Przetargi.pl
„Rozbudowa budynku szkoły podstawowej w Pludrach”.

Gmina Dobrodzień ogłasza przetarg

  • Adres: 46380 Dobrodzień, Plac Wolności
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 343 575 100 , fax. 034 3575100 w. 30
  • Data zamieszczenia: 2018-04-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dobrodzień
    Plac Wolności 1
    46380 Dobrodzień, woj. opolskie
    tel. 343 575 100, fax. 034 3575100 w. 30
    REGON: 15139863000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.dobrodzien.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Rozbudowa budynku szkoły podstawowej w Pludrach”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa budynku szkoły w Pludrach przy ulicy Aleja Wyzwolenia wraz z rozbudową instalacji centralnego ogrzewania (wykonanie nowej instalacji c.o. na poziomie parteru w ramach rozbudowy istniejącej instalacji centralnego ogrzewania budynku szkoły) oraz wykonaniem instalacji elektrycznej i odgromowej w projektowanym budynku szkoły. Będzie to budynek niepodpiwniczony, jednokondygnacyjny z dachem jednospadowym, o kącie nachylenia połaci dachu 5,2°, o wysokości kalenicy +3,98 m od poziomu ±0,00 architektonicznego, o powierzchni zabudowy projektowanej: 194,93 m2 i powierzchni użytkowej projektowanej: 166,30 m2 oraz o kubaturze projektowanej: 627,00 m3. Rozbudowywany budynek stanowić będzie kontynuację istniejącego budynku. Zakres rzeczowy robót do wykonania niniejszego zamówienia jest następujący: 1) roboty rozbiórkowe i przygotowawcze, 2) roboty ziemne - wykopy, 3) wykonanie fundamentów: - wykonanie hydroizolacji z lepików na zimno, - wykonanie hydroizolacji z papy termozgrzewalnej, - wymurowanie ścian fundamentowych monolitycznych żelbetowych, - wykonanie ocieplenia ścian fundamentowych płytami styrodur, 4) wymurowanie ścian konstrukcyjnych z pustaków ceramicznych, 5) wymurowanie kominów wentylacyjnych z pustaków betonowych, 6) wykonanie wieńców i belek monolitycznych, 7) wykonanie rdzeni monolitycznych, 8) ułożenie belek nadprożowych L19, 9) wykonanie stropodachu: - wykonanie stropu gęstożebrowego z pustaków ceramicznych, - wykonanie termoizolacji z płyt styrodur, - wykonanie pokrycia dachowego z papy termozgrzewalnej, - montaż orynnowania z blachy tytanowo-cynkowej, 10) montaż stolarki zewnętrznej okiennej i drzwiowej: - montaż okien PCV, - montaż parapetów wewnętrznych z duromarmuru, - montaż parapetów zewnętrznych z aluminium, - montaż drzwi zewnętrznych wejściowych aluminiowych, 11) wykończenia ścian i sufitów: - wykonanie tynków cementowo - wapiennych, - dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi ścian i sufitów, 12) wykonanie posadzek: - ułożenie warstw konstrukcyjnych posadzek, - ułożenie okładziny posadzek z wykładzin obiektowych, 13) wykonanie stolarki wewnętrznej: - montaż fabrycznie wykończonej stolarki drzwiowej (np. Porta, Classen, DRE lub równoważne), 14) wykonanie elewacji: - ocieplenie ścian płytami ze styropianu gr. 18 cm, - wykonanie tynków cienkowarstwowych silikatowych, - wykonanie tynków mozaikowych na cokole, 15) utwardzenie terenu: - ułożenie chodników z kostki brukowej, 16) wykonanie nowej instalacji c.o.: - demontaż istniejacej instalacji c.o., - montaż rurociągów, - montaż armatury, - montaż urządzeń grzejnych, - badania instalacji c.o., - wykonanie instalacji termicznej, - regulacja działania instalacji c.o., 17) wykonanie instalacji elektrycznej i odgromowej: - wykonanie wewnętrznej instalacji elektrycznej gniazd 230 V, - wykonanie instalacji elektrycznej oświetlenia awaryjno-ewakuacyjnego, - wykonanie instalacji odgromowej na projektowanym budynku szkoły.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 5 000,00 zł. 1.1. Wadium może być wniesione w: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r., poz. 110). 1.2. Termin wnoszenia wadium upływa w dniu: 20.04.2018 r. o godzinie 10:00. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na nr konta: BS Leśnica o/ Dobrodzień 57 8907 1047 2005 4000 0765 0005 Powyższy rachunek Banku Spółdzielczego w Leśnicy Oddział Dobrodzień jest rachunkiem nie oprocentowanym. Wadium w tej formie uważa się za wniesione w sposób prawidłowy, gdy środki pieniężne wpłyną na konto Zamawiającego przed upływem terminu składnia ofert. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie innej niż pieniądz, oryginały dokumentów, o których mowa wyżej należy złożyć niezłączony do oferty, natomiast do oferty należy załączyć ich kserokopię. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie w miejscu składania ofert, a jego kserokopia w ofercie. Wniesienie wadium w formie innej niż pieniądz poprzez złożenie dokumentu w odrębnej kopercie dołączonej do oferty jest równoznaczne z wniesieniem go przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem złożenia oferty przed terminem składania ofert. Gwarancja zapłaty wadium winna być bezwarunkowa i płatna na pierwsze żądanie oraz powinna podlegać prawu polskiemu i być realizowana w Polsce. UWAGA: Termin ważności gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą, tj. 30 dni. (od 20.04.2018 r do 19.05.2018 r.).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) FORMULARZ OFERTOWY (Załącznik nr 1 do SIWZ). Uwaga ! - Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia przez Wykonawcę załączników na innych drukach, pod warunkiem, że będą one odpowiadać treści druków załączonych do SIWZ. 2) Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy(-ów) ubiegającego(-cych) się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie. 3) Upoważnienie (pełnomocnictwo) do podpisania oferty, do poświadczania dokumentów za zgodność z oryginałem oraz do parafowania stron należy dołączyć do oferty, o ile nie wynika ono z dokumentów rejestrowych Wykonawcy. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach