Gmina Gryfino ogłasza przetarg
- Adres: 74-100 Gryfino, ul. 1 Maja
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 914 162 011 , fax. 914 162 702
- Data zamieszczenia: 2019-09-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Gryfino
ul. 1 Maja 16
74-100 Gryfino, woj. zachodniopomorskie
tel. 914 162 011, fax. 914 162 702
REGON: 81168455100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gryfino.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rozbiórka budynku magazynowo – handlowego, zlokalizowanego przy ul. Adama Rapackiego 8 w Gryfinie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest rozbiórka budynku magazynowo – handlowego, zlokalizowanego przy ul. Adama Rapackiego 8 w Gryfinie na terenie działki nr 223/10 obręb 3 miasto Gryfino, objętym miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego przyjętym Uchwałą nr XXXVI/492/01 z dnia 15 listopada 2001 r. w sprawie uchwalenia zmiany w planie ogólnym zagospodarowania przestrzennego miasta Gryfino – rejon Starego Miasta 2. 2. Szczegółowy zakres robót rozbiórkowych i rozwiązań techniczno - konstrukcyjnych oraz decyzje i uzgodnienia znajdują się w dokumentacji technicznej, SIWZ oraz pomocniczo w przedmiarach robót. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45100000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie wymagań.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz oferty zgodnie z załącznikiem Nr 1 do SIWZ (w przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument). Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 2) odpowiednie pełnomocnictwa, tylko w sytuacjach określonych w SIWZ lub w przypadku składania oferty wspólnej. Ww. pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie potwierdzonej. 3) zobowiązanie podmiotu trzeciego, jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, zamierza polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie potwierdzonej. 4) oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ wskazujące część zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom oraz firmy podwykonawców (jeżeli Wykonawca przewiduje udział podwykonawców). Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa oświetlenia oraz wykonanie oświetlenia przejść dla pieszych w Gminie Dobra
Dodano: 2023-12-16 - Budowa wieży widokowej
Dodano: 2023-08-21 - Budowa wieży widokowej
Dodano: 2023-05-05 - Przebudowa drogi powiatowej nr 4101Z na odcinku Pucice - Czarna Łąka
Dodano: 2023-03-07 - Budowa kanalizacji sanitarnej wraz z siecią wodociągową ul. Polna w miejscowości Widuchowa.
Dodano: 2022-12-29 - Budowa drogi dojazdowej wraz z kanalizacją deszczową oraz przebudową zjazdu z ulicy Jarosława Dąbrowskiego dla potrzeb Centrum Opieki Długoterminowej w subregionie przy SZGICHP w Koszalinie – etap I.
Dodano: 2022-11-05 - Budowa drogi dojazdowej wraz z kanalizacją deszczową oraz przebudową zjazdu z ulicy Jarosława Dąbrowskiego dla potrzeb Centrum Opieki Długoterminowej w subregionie przy SZGICHP w Koszalinie – etap I.
Dodano: 2022-09-21 - PRZEBUDOWA PIASKOWNIKA I REMONT STRUMIENIA GLINIANKANA ODCINKU OD UL. KOSZALIŃSKIEJ DO UL. NARCIARSKIEJ (KM 0+000 DO KM 0+372) ORAZ STRUMIENIA OSINIEC NA ODCINKU OD UL. KOSZALIŃSKIEJ DO UL. TĘCZOWEJ I STRUMIENIA OSIEŃCZYK OD UL. KOSZALIŃSKIEJ DO UL. PODOLSKIEJ W SZCZECINIE ETAP I – PRZEBUDOWA PIASKOWNIKA W REJONIE UL. KOSZALIŃSKIEJ OD KM 0+000 DO KM 0+018 I REMONT STRUMIENIA GLINIANKA NA ODCINKU OD KM 0+018 DO KM 0+372
Dodano: 2021-04-13 - III - REMONT GÓRNEGO PIASKOWNIKA I STRUMIENIA WARSZEWIEC NA ODCINKU OD UL. JUDYMA DO UL. CHOPINA (OD KM 1+494 DO KM 2+288) W SZCZECINIE
Dodano: 2021-03-24 - Oświetlenie dróg gminnych z wykorzystaniem energii ze źródeł odnawialnych
Dodano: 2021-03-02