Przetargi.pl
Rozbiórka obiektów budowlanych w ramach inwestycji pn. "Budowa 2 –poziomowego parkingu zlokalizowanego pomiędzy ul. Plac Matejki, a ul. Podgórną w Zielonej Górze”

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej ogłasza przetarg

  • Adres: 65-120 Zielona Góra, Zjednoczenia
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 68 322-91-04, , fax. 68 353-36-84
  • Data zamieszczenia: 2018-07-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
    Zjednoczenia 110
    65-120 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. 68 322-91-04, , fax. 68 353-36-84
    REGON: 368268097
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gm.zgora.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: samorządowy zakład budżetowy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbiórka obiektów budowlanych w ramach inwestycji pn. "Budowa 2 –poziomowego parkingu zlokalizowanego pomiędzy ul. Plac Matejki, a ul. Podgórną w Zielonej Górze”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Rozbiórka obiektów budowlanych w ramach inwestycji pn. "Budowa 2 – poziomowego parkingu zlokalizowanego pomiędzy ul. Plac Matejki, a ul. Podgórną w Zielonej Górze”. Zestawienie obiektów do rozbiórki: - Obiekt nr 1 - Budynek garażowy - działka nr 213 - Obiekt nr 2 - Budynek garażowy - działka nr 213 - Obiekt nr 2a - Budynek magazynowy - działka nr 213 - Obiekt nr 3 - Budynek mieszkalny - działka nr 212/21 - Obiekt nr 4 - Budynek użytkowy - stolarnia - działka nr 213 - Obiekt nr 4a - Budynek magazynowy - działka nr 212/24 - Obiekt nr 5a i 5b - Mur ogrodzenie - działka nr 212/20, 212/24, 212/21, 213 - Obiekt nr 6 - Budynek garażowy - działka nr 213 - Obiekt nr 7 - Budynek magazynowy - działka nr 213 - Obiekt nr 8 - Budynek mieszkalny - działka nr 214/19 - Obiekt nr 9 - Mur ogrodzenie - działka nr 212/20, 212/24, 213, 214/16, 214/19, 214/20, 338 - Obiekt nr 10 - Budynek magazynowy - działka nr 214/23 - Obiekt nr 11 - Budynek magazynowy - działka nr 214/23 - Obiekt nr 12 - Mur ogrodzenie - działka nr 224, 213 - Obiekt nr 13 - Budynek magazynowy - działka nr 214/12 Proponowana kolejność rozbiórki obiektów: Obiekty: Nr 1, 12, 2+2a, 3, 4a, 4, 5a, 5b, 6, 7, 12 – poziom dolny (od ul. Plac Jana Matejki) Nr 8, 9, 10, 11, 13 – poziom górny (od ul. Kupieckiej) Powierzchnia zabudowy: ok. 610m2, kubatura budynków: ok. 2500m3. Budynki do rozbiórki znajdują się w bezpośrednim otoczeniu ścisłej strefy ochrony konserwatorskiej wpisanej do rejestru zabytków pod nr 75. Wykonawca zobowiązany jest do: wykonania prac zgodnie obowiązującymi przepisami prawa, a w szczególności: - Rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 22.06.2017 roku w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich i badań konserwatorskich przy zabytku wpisanym do rejestru albo na Listę Skarbów Dziedzictwa oraz robót budowlanych, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków a także badań archeologicznych i poszukiwań zabytków ( Dz. U. poz.1265). - Decyzji administracyjnych i innych właściwych aktów prawnych; Przedmiot umowy realizowany będzie pod nadzorem konserwatorskim. Szczegółowy zakres robót objętych zamówieniem określony jest w projekcie budowlanym oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robot budowlanych (STWIOR). 2. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz.U. z 2018r. poz. 917, z późn. zm.) wszystkie osoby wykonujące czynności objęte przedmiotem zamówienia, polegające na wykonaniu robót rozbiórkowych. Zamawiający zastrzega możliwość kontroli (sam lub przez inne osoby) pracowników wykonujących ww. czynności na każdym etapie realizacji przedmiotu umowy. Wykonawca przedkłada Zamawiającemu oświadczenie wraz z wykazem osób o których mowa powyżej najpóźniej w dniu podpisania umowy. Zamawiający ma prawo żądania udokumentowania przez Wykonawcę faktu zatrudnienia osób wymienionych w oświadczeniu na umowę o pracę. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane powyżej czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego (§ 12.1.11)). 3. Wyłoniony Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy kopię aktualnej polisy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującej okres realizacji i wartość min. 200 000,00 zł (dwieście tysięcy). W przypadku, gdy termin obowiązywania polisy będzie się kończył przed terminem zakończenia umowy, Wykonawca na 14 dni przed upływem tego terminu ma obowiązek przedłożyć Zamawiającemu dokument o kontynuacji ubezpieczenia. 4. Płatności częściowe, zaliczki: Zamawiający nie przewiduje zapłaty wynagrodzenia w częściach. Zasady i warunki płatności częściowych zawarte są we wzorze umowy stanowiącym część II SIWZ. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45110000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wraz ze złożeniem oferty do wniesienia wadium w wysokości: 8.000,00 PLN (słownie: osiem tysięcy złotych);
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczególnego sposobu spełniania przedmiotowego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony formularz oferty wg załącznika nr 1 do SIWZ 2) Wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia wg załącznika nr 2 do SIWZ, aktualne na dzień składania oferty 3) Pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik Wykonawcy, aktualne na dzień składania oferty. 4) Pisemne zobowiązanie, o którym mowa w pkt 12.5.3) SIWZ, o ile Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy pzp wraz z pełnomocnictwem lub innym dokumentem określającym zakres umocowania do reprezentowania podmiotu zobowiązanego. 5) Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2015 r., poz. 184, 1618 i 1634) z Wykonawcami, którzy złożyli oferty w niniejszym postępowaniu wg załącznika nr II.1 do SIWZ oraz w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dokumenty lub informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Powyższe oświadczenie wykonawca przekaże zamawiającemu bez wezwania, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji z sesji otwarcia ofert).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach