Przetargi.pl
Rozbudowa budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Wojnowicach o świetlicę wiejską

Gmina Krzanowice ogłasza przetarg

  • Adres: 47-470 Krzanowice, ul. Morawska
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 4108202, 4108030 , fax. 32 4108042, 4108030
  • Data zamieszczenia: 2018-04-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Krzanowice
    ul. Morawska 5
    47-470 Krzanowice, woj. śląskie
    tel. 32 4108202, 4108030, fax. 32 4108042, 4108030
    REGON: 27625842800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krzanowice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Wojnowicach o świetlicę wiejską
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Rozbudowa budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Wojnowicach o świetlicę wiejską i polega na: na rozbudowie budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Wojnowicach (roboty ziemne, wykonanie fundamentów, wykonanie ścian fundamentowych, wykonanie ścian parteru, wykonanie stropu nad parterem, roboty dekarskie, roboty wykończeniowe, zagospodarowanie terenu, instalacja: elektryczna, wodociągowa, sanitarna ). Budynek będzie bez podpiwniczenia z niezależnym wejściem, inne cechy to: dach płaski, wysokość budynku 4,75 m, powierzchnia użytkowa 60,51 m2., pomieszczenia składające się na nowobudowany obiekt: wiatrołap, sala świetlicy, aneks kuchenny, WC dla inwalidy. Część konstrukcyjna będzie obejmować: fundamenty schodkowe przylegające stopą fundamentową do już istniejącego budynku, ściany fundamentowe, które zostaną wzniesione z bloczków betonowych izolowanych termicznie z izolacją przeciwwilgociową pionową i poziomą, ściany zewnętrzne nośne, zostaną wzniesione z pustaków ceramicznych, strop żelbetowy monolityczny zaprojektowano w konstrukcji płytowej, pokrycie dachu papą termozgrzewalną, wzniesienie kominu wentylacyjnego z PCV, ocieplenie ścian zewnętrznych oraz połaci dachu styropianem. W projekcie przewidziano także prace wykończeniowe tj. wyłożenie podłogi płytkami „GRES”, montaż stolarki okiennej i drzwiowej wraz z parapetami, wykończenie ścian i sufitów tynkiem cem.-wap., malowanie ścian farbami akrylowymi. Elewacja zostanie wykończona tynkami szlachetnymi, cokół wraz z strefami wejścia zostaną wyłożone tynkiem żywicznym lub płytką klinkierową. Projekt obejmuje również zagospodarowanie otoczenia tj. zaprojektowano chodniki prowadzące od drzwi wejściowych – ułożenie nawierzchni z kostki brukowej betonowej na podbudowie jak na ciągach pieszych oraz wykonanie instalacji takich jak: instalacja wodociągowa i kanalizacyjna która obejmuje – podłączenie do istniejącego zbiornika, rozbudowa istniejącej instalacji wodociągowej; instalacja centralnego ogrzewania i ciepłej wody która obejmuje – rozbudowę istniejącej instalacji CO, montaż grzejników, istniejącego kotła na paliwo stałe, ciepłej wody podgrzewana bojlerem elektrycznym; rozbudowa istniejącej instalacji elektrycznej niskiego napięcia. Przed budynkiem przewidziano również 3 miejsca parkingowe. Szczegółowy zakres robót oraz sposób ich wykonania został opisany w : a) dokumentacji projektowej, która stanowi załącznik nr 7 do niniejszej SIWZ, b) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, która stanowi załącznik nr 8 do niniejszej SIWZ, c) przedmiarach robót, które stanowią załącznik nr 9 do niniejszej SIWZ, oraz specyfikacji istotnych warunków zamówienia dla potrzeb niniejszego zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111200-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. OŚWIADCZENIE, KTÓRE SKŁADA KAŻDY WYKONAWCA W TERMINIE DO 3 DNI OD DNIA UPUBLICZNIENIA NA STRONIE INTERNETOWEJ ZAMAWIAJĄCEGO INFORMACJI, O KTÓREJ MOWA W ART. 86 UST. 5 USTAWY PZP: Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (zgodnie z zał. nr 5 do SIWZ) W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu -wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający zamieści informacje, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy na swojej stronie internetowej. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców. 2. Kosztorysy ofertowe w wersji uproszczonej (zgodnie z załącznikiem nr 9 do SIWZ) - składane tylko pomocniczo, wykonane metodą uproszczoną z podaniem cen jednostkowych (nie będą stanowić podstawy do weryfikacji prawidłowości obliczenia ceny ryczałtowej podanej przez wykonawcę) Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie – jeżeli dotyczy 3. W przypadku podpisania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru– pełnomocnictwo do podpisywania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy, -W przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (zgodnie z art.23 ustawy Pzp). -Zobowiązanie innego podmiotu, na zasobach którego polega Wykonawca, do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ) – jeżeli dotyczy 4. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy (zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach