Przetargi.pl
Równanie i profilowanie dróg leśnych Nadleśnictwa Kartuzy w roku 2017

Państwowe Gospodarstwo Leśne - Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Kartuzy ogłasza przetarg

  • Adres: 83300 Kartuzy, Burchardztwo
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 681 16 36 , fax. 058 681 16 36
  • Data zamieszczenia: 2017-10-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowe Gospodarstwo Leśne - Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Kartuzy
    Burchardztwo 181
    83300 Kartuzy, woj. pomorskie
    tel. 058 681 16 36, fax. 058 681 16 36
    REGON: 19003681000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http.://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_gdansk/nadl_kartuzy/zamówienia_publiczne
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Równanie i profilowanie dróg leśnych Nadleśnictwa Kartuzy w roku 2017
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego postępowania jest: „Równanie i profilowanie dróg leśnych Nadleśnictwa Kartuzy w roku 2017” w ramach 7 części zamówienia: Część I- leśnictwo Mirachowo Roboty budowlane wykonywane na drodze numer L30/01/12-1 będą polegać między innymi na profilowaniu oraz równaniu nawierzchni, cząstkowym zagęszczeniu tłucznia, oczyszczeniu rowów oraz przepustów. Szczegółowe dane dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte są w Przedmiarze robót stanowiącym załącznik nr 10 część I. Część II- leśnictwo Bącka Huta Roboty budowlane wykonywane na drodze numer L30/03/31 będą polegać między innymi na profilowaniu oraz równaniu nawierzchni, cząstkowym zagęszczeniu tłucznia, wbudowaniu przepustów, oczyszczeniu rowów oraz przepustów. Szczegółowe dane dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte są w Przedmiarze robót stanowiącym załącznik nr 10 część II. Część III- leśnictwo Sianowo Roboty budowlane wykonywane na drodze numer L30/08/2 będą polegać między innymi na profilowaniu oraz równaniu nawierzchni, cząstkowym zagęszczeniu tłucznia, wbudowaniu przepustów, oczyszczeniu przepustów. Szczegółowe dane dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte są w Przedmiarze robót stanowiącym załącznik nr 10 część III. Część IV- leśnictwo Bilowo Roboty budowlane wykonywane na drodze numer 220/752 będą polegać między innymi na profilowaniu oraz równaniu nawierzchni, cząstkowym zagęszczeniu tłucznia, oczyszczeniu rowów oraz przepustów. Roboty budowlane wykonywane na drodze numer L30/12/108-2 będą polegać między innymi na profilowaniu oraz równaniu nawierzchni, cząstkowym zagęszczeniu tłucznia, oczyszczeniu rowów oraz wbudowaniu przepustów. Roboty budowlane wykonywane na drodze numer L30/12/110 będą polegać między innymi na profilowaniu oraz równaniu nawierzchni, cząstkowym zagęszczeniu tłucznia, oraz oczyszczeniu przepustów. Szczegółowe dane dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte są w Przedmiarze robót stanowiącym załącznik nr 10 część IV. Część V- leśnictwo Dąbrowa Roboty budowlane wykonywane na drodze numer L30/13/75 będą polegać między innymi na profilowaniu oraz równaniu nawierzchni, cząstkowym zagęszczeniu tłucznia, oczyszczeniu rowów oraz przepustów. Szczegółowe dane dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte są w Przedmiarze robót stanowiącym załącznik nr 10 część V. Część VI- leśnictwo Przewóz Roboty budowlane wykonywane na drodze numer L30/14/19-1 będą polegać między innymi na profilowaniu oraz równaniu nawierzchni, cząstkowym zagęszczeniu tłucznia, oczyszczeniu rowów. Roboty budowlane wykonywane na drodze numer L30/14/19-2 będą polegać między innymi na profilowaniu oraz równaniu nawierzchni, cząstkowym zagęszczeniu tłucznia, oczyszczeniu rowów. Roboty budowlane wykonywane na drodze numer 220/1129 będą polegać między innymi na profilowaniu oraz równaniu nawierzchni, cząstkowym zagęszczeniu tłucznia, oczyszczeniu rowów. Szczegółowe dane dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte są w Przedmiarze robót stanowiącym załącznik nr 10 część VI. Część VII- leśnictwo Kolańska Huta Roboty budowlane wykonywane na drodze numer L30/15/5-3 będą polegać między innymi na profilowaniu oraz równaniu nawierzchni, cząstkowym zagęszczeniu tłucznia, Roboty budowlane wykonywane na drodze numer L30/15/7 będą polegać między innymi na profilowaniu oraz równaniu nawierzchni, cząstkowym zagęszczeniu tłucznia. Szczegółowe dane dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte są w Przedmiarze robót stanowiącym załącznik nr 10 część VII. 3.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: a) dokumentacja projektowa, (załącznik Nr 9) osobno dla każdej części zamówienia b) Specyfikacje techniczne Wykonania i Odbioru Robót, (załącznik Nr 11) osobno dla każdej części zamówienia c) przedmiar robót (załącznik Nr 10) osobno dla każdej części zamówienia 3.3. Wszystkie wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia dotyczące opisu przedmiotu zamówienia zawarte w dokumentach mają przykładowy charakter, a wykonawca ma prawo każdorazowo przedstawić w składanej przez siebie ofercie produkt (materiał) bądź jego element równoważny, o nie gorszych parametrach techniczno-użytkowych. 3.4. W każdym przypadku, gdy dokumentacja opisuje przedmiot zamówienia poprzez wskazanie znaków towarowych (marek), patentów lub pochodzenia (producenta), to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych w takim zakresie i w taki sposób, aby gwarantowały wykonanie robót w zgodzie z dokumentacją, 3.5. Ciężar udowodnienia, że materiał jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na Wykonawcy. 3.6. Wszystkie materiały, urządzenia, maszyny, narzędzia i sprzęt niezbędny do wykonania zamówienia dostarcza i zabezpiecza wykonawca. 3.7. Wszystkie materiały, maszyny określone w opisie przedmiotu zamówienia należy traktować jako określenie wymaganych parametrów technicznych i technologicznych oraz standardów jakościowych. 3.8. Prace stanowiące przedmiot zamówienia należy wykonywać z zachowaniem zasad bezpieczeństwa i zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 3.9. Wykonawca może przeprowadzić wizję lokalną przyszłego terenu budowy celem sprawdzenia miejsca robót oraz warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem zamówienia. Koszt wizji lokalnej ponosi Wykonawca. 3.10. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: 1) operatora lub operatorów walca, posiadających uprawnienia zawodowe operatora walca, którzy będą wykonywać te prace – zatrudnionego w pełnym wymiarze czasu pracy; 2) operatora lub operatorów równiarki, posiadających uprawnienia zawodowe operatora walca, którzy będą wykonywać te prace – zatrudnionego w pełnym wymiarze czasu pracy Zamawiający dopuszcza pracownika posiadającego uprawnienia zawodowe operatora walca i równiarki. Zamawiający wskazuje, iż jedynie osoby zatrudnione na umowę o pracę wskazane przez Wykonawcę będą mogły wykonywać ww. prace. 3.11. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w pkt. 3.10 oraz uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp: Zamawiający wymaga przekazania w terminie 7 dni od dnia zawarcia Umowy wykazu osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, wykonujących czynności, o których mowa w ust. 3.11 oraz pisemnych oświadczeń ww. osób o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę. Wykaz ma obejmować wyłącznie imię i nazwisko pracownika, datę zatrudnienia oraz informację o rodzaju wykonywanych przez niego czynności. Na żądanie Zamawiającego Wykonawca przez cały okres obowiązywania Umowy, przedstawi dodatkowo w terminie 7 dni roboczych, informację o stanie zatrudnienia ww. osób, oświadczenia ww. osób o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę oraz dokumenty potwierdzające zgłoszenie pracownika do ubezpieczenia (ZUS). Powyższe dokumenty będą zawierać wyłącznie imię i nazwisko pracownika, datę zatrudnienia oraz rodzaj wykonywanej pracy. W pozostałym zakresie wykonawca jest zobowiązany zanonimizować przekazywane dokumenty. Sankcje wynikające z niespełnienia wymagania, określa Projekt Umowy, stanowiący Załącznik nr 8 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233220-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: Część I- 400 zł (słownie czterysta zł 00/100 Część II- 800 zł ( słownie osiemset zł 00/100) Część III- 1500 zł ( słownie tysiąc pięćset zł 00/100) Część IV- 1100 zł ( słownie tysiąc sto zł 00/100) Część V- 500 zł (słownie pięćset zł 00/100) Część VI- 500 zł ( słownie pięćset zł 00/100) Część VII- 500 zł (słownie pięćset zł 00/100) 13.2 Wadium należy wnieść w terminie do dnia 2017-11-07 do godz. 10:00. 13.3 Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: PKO BP O/KARTUZY 10 1020 1866 0000 1202 0012 9478; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z dnia 2007r. nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 13.4 Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na okres związania ofertą. 13.5 Za termin wniesienia wadium w pieniądzu zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. 13.6 Wadium wniesione w formie innej niż pieniężna musi być czynnością jednostronnie zobowiązującą, mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu, obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp oraz zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty kwoty wadium na rzecz Zamawiającego. 13.7 Wadium wniesione jako poręczenie lub gwarancje należy złożyć w oryginale w kasie Nadleśnictwa Kartuzy. 13.8 Zamawiający zwróci wadium na zasadach określonych w art. 46 ust.1, 1a, 2 i 4 ustawy Pzp. 13.9 Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 13.10 Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonanie przedmiotu zamówienia w niniejszym postępowaniu nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień Wykonawcy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz oferty- Dokument sporządzony i wypełniony przez Wykonawcę wg. załącznika do niniejszej specyfikacji. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu braku podstaw do wykluczenia z postępowania- Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 2 do SIWZ. Niezależnie od faktu, czy będzie dane oświadczenie dotyczące (pozytywne/negatywne), musi być podpisane przez Wykonawcę – nie tylko na końcu oświadczenia, ale także oświadczenia cząstkowe, które jest zawarte w powyższym dokumencie. Wykonawca , który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wskazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia – w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby – warunków udziału w postepowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w powyższym oświadczeniu. Kopia pełnomocnictwa lub pełnomocnictwo w oryginalne- W przypadku wspólnego ubiegania się i zamówienie przez wykonawców przedmiotowe oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie te ma potwierdzić spełnienie warunków udziału w postepowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wskazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia. Wykonawca, który zamierza wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wskazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w przedmiotowym oświadczeniu. W przypadku działania Wykonawcy przez pełnomocników, należy dołączyć do oferty oryginał pełnomocnictwa lub jego kserokopie poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza – pod warunkiem, że prawo pełnomocników do działania w imieniu Wykonawcy nie wynika z innych dokumentów złożonych z oferta. Pełnomocnictwo Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego- Pełnomocnictwo Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia publicznego. Z dokumentów musi wynikać jednoznacznie, kto będzie pełnomocnikiem i jaki zakres udzielonego przez Wykonawcę pełnomocnictwa (zakres reprezentowania Wykonawców w postępowaniu i zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego) Pełnomocnictwo musi być popisane przez każdego jednego Wykonawcę. Do oferty należy dołączyć uwierzytelniony odpis pełnomocnictwa potwierdzonego notarialnie lub pełnomocnictwo w oryginale. Kosztorys ofertowy- Dokument sporządzony przez wykonawcę metodą uproszczoną na podstawie przedmiaru robót, będącym załącznikiem nr 10 do SIWZ. Oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.Dokument sporządzony i wypełniony przez Wykonawcę wg. załącznika do niniejszej specyfikacji. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną