Przetargi.pl
Rozbudowa budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Dusznikach wraz z wewnętrzną instalacją gazu ziemnego oraz remontem istniejącego budynku.

Gmina Duszniki ogłasza przetarg

  • Adres: 64-550 Duszniki, ul. Sportowa 1
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 2919075, 2919400 , fax. 61 2919131
  • Data zamieszczenia: 2016-01-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Duszniki
    ul. Sportowa 1 1
    64-550 Duszniki, woj. wielkopolskie
    tel. 61 2919075, 2919400, fax. 61 2919131
    REGON: 63125836500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.duszniki.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Dusznikach wraz z wewnętrzną instalacją gazu ziemnego oraz remontem istniejącego budynku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dobudowa pomieszczenia garażowego o pow. ok. 52 m2 do istniejącego budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Dusznikach. Zakres prac obejmuje roboty ogólnobudowlane oraz w zakresie instalacji sanitarnych, gazowych oraz elektrycznych, tj. m. innymi : 1) ściany zewnętrzne z pustaka ceramicznego o grubości 25 cm na zaprawie cementowo- wapiennej, ocieplone styropianem o grubości 15 cm, 2) więźbę dachową z dźwigarów drewnianych pokrytych blachą trapezową z podbitką drewnianą na okapie i nad wejściem do budynku, 3) izolacje przeciwwilgociowe i przeciwwodne, termiczne, 4) tynki wewnętrzne i zewnętrzne, malowanie, zakładanie płyt GK, 5) stolarkę okienną i drzwiową wraz z parapetami, orynnowanie obiektu, 6) montaż bramy garażowej otwieranej automatycznie, 7) montaż kotła gazowego o mocy28 kW, dwufunkcyjnego turbo, grzejników, 8) utwardzenie terenu kostka brukową betonową Nowobudowaną część należy wykonać zgodnie projektem budowlanym zatwierdzonym przez Starostwo Powiatowe w Szamotułach. Przedmiot zamówienia obejmuje również remont istniejącego budynku, którego zakres określa projekt budowlany oraz przedmiar robót. Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania dla Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie obiektu. Do ceny oferty należy doliczyć następujące koszty ( w kosztach pośrednich): robót przygotowawczych, wykończeniowych i porządkowych, zorganizowania, zagospodarowania i późniejszej likwidacji placu budowy, utrzymania zaplecza budowy, wywozu nadmiaru gruntu, ewentualnej wymiany gruntu, wywozu materiałów z rozbiórki i opłat wysypiskowych, zagęszczenia gruntu, pełnej obsługi geodezyjnej wraz z inwentaryzacją powykonawczą, planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, wykonania dokumentacji powykonawczej, koszty związane z odbiorem wykonanych robót (kominiarz, uzgodnienia z GENGAZ, certyfikat energetyczny całego budynku, montaż gaśnicy- 6 kg) i innych czynności niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia. Zamawiający wymagał będzie od Wykonawcy udzielenia minimum 36 miesięcznej gwarancji jakości i rękojmi za wady od dnia podpisania przez obie strony protokołu końcowego. Jeżeli na poszczególne materiały lub urządzenia udzielona jest gwarancja producenta na okres dłuższy niż ten zaproponowany w ofercie, okres gwarancji udzielonej przez Wykonawcę odpowiada okresowi gwarancji udzielonej przez producenta. Roboty należy wykonać zgodnie z przepisami ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2013 r. , poz.1409 z późn. zm ) oraz zgodnie z polskimi normami, sztuka budowlaną, a użyte materiały powinny spełniać wymogi określone w art. 10 prawa budowlanego i STWiOR. Wszystkie nazwy własne urządzeń i materiałów użyte w SIWZ, dokumentacji przetargowej są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry techniczne, jakościowe , funkcjonalne oraz wymagany standard , mogą być zastąpione przez inne równoważne, jednak obowiązek udowodnienia równoważności , zgodnie z art. 30 ust.5 ustawy pzp należy do Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452113003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 3.000,00 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.duszniki.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną