Przetargi.pl
Rozbudowa budynku w m. Lipsko Polesie wraz z urządzeniami budowlanymi i zagospodarowaniem terenu w ramach projektu ”RoweLove Roztocze - razem pomimo granic”

Gmina Zamość ogłasza przetarg

  • Adres: 22-400 Zamość, Peowiaków
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 84 639-29-59 , fax. 84 639-23-64
  • Data zamieszczenia: 2018-12-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Zamość
    Peowiaków 92
    22-400 Zamość, woj. lubelskie
    tel. 84 639-29-59, fax. 84 639-23-64
    REGON: 54068200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://ugzamosc.bip.lubelskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa budynku w m. Lipsko Polesie wraz z urządzeniami budowlanymi i zagospodarowaniem terenu w ramach projektu ”RoweLove Roztocze - razem pomimo granic”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w zakresie rozbudowy budynku byłej Szkoły Podstawowej w m. Lipsko Polesie z przeznaczeniem na Centrum Geoturystyczne wraz z uzbrojeniem terenu, budową budynku sanitarno – gospodarczego, budową altany, wykonaniem rzeźb gigantów i z rozbiórką istniejących budynków gospodarczych. Zakres opracowania obejmuję działkę o nr geodezyjnym nr 205 w m. Lipsko Polesie. Opis stanu istniejącego budynku Obiekt istniejący to wolno stojący budynek użyteczności publicznej z dwoma kondygnacjami nadziemnymi. Bryła budynku w formie dwóch prostopadłościanów na planie prostokątów połączonych ze sobą łącznikiem, kryty dachem jednospadowym, kąt nachylenia dachu około 3º. Budynek wykonany w technologi tradycyjnej murowanej. Parametry projektowanego zagospodarowania a) budynek Centrum Geoturystyczne powierzchnia zabudowy budynku objętego opracowaniem – 534,45 m2 powierzchnia użytkowa – 566,45 m2, kubatura – 3814,40 m3, liczba kondygnacji nadziemnych – 2, wysokość kalenicy - 8,67 m b) budynek sanitarno – gospodarczy powierzchnia zabudowy budynku objętego opracowaniem – 99,50 m2, powierzchnia użytkowa – 79,36 m2, kubatura – 288,8 m3, liczba kondygnacji nadziemnych – 1, wysokość kalenicy – 3,86 m, c) altana powierzchnia zabudowy budynku objętego opracowaniem – 156,25 m2, powierzchnia użytkowa – 141,50 m2, kubatura – 476,50m3, liczba kondygnacji nadziemnych – 1, wysokość kalenicy – 4,15 m, Zakres zamówienia stanowią prace budowlane związane z rozbudową budynku po byłej szkole, budowie nowo projektowanych budynków sanitarno - gospodarczego oraz altany wraz z wykonaniem i montażem rzeźb gigantów i z rozbiórką istniejących budynków gospodarczych, zakres robót: a) br. budowlana roboty rozbiórkowe, rozbudowa budynku od północno wschodniej strony o klatkę schodową, roboty budowlane (fundamenty, ściany, schody, posadzki, stropy, izolacje, ocieplenie, tynki), zmiana konstrukcji dachu i pokrycie, zmiany na poziomie parteru części istniejącej obejmują wprowadzenie nowej funkcji pomieszczeń oraz wydzielenie i przebudowa, stolarka okienna i drzwiowa, elewacja, opaska, zbiornik p.poż, budynek sanitarno – gospodarczy, (br. budowlana, elektryczna, sanitarna), altana, (br. budowlana, elektryczna), ogrodzenie, słupek do pomiaru ruchu turystycznego, b) br. drogowa zjazdy (przebudowa), miejsca postojowe, drogi wewnętrzne, drogi pożarowe, ciągi piesze, c) br. sanitarne przyłącze wodociągowe oraz przyłącze kanalizacyjne, zbiornik bezodpływowy, ujęcie wody p. poż, sieci preizolowane, sieci zewnętrzne, zbiornik gazu LPG, wewnętrzne instalację: wod – kan, CWU, ppoż, CO zasilaną z projektowanej kotłowni gazowej, kotłownia gazowa, wentylacja mechaniczna, instalacja gazowa, c) branża elektryczna wewnętrzne instalację: oświetlenie ogólne, oświetlenie awaryjne, instalacje siłowe i gniazd wtyczkowych, instalacja do systemu grzewczego, instalacja teleinformatyczna, instalacja odgromowa, instalacja fotowoltaiczna, instalacja oddymiająca, instalacja sygnalizacji włamania i napadu, instalacja alarmowa i monitoringu, oświetlenie terenu, Projekt „RoweLove Roztocze - razem pomimo granic” finansowane przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Instrumentu Sąsiedztwa w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Polska – Białoruś – Ukraina 2014 – 2020. Szczegółowy zakres prac budowlanych został wyszczególniony w projekcie budowlano wykonawczym i przedmiarach robót dołączonych do przedmiotowego postępowania. 1) Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w SIWZ i w załącznikach do SIWZ. Za produkt równoważny Zamawiający uzna jedynie taki, który ma co najmniej tożsame lub nie gorsze parametry jakościowe i użytkowe w stosunku do opisanego, 2) Na etapie realizacji zadania Zamawiający może żądać harmonogramu rzeczowo – finansowego, oraz kosztorysów powykonawczych pod faktury częściowe. 3) Wykonawca zabezpieczy we własnym zakresie energię elektryczną jak również wodę i poniesie koszty z tym związane, 4) Utrzymanie czystości na- i w obrębie budowy, jak również do usuwania z jezdni zanieczyszczeń powodowanych ruchem samochodów z budowy, 5) Zbudowanie i utrzymywanie na własny koszt zaplecza socjalno - biurowego budowy, 6) Uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót, 7) Zamawiający będzie wymagał od Wykonawcy protokołów badań i sprawdzeń (opinia kominiarska, protokoły instalacji elektrycznej wewnętrznej i zewnętrznej, protokoły instalacji wodnej, gazowej, c.o., dokumentacji powykonawczyej), 8)Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia obsługi geodezyjnej oraz wykonania geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej – koszt powinien być wliczony w ogólną wartość zamówienia i nie podlega odrębnej zapłacie. 9) Za wszelkie zdarzenia wynikłe z powodu braku zabezpieczenia terenu budowy lub niewłaściwego jego zabezpieczenia odpowiedzialność ponosi Wykonawca, 10) Na etapie budowy Zamawiający będzie żądał od dostawcy drewna zaświadczenia o stanie powietrzno suchym o wilgotności nie większej niż 18% dostarczonego drewna, drewno klasy C 30 – dotyczy altanki. 11) Wykonawca robót zabezpieczy elementy drewniane środkami owado- i grzybobójczymi, środkami ogniochronnymi - dotyczy altanki. ZAMÓWIENIE BĘDZIE ROZLICZANE KOSZTORYSOWO. WRAZ Z FORMULARZEM OFERTOWYM NALEŻY ZŁOŻYĆ KOSZTORYS UPROSZCZONY, A PRZED PODPISANIEM UMOWY WYKONAWCA BĘDZIE ZOBOWIĄZANY ZŁOŻYĆ KOSZTORYS SZCZEGÓŁOWY. BRAK ZAŁĄCZNIKA NR 2 - KOSZTORYSU- SPOWODUJE ODRZUCENIE OFERTY. Minimalny okres gwarancji wynosi 36-miesięcy, maksymalny 60 miesięcy. W przypadku gdy Wykonawca poda dłuższy niż 60-miesięczny okres gwarancji, ocenie będzie podlegał okres 60-miesięczny. W przypadku, gdy Wykonawca poda krótszy niż 36-miesięczny okres gwarancji, oferta Wykonawcy będzie podlegała odrzuceniu. Zamawiający wymaga, aby okres udzielonej rękojmi był równy okresowi gwarancji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych) 2. Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: 1) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: BGŻ BNP 85 2030 0045 1110 0000 0230 3780 z tytułem przelewu „Wadium – nr sprawy RRG.271.20.2018” - za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjęty zostanie termin w którym odpowiednia kwota znajdzie się na rachunku Zamawiającego; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz 110). 4. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzana zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) nazwa dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedziby, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, c) kwotę gwarancji, d) termin ważności gwarancji, e) zobowiązanie gwaranta do: ”zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: - odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie lub - nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub - zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy”. 6. W przypadku złożenia przez Wykonawców wadium w formie, o której mowa w punkcie 3 ppkt 2-5, Wykonawca zobowiązany jest włączyć do ofert kopię dokumentu gwarancji potwierdzoną za zgodność z oryginałem, a oryginał tej gwarancji osobno załączyć do oferty. 7. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, ze otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym, ale niewystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę. 8. Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym wadium wniesione w pieniądzu. 9. Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć ofertę wadium na cały okres związania oferty. 10. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 Pzp. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: - Podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych, - aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia określonych w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. W przypadku gdy rejestr jest dostępny publicznie nie wymaga się złożenia tego dokumentu (dotyczy np. rejestru przedsiębiorców KRS, CEIDG).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: kosztorys ofertowy uproszczony, ZNWU, formularz ofertowy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach