Przetargi.pl
Rozbudowa budynku Międzywydziałowego Centrum Dydaktyki nr 3 PUM w Szczecinie, na potrzeby Wytwórni Farmaceutycznej i Banku Tkanek i Komórek wraz z wykonaniem pełnobranżowej dokumentacji projektowej

Pomorski Uniwersytet Medyczny w Szczecinie ogłasza przetarg

  • Adres: 70-204 Szczecin, Rybacka 1
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 48 00 778
  • Data zamieszczenia: 2022-12-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Pomorski Uniwersytet Medyczny w Szczecinie
    Rybacka 1
    70-204 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 48 00 778
    REGON: 000288886
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pum.edu.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa budynku Międzywydziałowego Centrum Dydaktyki nr 3 PUM w Szczecinie, na potrzeby Wytwórni Farmaceutycznej i Banku Tkanek i Komórek wraz z wykonaniem pełnobranżowej dokumentacji projektowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Rozbudowa budynku Międzywydziałowego Centrum Dydaktyki nr 3 PUM w Szczecinie, na potrzeby Wytwórni Farmaceutycznej i Banku Tkanek i Komórek wraz z wykonaniem pełnobranżowej dokumentacji projektowej, w trybie „zaprojektuj i wybuduj.”" - w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane.2. Niniejsze zamówienie realizowane będzie ze środków Ministerstwa Edukacji i Nauki - Wniosek w sprawie przyznania środków finansowych na realizację inwestycji związanej z działalnością naukową (dotacja celowa MEiN).3. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje 3 etapy:-Etap 1 - wykonanie kompletnej pełnobranżowej dokumentacji projektowej w zakresie określonym w PFU, uzyskanie prawomocnej decyzji o pozwoleniu na budowę oraz wszystkich wymaganych zgód i pozwoleń niezbędnych do realizacji zakresu umowy;-Etap 2 - wykonanie robót budowlanych oraz uzyskanie ostatecznej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie;-Etap 3 - wykonywanie wszelkich czynności w ramach nadzoru autorskiego.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: 1) SWZ, 2) Program Funkcjonalno-Użytkowy „PFU” pn. „Rozbudowa budynku Międzywydziałowego Centrum Dydaktyki nr 3 PUM w Szczecinie”, który obejmuje opis przedmiotu zamówienia i stanowi załącznik nr 1 do SWZ.3) Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy stanowi załącznik nr 2 do SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu, dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej łącznie, tj.:1) Posiadają doświadczenie w postaci należytego wykonania w okresie ostatnich 8 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie:• Przynajmniej jedną usługę polegającą na sporządzeniu pełnobranżowej dokumentacji projektowej dla budowy lub przebudowy budynku, w ramach którego zaprojektowane zostało laboratorium chemiczno-biologiczno-medyczne lub pomieszczenia typu „clean-room” – wraz z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na budowę;• Przez laboratorium chemiczno-biologiczno-medyczne Zamawiający rozumie, np. laboratorium syntetyczne, w którym przeprowadza się syntezy różnych związków lub laboratorium analityczne, w którym przeprowadza się głównie różnego rodzaju analizy chemiczne, biologiczne lub medyczne lub laboratorium „pod specjalnym nadzorem” (mikrobiologiczne, toksykologiczne, radiologiczne itp.), w których panuje kliniczna czystość lub laboratorium genetyczne.• Przez pomieszczenia „clean-romm” Zamawiający rozumie zgodnie z wymaganiami normy PN-EN-ISO-14644 lub równoważnej, pomieszczenie, w którym stężenie cząstek pyłów znajdujących się w powietrzu jest kontrolowane i które zostało skonstruowane, i jest wykorzystywane w sposób minimalizujący wprowadzanie, generowanie i osadzanie cząstek pyłów wewnątrz strefy, i w którym inne istotne parametry powietrza, takie jak na przykład temperatura wilgotność i ciśnienie są regulowane zgodnie z potrzebami;• W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia powyższy warunek musi spełniać w całości jeden z wykonawców, wspólnie ubiegających się o zamówienie. To samo dotyczy wykonawcy, który w celu spełnienia warunku udziału w postępowaniu będzie polegał na potencjale podmiotów udostępniających mu zasoby.• Nie dopuszcza się sumowania mniejszych, cząstkowych usług objętych odrębnymi umowami w celu wykazania spełnienia tego warunku.2) Posiadają doświadczenie w postaci należytego wykonania w okresie ostatnich 8 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie:• Przynajmniej jedną robotę budowlaną odpowiadającej przedmiotowi zamówienia, o wartości minimum 4 000 000,00 zł brutto.• Za jedną robotę budowlaną odpowiadające przedmiotowi zamówienia Zamawiający uzna budowę i/lub rozbudowę i/lub nadbudowę i/lub odbudowę budynku użyteczności publicznej, w zakres której wchodziły, co najmniej roboty ogólnobudowlane oraz instalacyjne: (klimatyzacji i wentylacji mechanicznej, centralnego ogrzewania i ciepła technologicznego i wodno-kanalizacyjne i elektryczne i teletechniczne).• Pod pojęciem „budynek użyteczności publicznej” należy rozumieć budynek zgodnie z definicją w § 3 pkt. 6 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12.04. 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie, tj.: „budynek przeznaczony na potrzeby administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwości, kultury, kultu religijnego, oświaty, szkolnictwa wyższego, nauki, wychowania, opieki zdrowotnej, społecznej lub socjalnej, obsługi bankowej, handlu, gastronomii, usług, w tym usług pocztowych lub telekomunikacyjnych, turystyki, sportu, obsługi pasażerów w transporcie kolejowym, drogowym, lotniczym, morskim lub wodnym śródlądowym, oraz inny budynek przeznaczony do wykonywania podobnych funkcji; za budynek użyteczności publicznej uznaje się także budynek biurowy lub socjalny”.• W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia powyższy warunek musi spełniać w całości jeden z wykonawców, wspólnie ubiegających się o zamówienie w całości. To samo dotyczy wykonawcy, który w celu spełnienia warunku udziału w postępowaniu będzie polegał na potencjale podmiotów udostępniających mu zasoby.• Nie dopuszcza się sumowania mniejszych, cząstkowych robót objętych odrębnymi umowami w celu wykazania spełnienia tego warunku.3) Postanowienia dodatkowe:a) W przypadku gdy wartość dotycząca ww. warunku wyrażona będzie w walucie obcej, Zamawiający przeliczy tę wartość w oparciu o średni kurs walut NBP dla danej waluty z daty wszczęcia postępowania. Za datę wszczęcia postępowania Zamawiający uznaje datę umieszczenia ogłoszenia w BZP. Jeżeli w tym dniu średni kurs NBP nie będzie opublikowany Zamawiający przyjmie średni kurs z ostatniego dnia przed dniem ogłoszenia.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują albo będą dysponować minimum po 1 (jednej) osobie, skierowanej przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, na każde z wymienionych poniżej stanowisk, w pkt. 1) i 2) i 3):1) KONSULTANTA - minimum 1 osobą, wyznaczoną do pełnienia funkcji Konsultanta, posiadającą łącznie na dzień składania ofert doświadczenie zawodowe:a) co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego w pracy w Banku Tkanek i Komórek oraz w pomieszczeniach czystych Clean-room,b) przez okres minimum 5 lat odpowiadał za utrzymanie systemu zapewnienia jakości (podlegającym kontroli Krajowego Centrum Bankowania Tkanek i Komórek (KCBTIK) oraz Głównego Inspektoratu Farmaceutycznego (GIF)) i/lub był odpowiedzialny za nadzór nad środowiskiem pracy.2) PROJEKTANTÓW:a) Głównego Projektanta- min. 1 os. posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do projektowania w specjalności architektonicznej, która będzie pełniła rolę koordynatora zespołu projektowego, w trakcie realizacji przedmiotu niniejszego zamówienia.b) Projektanta branży budowlanej- min. 1 os. posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do projektowania w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, która będzie pełniła rolę Projektanta branży budowlanej.c) Projektanta branży sanitarnej.- min. 1 os. posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do projektowania w specjalności w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, która będzie pełniła rolę Projektanta branży sanitarnej.d) Projektanta branży elektrycznej- min. 1 os. posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do projektowania w specjalności w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń, elektrycznych i elektroenergetycznych, która będzie pełniła rolę Projektanta branży elektrycznej.3) KIEROWNIKÓW:a) Kierownika Budowy – będzie pełnił nadzór nad realizacją robót budowlanych. Wymagane kwalifikacje i doświadczenie zawodowe (łącznie):• uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,• na dzień składania ofert posiada co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w pełnieniu funkcji kierownika budowy lub kierownika robót (liczone od daty uzyskania uprawnień zawodowych.),• w ostatnich 5 latach przed upływem terminu składania ofert pełnił funkcję kierownika budowy lub kierownika robót konstrukcyjno-budowlanych co najmniej jednej roboty budowlanej odpowiadającej przedmiotowi zamówienia. Za jedną robotę budowlaną odpowiadającej przedmiotowi zamówienia Zamawiający uzna budowę i/lub rozbudowę i/lub nadbudowę i/lub odbudowę budynku.b) Kierownika robót sanitarnychWymagane kwalifikacje i doświadczenie zawodowe (łącznie):• uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych;• na dzień składania ofert posiada co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego na stanowisku kierownika robót sanitarnych (liczone od daty uzyskania uprawnień zawodowych).c) Kierownika robót elektrycznychWymagane kwalifikacje i doświadczenie zawodowe (łącznie):• uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych;• na dzień składania ofert posiada co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego na stanowisku kierownika robót elektrycznych lub inspektora nadzoru robót elektrycznych (liczone od daty uzyskania uprawnień zawodowych);4) W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia powyższy warunek wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą spełniać łącznie. To samo dotyczy wykonawcy, który w celu spełnienia warunku udziału w postępowaniu będzie polegał na potencjale podmiotów udostępniających mu zasoby.5) Zamawiający dopuszcza łączenie wszystkich lub wybranych przez Wykonawcę funkcji (stanowisk) przez jedną osobę (z wyłączeniem stanowiska Konsultanta), tylko pod warunkiem spełniania łącznie wymagań dotyczących kwalifikacji dla danych funkcji (stanowisk).6) Dodatkowe informacje dotyczące ww. warunków udziału w postępowaniu:a) Wyżej wskazane uprawnienia w pkt. 2 -3) muszą być zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz.U.2021.2351 t.j.) lub im odpowiadające, ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U.2021.1646 t.j.).3. Z uwagi na limit znaków w formularzu ogłoszenia dodatkowe informacje w zakresie warunków udziału w postępowaniu zawiera rozdział VI SWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-12-28

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach