Przetargi.pl
Rozbudowa Centrum Sportowo - Rekreacyjnego Aquapark w Pile - usunięcie drzew i wykonanie nasadzeń zastępczych

Gmina Piła ogłasza przetarg

  • Adres: 64-920 Piła, Pl. Staszica 10
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 067 2126210 , fax. 067 2123566
  • Data zamieszczenia: 2016-03-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Piła
    Pl. Staszica 10 10
    64-920 Piła, woj. wielkopolskie
    tel. 067 2126210, fax. 067 2123566
    REGON: 00063833000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.pila.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa Centrum Sportowo - Rekreacyjnego Aquapark w Pile - usunięcie drzew i wykonanie nasadzeń zastępczych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Usunięcie z terenu mienia komunalnego Miasta Piły, 153 szt. drzew rosnących na działce ewidencyjnej nr 275/16 obręb nr 15 Miasta Piły przy ul. Artura Grottgera i wykonanie nasadzeń zastępczych w ilości 200 szt. drzew, zgodnie z decyzją Starosty Pilskiego znak ŚR.613.211.2015.V z dnia 01.02.2016 r. wraz z pielęgnacją wykonanych nasadzeń. 2. Przedmiot zamówienia w zakresie usunięcia drzew obejmuje w szczególności: 1) zabezpieczenie terenu w trakcie realizacji prac, 2) ścięcie drzew przy pomocy odpowiednich narzędzi i urządzeń, 3) karczowanie pni i systemów korzeniowych, 4) zasypanie dołów ziemią po wykarczowaniu, 5) oczyszczenie terenu po wykarczowaniu z drobnych gałęzi, pni itd. 6) wywóz drewna na wskazane przez Zarząd Dróg i Zieleni w Pile miejsce na składowisku przy ul. Przemysłowej w Pile (tel. 67 212 52 94), 7) utylizacja gałęzi i karpin, 8) uporządkowanie terenu po zakończeniu prac. 3. Przedmiot zamówienia w zakresie nasadzeń zastępczych obejmuje w szczególności: 1) przygotowanie terenu i podłoża pod nasadzenia na niezbędną wymaganą grubość zgodnie ze sztuką ogrodniczą, 2) dostarczenie materiału i wykonanie nasadzeń drzew w miejscu, ilości, parametrach i gatunku zgodnie z załącznikiem nr 2 do decyzji Starosty Pilskiego nr ŚR.613.211.2015.5 z dnia 01.02.2016 r. Uwaga: 1) nasadzenia drzew odmiany buk purpurowy należy wykonać w formie żywopłotowej - szpaler składający się z dwóch rzędów drzew. 2) szczegółowe miejsca nasadzeń na poszczególnych działkach zgodnie z planszami nasadzeń zastępczych, stanowiącymi załącznik do SIWZ. 4. Przedmiot zamówienia w zakresie pielęgnacji obejmuje w szczególności: 1) pielenie chwastów, usuwanie odrostów korzeniowych lub dziczek, spulchnianie ziemi wokół roślin, poprawienie mis wokół drzew oraz podlewanie roślin wraz ze zraszaniem koron, 2) przycięcie koron (cięcia pielęgnacyjne i formujące), 3) wymiana uschniętych lub silnie uszkodzonych drzew, 4) zasilanie nawozami mineralnymi, 5) jesienne okopczykowanie, wiosenne rozgarnięcie kopczyków i wykonanie mis, 6) oprysk środkami ochrony roślin - profilaktycznie oraz interwencyjnie w razie konieczności. 7) kontrola i wymiana zniszczonych wiązadeł oraz wymiana uszkodzonych lub brakujących palików 5. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia zgodnie z zasadami wiedzy i sztuki ogrodniczej, współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującymi normami, przepisami powszechnie obowiązującego prawa, m.in. z przepisami ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody (Dz. U. z 2015 r. poz. 1651 z późn. zm.), ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz 21), a także na podstawie decyzji administracyjnej wydanej przez Starostę Pilskiego znak ŚR. 613.211.2015.V z dnia 01.02.2016 r. i zarządzenia Nr 33(325)14 Prezydenta Miasta Piły z dnia 29 grudnia 2014 r. w sprawie zasad gospodarowania drewnem pozyskanym z terenów gminnych stanowiących własność Gminy Piła. 6. Wszystkie rośliny powinny odpowiadać wymaganiom zamieszczonym w załączniku nr 2 do decyzji Starosty Pilskiego nr ŚR.613.211.2015.5 z dnia 01.02.2016 r. i być zgodne ze wskazaniami pod względem gatunku, odmiany i parametrów. Wszystkie rośliny muszą być zdrowe, wolne od szkodników i zgodne w wyglądzie z odmianą, w dobrej kondycji, z prawidłowo rozwiniętym systemem korzeniowym odpowiednim dla wielkości rośliny i odmiany. 7. Wykonawca winien dołożyć należytej staranności w celu prawidłowego sporządzenia oferty, a zwłaszcza rzetelnego wyliczenia ceny oferty adekwatnej dla realizacji kompletnego przedmiotu zamówienia. Wykonawca winien zrealizować przedmiot zamówienia zgodnie ze wszelkimi obowiązującymi w zakresie przedmiotu zamówienia przepisami. Załączone przedmiary mają charakter jedynie pomocniczy do wyliczenia wartości przedmiotu zamówienia. 8. Obowiązki Wykonawcy: 1) przed przystąpieniem do usuwania drzew Wykonawca na własny koszt sprawdzi, czy nie stanowią one miejsc rozrodu chronionych gatunków ptaków lub innych zwierząt, które podlegają ochronie. Na powyższą czynność Wykonawca wraz z wybranym przez siebie ornitologiem spisze stosowny protokół, który zostanie przekazany Zamawiającemu, 2) Wykonawca przed sadzeniem zgłosi Zamawiającemu faktyczny termin rozpoczęcia robót nasadzeniowych (elektronicznie na adres: kczapczyk@um.pila.pl) oraz okaże materiał nasadzeniowy celem zatwierdzenia, 3) Wykonawca na własny koszt sporządzi zestawienie klasyfikacji jakościowo - wymiarowej i wartościowej z faktycznie pozyskanego drewna wykonane przez uprawnionego leśnika w oparciu o zapisy Zarządzenia Nr 33(325)14 Prezydenta Miasta Piły z dnia 29 grudnia 2014 r. w sprawie zasad gospodarowania drewnem pozyskanym z terenów gminnych stanowiących własność Gminy Piła. Zestawienie winno być sporządzone na wzorze stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ, które będzie stanowiło podstawę do przekazania drewna na miejsce wskazane przez Zarząd Dróg i Zieleni w Pile. Pracownik Zarządu Dróg i Zieleni w Pile przy współudziale przedstawiciela Wydziału Rozwoju i Funduszy Europejskich Urzędu Miasta Piły, dokonuje przyjęcia drewna na plac magazynowy, po którym potwierdza zgodność, pozyskanego drewna. 4) Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć dokument potwierdzający utylizację gałęzi i karpin zgodnie z obowiązującymi przepisami.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 772116008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji i rękojmi
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.pila.p
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach