10-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Rzeczyca
    ul. Tomaszowska 2
    97-220 Rzeczyca, woj. łódzkie
    tel. 44 7106176, , fax. 44 789 06 87
    REGON: 00054927500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.rzeczyca.pl/zamowienia-publiczne/aktualne

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa drogi gminnej nr 116353E o długości 1550m na odcinku od m. Pugraszyn do m. Jeziorzec (wraz z przebudową skrzyżowania) od km 0+000,00 do km 1+550,00
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa drogi gminnej nr 116353E o długości 1550 m na odcinku od m. Roszkowa Wola (Pugraszyn) do m. Jeziorzec (wraz z przebudową skrzyżowania) od km 0+000,00 do km 1+550,00, na działkach o nr ewidencyjny 296 - obręb Roszkowa Wola i 53, 87, 113 - obręb Jeziorzec gm. Rzeczyca. 2. Zadanie jest dofinansowane ze środków Funduszu Dróg Samorządowych na podstawie Umowy nr 171/G/2020 z dnia 11.09.2020 r. 3. Zadanie inwestycyjne obejmuje: 1) Wykonanie dokumentacji projektowej w wersji papierowej oraz elektronicznej. Dokumentacja winna być kompleksowym opracowaniem, na podstawie którego będą wykonywane roboty budowlane. Wykonawca własnym staraniem i na swój koszt winien uzyskać wszystkie niezbędne opinie, uzgodnienia i decyzje wymagane przepisami szczególnymi, a także inne materiały i opracowania konieczne do sporządzenia dokumentacji, w tym mapy do celów projektowych, mapy ewidencji gruntów i uproszczony wypis z rejestru gruntów wraz z sąsiadującymi działkami. Zaleca się, aby oferent zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty i podpisania umowy; 2) Wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej i uzgodnionej dokumentacji projektowej: a) opracowanie harmonogramu realizacji prac; b) opracowanie i przedstawienie Zamawiającemu do zatwierdzenia planu zagospodarowania terenu rozbudowy; c) wykonanie robót budowlanych i oznakowania drogowego na podstawie zatwierdzonych projektów, po wytyczeniu robót przez uprawnionego geodetę; d) przygotowanie harmonogramu badań kontrolnych w odniesieniu do harmonogramu realizacji robót; e) odtworzenie terenów zielonych, przylegających do miejsc prowadzenia robót drogowych; f) uporządkowanie obszaru przyległego do terenu prowadzonych robót; g) prowadzenie dziennika budowy i wykonanie obmiarów ilości zrealizowanych robót; h) przeprowadzenie wymaganych badań i pomiarów kontrolnych zgodnie z wymogami SST; wyniki badań do akceptacji przez Inspektora Nadzoru; i) przygotowanie rozliczenia końcowego i sporządzenie 2 egz. operatu kolaudacyjnego, który ma zawierać: umowę, ofertę, umowy z ewentualnymi podwykonawcami, harmonogram, tabele elementów rozliczeniowych, polisę ubezpieczeniową, protokół przekazania terenu budowy, protokoły robót zakrywanych, badania materiałów, recepty, wyniki pomiarów, wyniki badań laboratoryjnych, deklaracje zgodności materiałów, aprobaty, sprawozdania techniczne Wykonawcy, rozliczenie finansowe, potwierdzenie zakończenia odbioru robót, oświadczenia uprawnionych kierowników robót; j) wykonanie zadania zgodnie z przepisami; k) przekazanie zrealizowanych robót Zarządcy drogi; l) wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej oraz dokumentacji powykonawczej. Szczegółowy zakres prac został opisany Programie funkcjonalno-użytkowym stanowiącym załącznik do niniejszej SIWZ. 4. Dodatkowo Wykonawca powinien uwzględnić: 1) Zaprojektowanie i wykonanie kanału technologicznego; 2) Wykonanie podziałów działek ewidencyjnych pod poszerzenie pasa drogowego. Wykonawca będzie zobowiązany do uzyskania od właścicieli dzielonych działek ewidencyjnych niezbędnych wniosków o podział nieruchomości wraz z załącznikami, celem przedłożenia ich do organu wydającego decyzje zatwierdzającą podział nieruchomości. Wykonawca uzyska w imieniu Zamawiającego decyzje zatwierdzające podział nieruchomości, oraz wszelką niezbędną dokumentację umożliwiającą wykonanie robót budowlanych. Wykonawca obowiązany jest do wykonania podziałów nieruchomości w trybie Ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz.U. z 2020 poz. 65 ze zm.) zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie aktualnymi przepisami. 3) Wykonanie badań geologicznych i geotechnicznych gruntu pod budowę projektowanej drogi, o ile przepisu prawa tego wymagają. 5. Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość, rzetelność, zgodność opracowań z obowiązującymi przepisami, normami, wytycznymi i instrukcjami. Wykonawca musi posiadać wszelkie uprawnienia i środki konieczne do wykonywania czynności związanych z przedmiotem zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest do działań w tak zwanej dobrej wierze i zgodnie z dobrą praktyką inżynierską, oraz z zachowaniem przestrzegania obowiązujących przepisów prawa.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233250-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 2. Ustala się wadium w wysokości: 21 500,00 zł, słownie: dwadzieścia jeden tysięcy pięćset złotych 00/100 PLN 3. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej formie: 1) w pieniądzu; 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) w gwarancjach bankowych; 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: 16 8985 0004 0020 0210 3961 0012 z adnotacją: „Wadium – Rozbudowa drogi gminnej nr 116353E o długości 1550m na odcinku od m. Pugraszyn do m. Jeziorzec (wraz z przebudową skrzyżowania) od km 0+000,00 do km 1+550,00”. 5. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć z odpowiednim wyprzedzeniem, tak aby wpłynęło ono na rachunek bankowy Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Powyższe zalecenie wynika z czasu trwania rozliczeń międzybankowych. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego. 7. Wadium wniesione w pieniądzu, zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 8. Wadium złożone w formie innej niż pieniądz, należy złożyć w formie oryginału, razem z ofertą w osobnej kopercie. 9. Polisa, poręczenie, gwarancja lub inny dokument stanowiący formę wadium winno zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami specyfikacji istotnych warunków zamówienia, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta/poręczyciela. 10. W przypadku niezabezpieczenia oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium (niewniesienie wadium lub wniesienie w sposób nieprawidłowy) oferta Wykonawcy podlegać będzie odrzuceniu. 11. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim Wykonawcom po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 12. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy. 13. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, w przypadku wystąpienia przesłanek określonych w art. 46 ust 4a i 5 ustawy Pzp. 15. W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46 Prawa zamówień publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca jest zobowiązany w sposób szczególny wykazać na etapie składania ofert.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ; 2) w zakresie wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia z art. 24 ust. 1 pkt 12-22 oraz ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp należy przedłożyć oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia – z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ; 3) inne dokumenty niezbędne do przeprowadzenia postępowania: a) wypełniony formularz ofertowy - o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ; b) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, w przypadku, gdy Wykonawca będzie polegał na zasobach innych podmiotów, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ; c) pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik; d) pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Wykonawców występujących wspólnie (w tym: konsorcja, spółki cywilne) w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia; e) oświadczenia czy zamierza wykonać przedmiot zamówienia osobiście czy poprzez Podwykonawców, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ; f) dokumenty potwierdzające wniesienie wadium. Oświadczenie o braku przynależności do grupy kapitałowej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach