Przetargi.pl
Rozbiórka i budowa budynku Żółwi Dom w Starym ZOO w Poznaniu

Ogród Zoologiczny w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 61-063 Poznań, Karpala Wojtka
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 618 768 209 , fax. 618 773 533
  • Data zamieszczenia: 2018-09-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ogród Zoologiczny w Poznaniu
    Karpala Wojtka 3
    61-063 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 618 768 209, fax. 618 773 533
    REGON: 63210005700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zoo.poznan.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej - Ogród Zoologiczny

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbiórka i budowa budynku Żółwi Dom w Starym ZOO w Poznaniu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie budynku ekspozycji zwierząt w miejscu istniejącego budynku gospodarczego przeznaczonego do rozbiórki, znajdującego się przy ul. Zwierzynieckiej 19 w Poznaniu, w granicach działki o numerze 86/6, obręb Jeżyce (0021). Prace rozbiórkowe W zależności od warunków i potrzeb rozbiórkę budynku należy wykonywać sposobem ręcznym przy pomocy młotków, przecinaków i kilofów, a także przy użyciu spalinowego bądź elektrycznego czy pneumatycznego sprzętu ręcznego. Roboty rozbiórkowe powinny być tak prowadzone, aby nie została naruszona stateczność rozbieranego obiektu oraz tak, aby usuwanie jednego elementu konstrukcyjnego nie wywołało nieprzewidzianego upadku lub przewrócenia się innego fragmentu konstrukcji. Zabronione jest dokonywanie rozbiórki poprzez podkopywanie lub podcinanie konstrukcji od dołu. Budowę: Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku jednokondygnacyjnego niepodpiwniczonego o wymiarach - 6,16x14,66m (licząc w licach ścian konstrukcyjnych). Wysokość budynku ponad poziom terenu to 3,49m (bez uwzględnienia obróbek blacharskich). Wykonawca ma wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z Dokumentacją Techniczną stanowiącą załącznik do SIWZ – projektem budowlanym, specyfikacją techniczna wykonania i odbioru robót oraz opisem technicznym. Zamawiający dysponuje wszystkimi niezbędnymi do wykonania prac dokumentami. Ogólne wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia oraz jego realizacji: 1. Okres Gwarancji Podstawowej – 36 miesięcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 10 000,00 zł. 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas gdy przed upływem terminu składania ofert kwota wniesionego wadium będzie uznana na rachunku bankowym Zamawiającego. Zaleca się, aby kopię dowodu wniesienia wadium załączyć do oferty. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 22 1020 4027 0000 1902 1263 5977; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 4. Zwrot lub zatrzymanie wadium następuje na zasadach określonych w art. 46 Ustawy. 5. Wadium wnoszone w innej niż pieniądz formie musi posiadać ważność co najmniej do końca terminu związania wykonawcy złożoną przez niego ofertą. 6. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz należy załączyć do oferty odpowiedni dokument, nie spięty w całość z ofertą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach