Przetargi.pl
Rozbiórka obiektów budowlanych znajdujących się w miejscowości Medyka, gmina Medyka na terenie powiatu przemyskiego - województwo podkarpackie

Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa 09 ogłasza przetarg

  • Adres: 01-207 Warszawa, Karolkowa
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. (17) 853-78-66, , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2018-09-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa 09
    Karolkowa 30
    01-207 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. (17) 853-78-66, , fax. -
    REGON: 367849538-00145
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kowr.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbiórka obiektów budowlanych znajdujących się w miejscowości Medyka, gmina Medyka na terenie powiatu przemyskiego - województwo podkarpackie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    4.1 Przedmiotem zamówienia jest rozbiórka obiektów budowlanych położonych w miejscowości Medyka, gmina Medyka na terenie powiatu przemyskiego, województwo podkarpackie. 4.2 Przedmiot zamówienia obejmuje rozbiórkę następujących obiektów znajdujących się w obrębie Medyka, gm. Medyka, powiat przemyski: 1) Garaż na ciągniki nr. inw. 4/38/I znajdujący się na dz. 260/267 2) Budynek warsztatu (w skład którego wchodzą magazyn części biuro nr. inw. 4/37/I oraz kuźnia stelmacharnia nr. inw. 2/16/I) znajdujący się na dz. 260/267 3) Magazyn części zamiennych nr. inw. 4/36/I znajdujący się na dz. 260/267 4) Tuczarnia nr. inw. 7/63/I znajdująca się na dz. 260/267 5) Obora nr inw. 1/7/I znajdująca się na dz. 260/267 6) Magazyn nr inw. 3/25/60 znajdujący się na dz. 260/267 7) Magazyn paszowy nr.inw. 6/59/I znajdujący się na dz. 260/267 8) Silos przejazdowy - zasieki betonowe nr.inw. 26/43/II znajdujące się na dz.260/267 9) Silos przejazdowy - zasieki betonowe nr.inw. 23/15/II znajdujące się na dz.260/267 10) Rampa najazdowa nr.inw. 23/14/II znajdująca się na dz.260/267 11) Stacja paliw (w skład której wchodzą magazyn materiałów pędnych nr inw. 1/1/I oraz baza paliw nr inw. 22/5/II) znajdująca się na działce 260/267 12) Magazyn paliw (w skład którego wchodzi stacja paliw nr inw. 39/VI/10 oraz zbiornik na paliwo nr inw. 32/102/II) znajdujący się na dz. 260/267 4.3 Przedmiot zamówienia został opisany dokładnie w: projekcie rozbiórki, przedmiarze robót, wycenie materiałów z odzysku, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, decyzji. W kosztach oferty oprócz robót zasadniczych należy ująć: 1) poniesienie wszystkich kosztów związanych z odbiorem robót, 2) wykonanie odpowiednich zabezpieczeń bhp i barier ochronnych, 3) sporządzenie i aktualizacja planu bioz, tablicy budowy i tablicy informacyjnej, 4) koszt wykonania i złożenia dokumentacji geodezyjnej w celu aktualizacji danych ewidencyjnych w odpowiednim ODGiK, 5) koszty uczestniczenia w naradach i odbiorach, 6) koszty utrzymania placu budowy i uporządkowanie terenu po pracach wraz z uzyskaniem mediów na czas rozbiórki i prowadzenia gospodarki odpadami zgodnie z obowiązującymi przepisami, 7) poniesienia kosztów zajęcia pasa drogowego, kosztów zajęć niezbędnych działek sąsiednich – jeśli zajdzie taka potrzeba, 8) koszt ustanowienia kierownika budowy, 9) powiadomienia wszystkich instytucji przed przystąpieniem do prac (dotyczy obiektów zawierających azbest), 10) koszt przekazania azbestu oraz transport do składowiska odpadów, zgodnie z obowiązującymi przepisami – Zamawiający oczekuje kopii karty przekazania odpadu (w ilości zgodnej z projektem prac rozbiórkowych). Karty przekazania eternitu do utylizacji będą stanowiły załącznik do protokołu odbioru końcowego, 11) Wykonawca zobowiązuje się do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty w wysokości: 12 312,69 zł netto + VAT (w tym: 6466,05 zł netto + VAT za gruz ceglano – betonowy; 4863,60 zł netto + VAT za złom; 983,04 zł netto + VAT za drewno opałowe);
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111300-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w wysokości: 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100) 11.2 Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 11.3 Termin i miejsce wniesienia wadium. 1) W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, należy przed upływem terminu składania ofert dokonać przelewu na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Gospodarstwa Krajowego Oddział w Rzeszowie nr rachunku 14 1130 1105 0005 2159 0420 0002 z dopiskiem: Wadium – „Rozbiórka obiektów budowlanych w m. Medyka, gmina Medyka na terenie woj. podkarpackiego” Uwaga: wadium uznaje się za wniesione w terminie, jeżeli znalazło się na rachunku bankowym zamawiającego przed upływem terminu na składanie ofert. 2) Wadium wnoszone w formach wymienionych w ust. 11.2 pkt 2 - 5 musi: a) Wskazywać gwaranta lub poręczyciela (nazwa podmiotu udzielającego gwarancji lub poręczenia); 3) wskazywać beneficjenta – Zamawiającego - Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy w Rzeszowie, 35-001 Rzeszów, ul. Asnyka 7; b) określać termin obowiązywania gwarancji lub poręczenia (musi obejmować okres związania ofertą); c) określać kwotę poręczenia lub gwarancji (musi być równa kwocie wadium); d) gwarantować wypłatę należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze pisemne żądanie; e) zawierać w swojej treści zobowiązanie zgodne z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp, f) być ważne przez cały okres terminu związania ofertą. 4) Oryginał dokumentu wadium w formie, o której mowa w ust. 11.2 pkt 2-5 należy dostarczyć przed upływem terminu składania ofert do Kasy Zamawiającego. Zaleca się załączyć do oferty kserokopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium. 5) Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6) Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie, w wymaganej wysokości lub formie skutkuje odrzuceniem oferty z postępowania zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy Pzp. 7) Wadium wniesione przez jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie uważa się za wniesione prawidłowo.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach