Administracja Domów Miejskich "ADM" Spółka z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 85-011 Bydgoszcz, ul. Śniadeckich
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 523 481 600 , fax. 523 481 607
- Data zamieszczenia: 2019-04-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Administracja Domów Miejskich "ADM" Spółka z o.o.
ul. Śniadeckich 1
85-011 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 523 481 600, fax. 523 481 607
REGON: 90458507000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: bip.adm.com.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: spółka prawa handlowego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rozbiórka budynków zlokalizowanych na nieruchomościach położonych w Bydgoszczy przy ul. Toruńskiej 125, Bielickiej 31, Toruńskiej 27, Wojska Polskiego 2A. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia został podzielony na cztery zadania: 1) Zadanie Nr 1: roboty budowlane obejmujące wykonanie rozbiórki budynku oficyny mieszkalnej usytuowanej na terenie nieruchomości przy ul. Toruńskiej 125 w Bydgoszczy (działka nr 12, obręb 204). Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z załączonym projektem rozbiórki (wraz z zawartymi w nim uzgodnieniami, warunkami) i decyzją pozwolenia na rozbiórkę Nr 1011/2017 z dnia 03.10.2017r., specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz opinią ornitologiczną i chiropterologiczną. Zakres zamówienia obejmuje również: wykonanie dokumentacji geodezyjnej powykonawczej oraz złożenie w imieniu Zamawiającego do Miejskiej Pracowni Geodezyjnej wniosku o wprowadzenie zmiany w ewidencji gruntów i budynków wraz z wykonaną mapką. UWAGA: w przypadku konieczności zajęcia pasa drogowego na czas realizacji robót, wykonawca winien przygotować projekt organizacji ruchu, uzgodnić go z zarządcą drogi oraz uzyskać wszystkie niezbędne zgody i ponosić wszelkie związane z tym opłaty (koszty), co winien uwzględnić w cenie oferty. 2) Zadanie Nr 2: roboty budowlane obejmujące wykonanie rozbiórki budynków mieszkalnych (działka nr 32/6;1, 32/6;2, 32/6;3 , obręb 100) i budynku gospodarczego (działka nr 32/6;4, 32/6, obręb 100) zlokalizowanych na terenie nieruchomości przy ul. Bielickiej 31 w Bydgoszczy. Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z załączonym projektem rozbiórki (wraz z zawartymi w nim uzgodnieniami, warunkami), decyzją pozwolenia Nr 425/2018 z dnia 15.05.2018r., specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. Zakres zamówienia obejmuje również: wykonanie dokumentacji geodezyjnej powykonawczej oraz złożenie w imieniu Zamawiającego do Miejskiej Pracowni Geodezyjnej wniosku o wprowadzenie zmiany w ewidencji gruntów i budynków wraz z wykonaną mapką. UWAGA: w przypadku konieczności zajęcia pasa drogowego na czas realizacji robót, wykonawca winien przygotować projekt organizacji ruchu, uzgodnić go z zarządcą drogi oraz uzyskać wszystkie niezbędne zgody i ponosić wszelkie związane z tym opłaty (koszty), co winien uwzględnić w cenie oferty. 3) Zadanie Nr 3: roboty budowlane obejmujące wykonanie rozbiórki budynku mieszkalnego i zabudowań gospodarczych zlokalizowanych na terenie nieruchomości przy ul. Toruńskiej 27 w Bydgoszczy (działka nr 43, obręb 149). Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z załączonym projektem rozbiórki (wraz z zawartymi w nim uzgodnieniami, warunkami) i decyzją pozwolenia na rozbiórkę Nr 1/2017 z dnia 03.01.2017r., specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz opinią ornitologiczną. Zakres zamówienia obejmuje również: wykonanie dokumentacji geodezyjnej powykonawczej oraz złożenie w imieniu Zamawiającego do Miejskiej Pracowni Geodezyjnej wniosku o wprowadzenie zmiany w ewidencji gruntów i budynków wraz z wykonaną mapką. UWAGA: w przypadku konieczności zajęcia pasa drogowego na czas realizacji robót, wykonawca winien przygotować projekt organizacji ruchu, uzgodnić go z zarządcą drogi oraz uzyskać wszystkie niezbędne zgody i ponosić wszelkie związane z tym opłaty (koszty), co winien uwzględnić w cenie oferty. 4) Zadanie Nr 4: roboty budowlane obejmujące wykonanie rozbiórki zabudowy gospodarczej zlokalizowanej na terenie nieruchomości przy ul. Wojska Polskiego 2A w Bydgoszczy (działka nr 5, obręb 491). Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z załączonym projektem rozbiórki (wraz z zawartymi w nim uzgodnieniami, warunkami) i decyzją pozwolenia na rozbiórkę Nr 1186/2017 z dnia 14.11.2017r. oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. Zakres zamówienia obejmuje również: wykonanie dokumentacji geodezyjnej powykonawczej oraz złożenie w imieniu Zamawiającego do Miejskiej Pracowni Geodezyjnej wniosku o wprowadzenie zmiany w ewidencji gruntów i budynków wraz z wykonaną mapką. UWAGA: w przypadku konieczności zajęcia pasa drogowego na czas realizacji robót, wykonawca winien przygotować projekt organizacji ruchu, uzgodnić go z zarządcą drogi oraz uzyskać wszystkie niezbędne zgody i ponosić wszelkie związane z tym opłaty (koszty), co winien uwzględnić w cenie oferty. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie Wykonawcy dotyczące przynależności do Grupy Kapitałowej, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art.24 ust.1 pkt.23) ustawy : 1) wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art.86 ust.3 ustawy, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – wg wzoru Zamawiającego (podstawa prawna: art. 24 ust.11 uPzp). Pozostałe dokumenty składane przez wykonawcę wraz z ofertą: 1) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, należy złożyć pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt.11.10. ust.1. SIWZ (w oryginale lub notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii) 2) w przypadku jeżeli Wykonawca w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów – wówczas składa wraz z ofertą pisemne zobowiązanie (oświadczenie) innych podmiotów do oddania do dyspozycji wykonawcy zasobów niezbędnych do realizacji zamówienia, na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia (złożone w oryginale). 3) w przypadku składania oferty przez pełnomocnika Wykonawcy, należy złożyć pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy przez pełnomocnika (w oryginale lub notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii). Pełnomocnictwo złożone w oryginale powinno być podpisane w sposób umożliwiający Zamawiającemu identyfikację osoby składającej podpis. 4) w przypadku oferty równoważnej z zastosowaniem materiałów o równoważnych parametrach technicznych należy dodatkowo złożyć wraz z ofertą: oświadczenie, że złożył ofertę równoważną oraz wykaz zmian, zawierający dokładny opis zmian dotyczący zastosowanych materiałów równoważnych. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art.25 ust.1 pkt.1 i pkt.3, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352). 1) W przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w §2, §5 i §7 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. 2) W przypadku wskazania przez wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w §2, §5 i §7 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, które znajdują się w posiadaniu zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez zamawiającego zgodnie z art.97 ust.1 ustawy Pzp, Zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art.25 ust.1 pkt.1 i pkt.3 ustawy Pzp, korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Instalacja klimatyzacji w części kondygnacji IV, V i VI budynku Młyny Kultury
Dodano: 2024-04-25 - Budowa i modernizacja infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na terenie Gminy Raciążek” (realizowane w systemie: zaprojektuj i wybuduj).
Dodano: 2024-04-25 - Modernizacja placu zabaw w Szembruku
Dodano: 2024-04-24 - 31/PM/2024 Termomodernizacja budynków wielorodzinnych przy ul. Rycerskiej 5 i ul. Rycerskiej 7 (budynek frontowy i oficyny) oraz przy ul. Granicznej 13 w Bydgoszczy (wraz z budową węzłów cieplnych)
Dodano: 2024-04-22 - Infrastruktura wodociągowa wraz z modernizacją i wyposażeniem obiektów sportowych i kulturalnych
Dodano: 2024-04-19 - Przebudowa placów zabaw w miejscowościach Jastrzębiec i Pęperzyn oraz budowa siłowni zewnętrznej w miejscowości Zgniłka
Dodano: 2024-04-19 - Remont ciągu pieszo-rowerowego przy ul. Konstytucji 3-go Maja w Toruniu
Dodano: 2024-04-18 - Utwardzenie powierzchni dojazdu na dz. nr ewid. 453 w Michalu
Dodano: 2024-04-18 - Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego o wymiarach pola gry 12m x 24m wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej w Szczepanowie
Dodano: 2024-04-17 - Przebudowa drogi gminnej nr 100558 C w miejscowości Grzywna-Zęgwirt II etap
Dodano: 2024-04-17