Przetargi.pl
Rozbudowa budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Lubzinie - etap II

Gmina Ropczyce ogłasza przetarg

  • Adres: 39-100 Ropczyce, ul. Krisego 1/30
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. (017) 2210550 , fax. (017) 2210555
  • Data zamieszczenia: 2016-02-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ropczyce
    ul. Krisego 1/30 1/30
    39-100 Ropczyce, woj. podkarpackie
    tel. (017) 2210550, fax. (017) 2210555
    REGON: 00052472000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ropczyce.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Lubzinie - etap II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia pn. Rozbudowa budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Lubzinie - etap II jest wykonanie robót wykończeniowych kuchni i zaplecza kuchennego wraz z instalacjami wewnętrznymi oraz montażem stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej w rozbudowanej dwukondygnacyjnej części istniejącego budynku OSP, zlokalizowanego w miejscowości Lubzina gm. Ropczyce na działce nr ewid. 482/17 oraz 482/5, zgodnie z projektami budowlanymi i wykonawczymi, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiącymi załącznik Nr 2 do SIWZ oraz przedmiarami robót stanowiącymi załącznik Nr 3 do SIWZ. 2. Zamówienie obejmuje wykonanie robót w zakresie i rodzaju określonym w niniejszym opisie przedmiotu zamówienia oraz w przedmiarach robót stanowiących załącznik Nr 3 do SIWZ, w tym wykonanie m.in. następujących robót, w sposób niżej opisany: - montaż stolarki zewnętrznej okiennej z PCV, okna aluminiowego p.poż. EI 30, drzwiowej aluminiowej w rozbudowanej (od strony zachodniej) dwukondygnacyjnej części istniejącego budynku OSP Lubzina, - wykonanie podsypki piaskowej, warstwy chudego betonu, izolacji przeciwwilgociowej 2 x folia, izolacji termicznej, wylewki cementowej zbrojonej siatką stalową na poziomie całej kondygnacji przyziemia, - wykonanie warstw posadzki na piętrze w postaci izolacji przeciwwilgociowej z foli polietylenowej, warstwy styropianu posadzkowego gr. 5 cm, wylewki gr. 5 cm cementowej zbrojonej, - wykonanie otworów w murze pomiędzy salą imprez, a kuchnią i zmywalnią wraz z obróbką szpalet i posadzki, - wykonanie ścianek działowych z bloczka betonu komórkowego na kondygnacji przyziemia oraz piętra, - wykonanie tynków ścian i sufitów na kondygnacji przyziemia, - wykonanie płytek posadzkowych antypoślizgowych na kondygnacji przyziemia, - wykonanie cokolików w komunikacji na kondygnacji przyziemia, - licowanie ścian płytkami ceramicznymi w pomieszczeniach kuchni i zaplecza kuchennego na wys. 2,0 m, - malowanie ścian i sufitów farbą zmywalną oraz lakierowanie ścian do wys. 1,5 m w komunikacji na kondygnacji przyziemia, - montaż stolarki drzwiowej wewnętrznej, okien podawczych oraz blatów z aglomarmuru na kondygnacji przyziemia, - wykonanie kompletnej instalacji wentylacji na kondygnacji przyziemia i piętra, - wykonanie kompletnej instalacji c.o. wod. kan. wraz z białym montażem oraz hydrantu na kondygnacji przyziemia, - wykonanie rurarzu oraz podejść instalacji c.o., wod.- kan. bez białego montażu na piętrze, - wykonanie kompletnej instalacji elektrycznej wraz rozdzielniami, włącznikami, gniazdami, oprawami na kondygnacji przyziemia, - wykonanie okablowania wraz z puszkami bez montażu włączników, gniazd i opraw na piętrze i klatce schodowej, - wykonanie instalacji odgromowej budynku, - wykonanie chodnika do wejścia zaplecza kuchni, - wykonanie docieplenia dachu nad salą imprez styropianem laminowanym papą o gr. 20 cm, pokrycie dwukrotnie papą termozgrzewalną, wykonanie przekładki instalacji odgromowej, wykonanie niezbędnych obróbek blacharskich. 3. Dodatkowo w ramach zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do: - odpowiedniego zabezpieczenia terenu budowy przed dostępem osób postronnych, - wykonania niezbędnych prób i odbiorów, - przygotowania niezbędnych dokumentów do uzyskania pozwolenia na użytkowanie pomieszczeń zaplecza kuchennego sali imprez, - przygotowania niezbędnych dokumentów wymaganych do realizacji oraz do uzyskania pozwolenia na użytkowanie pomieszczeń zaplecza kuchennego jak: oświadczenia kierownika budowy, kierowników robót, zaświadczenia o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa, plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia. 4. Prace objęte zamówieniem należy wykonywać w taki sposób aby nie zakłócać funkcjonowania obiektu, użytkowanego przez przychodnię zdrowia, OSP, KGW i radę sołecką. 5. Przedmiot zamówienia nie obejmuje wykonania następujących robót: - w zakresie budynku dwukondygnacyjnego rozbudowanej części istniejącego budynku OSP: montażu stolarki drzwiowej wewnętrznej na piętrze oraz w przedsionku (pom. Nr 1-37), wykonania instalacji monitoringu, instalacji telefonicznej, instalacji sygnalizacji włamania i napadu ISWiN, wykonania wykończenia posadzek na piętrze i klatce schodowej, prac tynkarskich i wykończeniowych na piętrze i klatce schodowej, sufitu podwieszanego na piętrze i klatce schodowej, białego montażu oraz grzejników na piętrze i klatce schodowej, montażu gniazd, włączników, opraw na piętrze i klatce schodowej, wykonania elewacji budynku, - wyposażenia kuchni i zaplecza kuchennego nie ujętego w przedmiarach robót stanowiących załącznik Nr 3 do SIWZ, - pozostałych robót ujętych w projekcie w zakresie dotyczącym remontu istniejącego obiektu i robót w zakresie zagospodarowania terenu w tym budowy altany, ogrodzenia, zjazdu publicznego oraz miejsc postojowych. 6. Szczegółowy zakres oraz sposób wykonania zamówienia określają niniejszy opis przedmiotu zamówienia zawarty w SIWZ w tym: projekty budowlane i wykonawcze, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiące załącznik Nr 2 do SIWZ oraz przedmiary robót stanowiące załączniki Nr 3 do SIWZ. Ilości zawarte w przedmiarach robót mają charakter orientacyjny. 7. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym m. in. przepisami BHP, PN przenoszącymi normy europejskie lub norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy, zasadami wiedzy technicznej, warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót, należytą starannością, właściwą organizacją, bezpiecznie i dobrze jakościowo. 8. Użyte przy realizacji robót materiały winny spełniać wymagania określone w art. 10 Prawa budowlanego oraz winny posiadać dokumenty potwierdzające dopuszczenie do użytkowania i spełnienie odpowiednich norm. 9. Tam, gdzie w dokumentacji projektowej lub przedmiarach, zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub wskazano normy, o których mowa w art. 30 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający dopuszcza do zastosowania przy realizacji zamówienia materiałów i/lub rozwiązań równoważnych pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych, pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej specyfikacji, po akceptacji przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza jednocześnie wszelkie ich odpowiedniki rynkowe nie gorsze niż wskazane. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia i roboty budowlane spełniają określone przez Zamawiającego wymagania. Parametry wskazanego przez Zamawiającego standardu przedstawiają warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, funkcjonalne oraz inne cechy istotne dla przedmiotu zamówienia, natomiast wskazana marka lub nazwa handlowa określa klasę produktu, a nie konkretnego producenta. 10. Wymagany okres gwarancji min. 36 m-cy liczony od daty protokolarnego końcowego odbioru przedmiotu zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawcy przystępujący do przetargu są zobowiązani wnieść wadium w wysokości 5 000,00 zł, w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych lub w formie poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust.5 pkt. 2 ustawy z dnia 09.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu należy dokonać wpłaty na konto Zamawiającego nr 39 9171 0004 0000 8136 2000 0050 w Banku Spółdzielczym w Ropczycach. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Przy czym wniesienie wadium w pieniądzu zamawiający uzna za skuteczne w chwili uznania rachunku zamawiającego. Do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający wniesienie wadium w oryginale lub w przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu w formie kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez uprawnionych przedstawicieli wykonawcy. Wadium winno być załącznikiem do oferty

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ropczyce.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach