Gmina Sędziszów Małopolski ogłasza przetarg
- Adres: 39120 Sędziszów Małopolski, ul. Rynek
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 17 22 16 001 , fax. 17 22 16 313
- Data zamieszczenia: 2017-09-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Sędziszów Małopolski
ul. Rynek 1
39120 Sędziszów Małopolski, woj. podkarpackie
tel. 17 22 16 001, fax. 17 22 16 313 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.sedziszow-mlp.pl/15216,15222/15222/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ROZBUDOWA CMENTARZA KOMUNALNEGO (NOWA CZĘŚĆ) - II ETAP WRAZ Z REMONTEM ISTNIEJĄCEGO CMENTARZA KOMUNALNEGO W SĘDZISZOWIE MAŁOPOLSKIM - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Zakres robót obejmuje część inwestycyjną, tj.: 1) Wykonanie i posadowienie krzyża z elementów kutych na fundamencie i cokole żelbetowym - wg rysunków dostarczonych przez Zamawiającego oraz fundamentu i ułożenie kostki brukowej o średnicy 1,5 m na wykonanym fundamencie pod planowaną w przyszłości donicę z betonu syntetycznego. W/w zakres w uzgodnieniu z Zamawiającym. 2) Rozbiórka murku betonowego pozostałego po demontażu ogrodzenia pomiędzy ,,starą’’ i ,,nową’’ częścią cmentarza komunalnego wraz z niwelacją, plantowaniem terenu i zasianiem trawy na nowej części cmentarza terenie w miejscach wskazanych przez Zamawiającego (lokalizacja wg załączonej do umowy mapy poglądowej). 3) Ułożenie odcinka alejki z płytek betonowych 50 cm x 50 cm na nowej części cmentarza łączącego starą część cmentarza z wykonanymi alejkami z kostki brukowej na nowej części cmentarza jako tymczasowego – do czasu realizacji kaplicy cmentarnej (lokalizacja wg załączonej do umowy mapy poglądowej). 4) Zagospodarowanie terenów ozdobną zielenią na nowej części cmentarza o pow. ok. 430 m² (lokalizacja wg załączonej do umowy mapy poglądowej). Zakres robót obejmuje część remontową, tj.; 5) Rozbiórka alejki z płytek chodnikowych oznaczonej na inwentaryzacji cmentarza komunalnego nr 1 wraz z wykonaniem nowej alejki z kostki brukowej (odcinek od alei głównej do granicy starego cmentarza - lokalizacja wg załączonej do umowy mapy poglądowej). 6) 1.6. Rozbiórka alejki z płytek chodnikowych oznaczonej na inwentaryzacji cmentarza komunalnego nr 2 wraz z wykonaniem nowej alejki z kostki brukowej (odcinek od alei głównej do kwatery żołnierzy z I wojny światowej - lokalizacja wg załączonej do umowy mapy poglądowej). 7) Wymiana ogrodzenia od strony południowej starej części cmentarza polegająca na rozbiórce istniejącego i wykonaniu nowego ogrodzenia na słupkach stalowych z wypełnieniem blachą trapezową na podmurówce betonowej (lokalizacja wg załączonej do umowy mapy poglądowej). ZAMÓWIENIE OBEJMUJE WYKONANIE CAŁOŚCI W/W ROBÓT. 2. Przedmiot zamówienia, o którym mowa w pkt 1 należy wykonać zgodnie z zakresem robót wynikającym z n/w dokumentów, które stanowią załączniki do niniejszej SIWZ, tj.: 1) Wzór umowy. 2) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót w zakresie wykonania: robót rozbiórkowych i przygotowawczych, wykonania i odbioru robót budowlanych ogrodzenia – konstrukcje stalowe, wykonania i odbioru nawierzchni z kostki brukowej i płytek chodnikowych. 3) Dokumentacja projektowa – wykonawcza branża konstrukcyjna dotycząca krzyża kutego z rysunkami ilustrującymi jego wykończenie oraz mapa poglądowa cmentarza komunalnego z naniesionym do wykonania zakresem robót. 4) Przedmiar robót obejmujący budowę alejek z kostki brukowej i płytek chodnikowych, robót rozbiórkowych, plantowania terenu i wykonania ogrodzenia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111200-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. zobowiązanie innego podmiotu do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na czas realizacji zamówienia 2. dokument pełnomocnictwa obejmujący swym zakresem umocowanie do złożenia oferty lub do złożenia oferty i podpisania umowy, w przypadku gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych 3. dokument pełnomocnictwa, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego 4. dla oferty równoważnej: oświadczenie, że Wykonawca składa ofertę równoważną, oraz że zaproponowane zmiany spełniają wszystkie wymagania określone przez Zamawiającego w niniejszej specyfikacji; wykaz zmian zawierający dokładny opis zmian dotyczący zastosowanych materiałów równoważnych DOKUMENTY SKŁADANE PO OTWARCIU OFERT. Zgodnie z art. 24 ust. 11 wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (informacja z sesji otwarcia ofert) przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - wzór załącznik nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie, o którym mowa wyżej składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Malowanie i wymiana wykładziny w I/ZUS Tarnobrzeg ul. Henryka Sienkiewicza 145D
Dodano: 2024-05-17 - „Budowa nowego odcinka drogi powiatowej Jasło ul. Żniwna - Wolica” – Etap I
Dodano: 2023-12-22 - Remont drogi gminnej Nr 114848R Iskrzynia – Budzyń (ul. Szkolna) w km 0+955 – 1+680 w m. Iskrzynia
Dodano: 2023-12-20 - Przebudowa drogi powiatowej Nr 1048R Zdziary – Banachy na odcinku Gózd – Huta Krzeszowska
Dodano: 2023-11-07 - „KompL. realiz. inw. w form. zaproj – wybuduj - wyposaż polegającej na bud. pawilonu szpit. wraz z łącznikiem przy SP ZOZ w Ustrzykach D – doposaż. infrastruktury krytycznej szpitala- kont. zadania”.
Dodano: 2023-10-31 - Utwardzenie i uporządkowanie terenu na działkach ewidencyjnych nr 1709/5, 1709/4, 1712/1 w miejscowości Brzozów.
Dodano: 2023-05-28 - „Przebudowa dworca PKP w Komańczy na potrzeby Centrum Integracji i Aktywizacji Społecznej na pograniczu Karpat Wschodnich i Zachodnich”.
Dodano: 2023-05-09 - Rozbudowa infrastruktury wodno-kanalizacyjnej w Gminie Boguchwała - 3 zadania częściowe
Dodano: 2022-10-13 - Budowa przyłącza wodociągowego i przyłącza kanalizacji sanitarnej na terenie działek nr ewid. 812/8 i 813 położonych w obrębie ewidencyjnym181801_1.0003 w Stalowej Woli przy ul. Popiełuszki.
Dodano: 2022-10-03 - WYKONANIE „CENTRUM ZRÓWNOWAŻONEGO ROZWOJU W JAŚLE” - POWTÓRZENIE
Dodano: 2022-09-08