Przetargi.pl
Rozbudowa budynku Samorządowej Szkoły Podstawowej w Gowinie

Urząd Gminy Wejherowo ogłasza przetarg

  • Adres: 84200 Wejherowo, Os. Przyjaźni
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 586 779 701 , fax. 586 779 700
  • Data zamieszczenia: 2017-04-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Wejherowo
    Os. Przyjaźni 6
    84200 Wejherowo, woj. pomorskie
    tel. 586 779 701, fax. 586 779 700
    REGON: 54511300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa budynku Samorządowej Szkoły Podstawowej w Gowinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa Samorządowej Szkoły Podstawowej w Gowinie wraz z zagospodarowaniem terenu oraz wyposażeniem całego obiektu. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) budowę budynku szkoły z salami lekcyjnymi – dziewiętnaście sal, w tym piętnaście sal normatywnych dla około 25 uczniów, dwie sale z zapleczami i toaletami dla nauczania początkowego, dwie sale specjalistyczne: językową i komputerową oraz gabinet terapii zajęciowej, gabinet logopedy, stołówkę z zapleczem cateringowym, świetlicę, szatnię dla uczniów, toalety dla uczniów i nauczycieli, w tym dwie dla niepełnosprawnych; 2) połączenie z istniejącym budynkiem szkoły od strony wschodniej, z wejściem z terenu sąsiadujących boisk sportowych od strony północnej oraz dostępem z istniejącego budynku szkoły poprzez drzwi wewnętrzne na poziomie parteru oraz I piętra; Inwestycja winna spełniać wymagania określone w WT20121; 3) wykonanie instalacji: - gazowej, - elektrycznej wewnętrznej, - wewnętrznej centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej, - wentylacji mechanicznej wyciągowej i wentylacji grawitacyjnej oraz przyłączy wewnętrznych, - monitoringu, - wodno-kanalizacyjnej, - kanalizacji deszczowej, - zewnętrznego ciepłociągu, - teletechnicznej wraz z centralą telefoniczną, - alarmu; 4) zagospodarowanie terenu wraz z infrastrukturą towarzyszącą przy budynkach, a w tym: wykonanie miejsc parkingowych; 5) kompleksowe wyposażenie wszystkich pomieszczeń oraz obiektów zgodnie z dokumentacją; 6) przeniesienie istniejącego placu zabaw zgodnie z projektem zagospodarowania terenu; 7) wykonanie rozbiórki budynku gospodarczego na dz. 172/8 zgodnie z projektem; 8) wykonanie oświetlenia boiska trawiastego zgodnie z projektem; 9) montaż 2 szt. piłkochwytów o dł. 30.0 m i wysokości 6.0 m przy istniejącym boisku trawiastym; 10) wykonanie dokumentacji eksploatacyjnej, w tym: a) instrukcji pożarowej wraz z oznakowaniem obiektu i wyposażeniem w gaśnice i inne aparaty i urządzenia wynikające z instrukcji, b) instrukcji konserwacji i eksploatacji budynku zgodnie z: - zaleceniami producentów aparatów, maszyn i urządzeń zamontowanych w obiekcie, - zaleceniami producentów zamontowanych i wbudowanych materiałów i elementów wyposażenia, c) świadectwa charakterystyki energetycznej obiektu – powykonawcze; d) audytu energetycznego i audyktu efektywności energetycznej obiektu – powykonawcze; e) przygotowanie obiektu do użytkowania, w tym skompletowanie i przekazanie dokumentacji powykonawczej, f) wykonanie książki obiektu budowlanego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 100 000,00 zł słownie: sto tysięcy złotych. 2. Termin wniesienia wadium. 1) Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium uznaje się za wniesione, jeżeli: a) wnoszone w formie pieniądza znalazło się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu na składanie ofert. W celach informacyjnych oryginał lub kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w formie pieniężnej Wykonawca załącza do oferty, b) wnoszone w innych formach niż pieniądz, oryginały dokumentów należy złożyć w formie oryginału i kopii (przy czym kopia dokumentu winna być trwale spięta z ofertą, a oryginał luzem, gdyż będzie podlegał zwrotowi) w jednej kopercie. 2) Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca zobowiązany będzie wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Millennium S.A. Nr konta: 80 1160 2202 0000 0000 6196 3934 z podaniem tytułu: wadium – ZZP.271.12.2017.JA – Rozbudowa budynku Samorządowej Szkoły Podstawowej w Gowinie 3. Formy wniesienia wadium. 1) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu – przelewem na konto, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 ust. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016r, poz. 359). 2) W treści wadium składanego w formie innej niż pieniądz muszą być wyszczególnione okoliczności, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp, w jakich Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami. Wadium w formach wymienionych w ust. 3 lit. od b do e musi być wystawione na Zamawiającego. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska) Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe zobowiązanie Gwaranta (poręczyciela) do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego. 3) Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 4) Wadium wniesione przez jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie uważa się za wniesione prawidłowo. 4. Zwrot wadium. 1) Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 5 pkt 2 niniejszego rozdziału. 2) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 3) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 4) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 5. Zatrzymanie wadium. 1) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 2) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 6. Nieprawidłowa forma złożenia wadium Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach