Przetargi.pl
Rozbudowa ciągu dróg gminnych: nr 106220B odcinek od km 3+237,67 do km 5+768,73 Kobylin-Kuleszki – Stare Garbowo i nr 106217B od km 0+000 do km 1+364,08 w m. Nowe Garbowo

Gmina Kobylin-Borzymy ogłasza przetarg

  • Adres: 18204 Kobylin-Borzymy, ul. Główna
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 086 2743003, 2743026 , fax. 862 743 003
  • Data zamieszczenia: 2017-02-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kobylin-Borzymy
    ul. Główna 11
    18204 Kobylin-Borzymy, woj. podlaskie
    tel. 086 2743003, 2743026, fax. 862 743 003
    REGON: 53695300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa ciągu dróg gminnych: nr 106220B odcinek od km 3+237,67 do km 5+768,73 Kobylin-Kuleszki – Stare Garbowo i nr 106217B od km 0+000 do km 1+364,08 w m. Nowe Garbowo
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1.Opis przedmiotu zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest - Rozbudowa ciągu dróg gminnych: nr 106220B odcinek od km 3+237,67 do km 5+768,73 Kobylin-Kuleszki – Stare Garbowo i nr 106217B od km 0+000 do km 1+364,08 w m. Nowe Garbowo. W zakres prac wchodzą w szczególności: - roboty pomiarowe, - usuniecie drzew i karp, - roboty rozbiórkowe, - roboty ziemne, - odwodnienie, - podbudowa pod nawierzchnie, - nawierzchnia jezdni z mieszanek mineralno bitumicznych (5 cm + 4cm) - zjazdy gospodarcze, - urządzenia bezpieczeństwa ruchu. 3.2. Nazwy i kody określone we Wspólnym Słowniku Zamówień: kod CPV Opis 45000000-7 - Roboty budowlane 45233140-2 - Roboty drogowe 45233220 -7 -Roboty w zakresie nawierzchni dróg 3.3. Zamawiający nie dopuszcza możliwość składania ofert częściowych i wariantowych. 3.4. Charakterystyka i zakres oraz ilości do wykonania są opisane w załączonych do specyfikacji przedmiarach robót, szczegółowych specyfikacjach technicznych oraz dokumentacjach technicznych, stanowiących załączniki do niniejszej SIWZ. 3.5. Ziemie z wykopów jak również materiały rozbiórkowe z odzysku wykonawca będzie zobowiązany dowieść na wskazane miejsce zlokalizowane w odległości do 4 km od miejsca budowy, na prośbę Zamawiającego. 3.6. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 3.7. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 3.8. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 3.9. Zamawiający nie ogranicza możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne. 3.10. Inwestycja będzie realizowana przy współudziale środków w ramach programu rozwoju gminnej i powiatowej infrastruktury drogowej na lata 2016-2019. 3.11. Zamawiający informuje, że rozliczenie inwestycji nastąpi kosztorysami powykonawczymi. 3.12. Wykonawca opracuje Projekt Organizacji Ruchu na czas przebudowy w dostosowaniu do posiadanego sprzętu oraz własnych metod organizacyjnych realizacji robót. Projekt organizacji ruchu na czas budowy winien być zatwierdzony przez Organ Zarządzający Ruchem. 3.13. Koszty za badania laboratoryjne ponosi Wykonawca. W skład wymaganych badań laboratoryjnych wchodzą: a) wskaźnik zagęszczenia i nośności podbudowy, b) grubość: nawierzchni i podbudowy, c) wyniki jakości wbudowanej mieszanki mineralno-bitumicznej tj. skład mieszanki, d) równość podłużna, e) oraz inne wymienione chociażby w SST. 3.14. Badania laboratoryjne winny być przeprowadzone przez laboratorium drogowe posiadające uprawnienia do przeprowadzenia powyższych badań. Zamawiający może żądać przeprowadzenia badań przez niezależne laboratorium drogowe. 3.15. Koszt inwentaryzacji robót ponosi Wykonawca. Inwentaryzację należy sporządzić w 3 egz. pokolorowanych i zarejestrowanych w Starostwie Powiatowym w Wysokiem Mazowieckiem, ul. Ludowa 15A, do przekazania Zamawiającemu. 3.16. Inwestycja będzie realizowana na podstawie decyzji nr 10/2015 o zezwoleniu na realizacje inwestycji drogowej BI.6740.3.8.2015 z dnia 10 grudnia.2015 r. 3.17. Wykonawca zobowiązany jest przed przystąpieniem do robót oznakować i zabezpieczyć miejsce prowadzonych prac. Odpowiedzialność za szkody wyrządzone podczas wykonywania robót ponosi Wykonawca. Wszelkie prace należy wykonać z zachowaniem wszelkich zasad bezpieczeństwa i zasad BHP.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy 00/100 zł )

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach