Przetargi.pl
Równanie z wałowaniem dróg gruntowych w Gminie Czersk w 2014 roku

Gmina Czersk ogłasza przetarg

  • Adres: 89-650 Czersk, ul. Kościuszki 27
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 3954860 , fax. 052 3954811
  • Data zamieszczenia: 2014-02-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Czersk
    ul. Kościuszki 27 27
    89-650 Czersk, woj. pomorskie
    tel. 052 3954860, fax. 052 3954811
    REGON: 09235127400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.czersk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Równanie z wałowaniem dróg gruntowych w Gminie Czersk w 2014 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Równanie z wałowaniem dróg gruntowych w Gminie Czersk w 2014 roku. 1.Zamówienie obejmuje profilowanie z wałowaniem wałem samobieżnym nawierzchni dróg gruntowych na terenie Gminy Czersk. 2.Łączna ilość dróg gruntowych objętych zamówieniem wynosi 250 km. Zamawiający szacuje, iż usługi objęte niniejszym zamówieniem zostaną wykonane na długości do 250 km dróg gruntowych. Ostateczny zakres zamówienia (ilość mb dróg gruntowych) będzie zależeć od warunków atmosferycznych oraz konieczności wykonania danych prac, dlatego też Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia zakresu (ilości mb) usług do rzeczywistego zapotrzebowania wykonania prac objętych niniejszym zamówieniem. 3.Średnia szerokość drogi gruntowej objętej niniejszym zamówieniem wynosi 4 - 6 m. 4.Przedstawiciel ze strony Zamawiającego będzie każdorazowo zlecał Wykonawcy zakres usług objętych niniejszym zamówieniem. 5. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: a) zacięcie za pomocą lemiesza równiarki bruzd wzdłuż zewnętrznych krawędzi na głębokość 7-10 cm, b) zagarnięcie odspojonego urobku przy kolejnym przejeździe na jezdnię z jednoczesnym rozplantowaniem dostarczonego przez Zamawiającego kruszywa oraz wstępnym profilowaniem pobocza, c) wstępne ukształtowanie profilu jezdni, d) ostateczne wyrównanie korony drogi oraz wygładzenie jej równiarkami, e) zagęszczenie górnych warstw części jezdnej walcami samojezdnymi stalowymi lub ogumionymi, f) zapewnienie odwodnienia z odcinków zaniżonych w terenie poprzez wyprofilowanie odpływu dla wód opadowych na pobocze drogi. 6. Przedstawiciel Zamawiającego będzie decydował o zwiększonej liczbie przejazdów równiarki na danej drodze, z uwagi na zróżnicowany rodzaj gruntu oraz różny stopień zniszczenia nawierzchni, celem uzyskania odpowiedniego profilu drogi. Profilowaną drogę należy wyrównać i zagęścić samobieżnym walcem drogowym, zwłaszcza przy spulchnieniu i rozścieleniu gruntu na drodze. 7. Profilowanie dróg na terenie polega na poprawieniu poprzecznego przekroju drogi i wyrównaniu jej nierówności w celu lepszego odwodnienia drogi. W czasie równania - równiarka powinna: wyrównać ubytki nawierzchni ziemią otrzymaną przez ścięcie nierówności powstałych z materiału wyniesionego z wybojów przez koła pojazdów oraz z nierównomiernego zagęszczenia jezdni oraz odtworzyć profil pierwotny przez ścięcie poboczy i przesunięcie otrzymanej stąd ziemi ku środkowi drogi z jednoczesnym wyrównaniem kolein. 8. Usługi powinny być wykonane w odpowiednich warunkach atmosferycznych - pogodowych do wykonywania ww. prac. Wykonywanie profilowania dróg należy wykonywać przy zachowaniu optymalnej wilgotności gruntu pasa drogowego. W przypadku wystąpienia złych warunków atmosferycznych, uniemożliwiających prawidłowe i terminowe wykonanie prac objętych zleceniem, może zostać przesunięty termin realizacji zlecenia przez Zamawiającego. 9. Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie i w częściach w miarę potrzeb Zamawiającego. Miejsce, zakres i termin wykonania prac na poszczególnych odcinkach dróg będzie każdorazowo i szczegółowo zlecane telefonicznie, faxem lub pocztą elektroniczną przez Przedstawiciela wskazanego przez Zamawiającego. Wykonawca niezwłocznie potwierdza pisemnie otrzymanie zlecenia. Każdorazowo Zamawiający przekaże na piśmie Wykonawcy (oprócz zlecenia) szczegółowy harmonogram usług, które należy zrealizować w danym tygodniu. 10. Wykonawca będzie zobowiązany zrealizować zlecone usługi w dniach od poniedziałku do soboty (włącznie) oprócz świąt. Wykonawca będzie zobowiązany rozpocząć prace w ciągu 48 godzin licząc od momentu otrzymania zlecenia. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zlecenia w ciągu trwania umowy 5 szt. zleceń pilnych. W przypadku zleceń pilnych, gdzie potrzeba równania i profilowania wskazanych dróg będzie potrzebna w pierwszej kolejności, Wykonawca będzie zobowiązany rozpocząć realizację takiego rodzaju zlecenia w ciągu 5 godzin licząc od momentu jego otrzymania. 11. Przedstawiciel Zamawiającego będzie przeprowadzał bieżącą kontrolę wykonywanych prac przez Wykonawcę. Kontrola Zamawiającego będzie obejmowała w szczególności: a) jakość wykonanych prac, b) weryfikacja rodzajów pracujących jednostek sprzętowych. 12. Materiałem wykorzystywanym do równania nawierzchni jest materiał pochodzący z poboczy, burt, kolein i innych nierówności zgarnięty równiarką w zagłębienia i nierówności. W toku prowadzonych prac nie przewiduje się stosowania materiału obcego dla wyrównania nawierzchni. 13. Wykonawca uzyska informacje o istniejącym uzbrojeniu w drogach przeznaczonych do równania przed przystąpieniem do prac od odpowiednich jednostek eksploatacyjnych. 14. Wykonawca zobowiązany jest do naprawy zniszczonych w trakcie prowadzenia prac urządzeń podziemnych (włazy, zasuwy, hydranty, studnie). 15. Zamawiający zastrzega, że dojazd wykonany do miejsca wykonania usługi jak również powrót do bazy winien być uwzględniony w cenie ofertowej, nie podlega on dodatkowej wycenie oraz nie będzie liczony jako czas pracy zamówienia. 16. Wykonawca podczas wykonywania zleconych robót przez Zamawiającego powinien przestrzegać przepisów dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy, a także właściwie oznakować i zabezpieczyć wykonywanie prac. Wykonawca będzie zobowiązany do zapewnienia prawidłowej organizacji prac, które zminimalizują uciążliwości związane w wykonywanymi pracami mieszkańcom oraz firmom, a także będzie zobowiązany do uporządkowania terenu po zakończeniu prac z uwzględnieniem wjazdów do posesji. 17. Odbiór prac objętych zleceniem będzie dokonywany przez przedstawiciela Zamawiającego, a także przedstawicieli Wykonawcy. W odbiorze może brać udział Sołtys danego sołectwa lub Przewodniczący Osiedla. Wykonawca z każdego zleconego zakresu prac objętych w zleceniu będzie zobowiązany sporządzić raporty rzeczywistego wykonania prac przedstawiające wykonanie zlecenia, w terminie określonym w zleceniu i z podaniem miejsca wraz z długościami dróg objętych zleceniem, potwierdzające odbiór wykonanych prac przez osoby do tego upoważnione. Wzór stosownego raportu stanowi załącznik nr 1 do umowy. 18. Faktycznie należycie wykonane prace każdorazowo potwierdzi na sporządzonych przez Wykonawcę raportach rzeczywistego wykonania prac - przedstawiciel Zamawiającego. 19. Podstawą do wystawienia faktury za okresy miesięczne będą raporty rzeczywistego wykonania prac na podstawie prowadzonej przez Wykonawcę dokumentacji podpisane przez przedstawiciela Zamawiającego oraz przez Wykonawcę. 20. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za ewentualne szkody, które spowoduje Zamawiającemu lub osobom trzecim w związku ze świadczeniem prac, do których będzie zobowiązany w ramach umowy. Wykonawca odpowiada także za zaniechanie czynności do których będzie zobowiązany w ramach umowy. Wykonawca odpowiada za działania i zaniechania osób, z których pomocą zobowiązanie wykonuje, jak również osób, którym wykonanie zobowiązania powierza, jak za własne działanie lub zaniechanie. 21. Wykonawca powinien posiadać telefon komórkowy (co najmniej jeden numer), aby Zamawiający miał możliwość powiadomienia Wykonawcy o zakresie zleconych prac.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713150009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.czersk.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach