Przetargi.pl
Rozbudowa budynku Urzędu Gminy Nieporęt w Nieporęcie

Gmina Nieporęt reprezentowana przez Wójta ogłasza przetarg

  • Adres: 05-126 Nieporęt, Pl. Wolności 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 7670416, 7670442 , fax. 022 7670441
  • Data zamieszczenia: 2015-12-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Nieporęt reprezentowana przez Wójta
    Pl. Wolności 1 1
    05-126 Nieporęt, woj. mazowieckie
    tel. 022 7670416, 7670442, fax. 022 7670441
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nieporet.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa budynku Urzędu Gminy Nieporęt w Nieporęcie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zamówienie obejmuje rozbudowę budynku Urzędu Gminy Nieporęt w Nieporęcie o nową część oraz związaną z tą rozbudową przebudowę istniejącego budynku Urzędu Gminy. Projektowany budynek trzykondygnacyjny, niepodpiwniczony, zlokalizowany bezpośrednio przy ścianie budynku istniejącego, jako odrębna strefa pożarowa. Połączony funkcjonalnie z budynkiem istniejącym. Zlokalizowany na działkach nr 128/9, 128/10, 128/6, 128/11 przy Pl. Wolności w miejscowości Nieporęt, gmina Nieporęt. W pierwszym etapie robót wykonana zostanie rozbudowa budynku Urzędu Gminy a jej zakończenie zostanie potwierdzone prawomocnym pozwoleniem na użytkowanie. Prace związane z połączeniem części rozbudowywanej i istniejącego budynku Urzędu Gminy będą wykonywane w obiekcie funkcjonującym w uzgodnieniu i dostosowaniu do godzin pracy urzędu. Do obowiązków Wykonawcy będzie należało uzyskanie prawomocnego pozwolenia na użytkowanie obiektu. Po uzyskaniu pozwolenia na użytkowania nastąpi przeniesienie Urzędu ze starej części do nowej. Przeniesienie mebli i wyposażenia z istniejącej części do nowej będzie należało do obowiązków Wykonawcy. W drugim etapie, po przeniesieniu mebli i wyposażenia do rozbudowanego budynku z części istniejącej, wykonana zostanie modernizacja instalacji teletechnicznej w istniejącym budynku Urzędu Gminy zgodnie z dokumentacją. Dane podstawowe obiektu: Pow. całkowita: 1.090,47,00 m2 Pow. użytkowa: 925,56 m2 Kubatura: 3.820,00 m3 2. Zakres robót objętych niniejszym postępowaniem opisany jest w Dokumentacji projektowej na którą składa się: projekt budowlany zatwierdzony decyzją pozwolenia na budowę oraz projekty wykonawcze, wykonawcze zamienne i uzupełniające do projektu wykonawczego w branży budowlanej tj. Projektem uzupełniającym ze zmianami funkcjonalnymi do projektu budowlano-wykonawczego rozbudowy Urzędu Gminy w Nieporęcie; branży elektrycznej tj. Projektem wykonawczym zamiennym - instalacje elektryczne wewnętrzne, w branży sanitarnej tj. Projektem budowlanym i wykonawczym zamiennym wewnętrznych instalacji sanitarnych wod-kan, ppoż, c.o., wody lodowej, klimatyzacji oraz wentylacji i Projektem budowlanym i wykonawczym wewnętrznej instalacji wentylacji mechanicznej i w branży teletechnicznej tj. Projektem budowlano-wykonawczym oraz PBW zamienny adaptacji pomieszczenia na serwerownię na I piętrze istniejącego budynku Urzędu Gminy i PBW zamienny - Projekt konstrukcji wsporczej pod centralę nawiewno-wywiewną na dachu budynku, sporządzonymi przez Biuro Architektoniczne Abrys s.c, która obejmuje swoim zakresem roboty budowlane, teletechniczne, sanitarne, elektryczne, drogowe oraz projekt wnętrza wybranych przestrzeni i pomieszczeń budynku Urzędu Gminy w Nieporęcie sporządzony przez firmę dwa studio Stanisław Leszczyński który obejmuje wykończenie wnętrz z opisem wyposażenia. 3. Zamówienie obejmuje także obowiązki Wykonawcy polegające na: 1) powierzeniu kierowania robotami kierownikowi budowy, posiadającemu odpowiednie uprawnienia budowlane w specjalności a) konstrukcyjno-budowlanej, b) instalacyjnej w zakresie instalacji elektrycznych, c) instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń sanitarnych d) drogowej 2) zapewnieniu obsługi geologicznej, geodezyjnej i wykonaniu inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, 3) zapewnieniu niezbędnych mediów do należytego prowadzenia budowy (w tym zapewnieniu zasilania elektrycznego na potrzeby budowlane - prąd budowlany); 4) wykonaniu szczegółowego harmonogramu robót uzgodnionego z Zamawiającym przed podpisaniem umowy, zawierającego opis sposobu organizacji robót z podziałem na branże ze wskazaniem liczby pracowników dla poszczególnych branż i sposobu koordynacji międzybranżowej robót. 5) przekazaniu Zamawiającemu kompletnej dokumentacji powykonawczej, kompletu dokumentów i oświadczeń opisanych w ustawie Prawo budowlane. 6) przeniesieniu mebli i wyposażenia z istniejącej części do nowej - po zakończeniu robót 7) uzyskaniu pozwolenia na użytkowanie rozbudowanej części Urzędu. 8) stałej obecności kierownika robót w trakcie prowadzenia robót budowlanych. 4. Jako zasadę przyjmuje się wymóg, iż w ofercie należy przyjąć stosowanie materiałów i urządzeń spełniających normy i parametry techniczne wyspecyfikowane w dokumentacji projektowej oraz w Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowanych, nie gorsze w zakresie parametrów technicznych i jakościowych od urządzeń wskazanych w tej dokumentacji technicznej. 5. Wykonawca zobowiązany jest wskazać, które części zamówienia zamierza zlecić podwykonawcom (wzór dokumentu określa załącznik nr 6 do SIWZ). 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Dokumentacja projektowa oraz Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - dotycząca robót objętych niniejszym postępowaniem, stanowiące załączniki nr 11 do SIWZ oraz przedmiar robót, stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452150007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu przetargowym jest wniesienie wadium w wysokości 70 000,- zł (słownie: siedemdziesiąt tysięcy złotych). 2. Wadium należy wnieść w jednej lub kilku następujących formach (art.45 ustawy): 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3.Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić na konto Urzędu Gminy w Banku Spółdzielczym w Legionowie O/Nieporęt nr 25 8013 1029 2003 0003 7415 0002. Kopię dowodu wpłaty lub przelewu wadium na konto Zamawiającego należy dołączyć do oferty przetargowej. 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą wpływu środków pieniężnych na rachunek bankowy, o którym mowa w ust. 3, przed upływem terminem składania ofert. 5.Dokumenty, o których mowa w ust. 2 pkt 2 - 5, muszą obejmować swym zakresem wszelkie roszczenia Zamawiającego z tytułu wystąpienia zdarzeń, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, przy czym 1)w przypadku gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, dokumenty te muszą obejmować swym zakresem wszelkie roszczenia Zamawiającego z tytułu związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia działań lub zaniechań każdego z nich, 2)dokumenty te będą zawierały klauzule zapłaty sumy wadialnej na rzecz zamawiającego bezwarunkowo i na pierwsze żądanie, 3) dokumenty te zostaną złożone w oryginale. 6.Dokumenty, o których mowa w ust. 2 pkt 2 - 5, należy złożyć w siedzibie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert lub wraz z ofertą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres udzielonej rękojmi za wady
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nieporet.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach